הקיץ הוא העונה המושלמת לבילויים, חופשות משפחתיות, שיפוצים ומעברי דירה. עם זאת, על רקע השילוב בין ההוצאות הגדולות של הקיץ לעלייה בהחזרי ההלוואות בעקבות עליית הריבית במשק, ישראלים רבים עומדים בפני אתגר גדול מהרגיל בניהול הפיננסי של משק הבית בחודשי הקיץ.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
על מנת לעזור ללקוחותיו להקל על החזרי ההלוואה והוצאות הקיץ הגבוהות, בנק הפועלים מציע שירות חדש ובלעדי: לקוחות שלקחו הלוואות מהבנק יוכלו לדחות תשלומים בהלוואות קיימות או לפרוס אותן לתקופה ארוכה יותר ובכך להקטין את ההחזר החודשי בתהליך דיגיטלי מהיר, בלי לבוא לסניף ובלי ביורוקרטיה.
מהם התנאים לקבלת השירות החדש?
דחיית תשלומים ופריסת הלוואה - כל האפשרויות הגמישות לניהול פיננסי
הפתרון הראשון של בנק הפועלים ללקוחותיו הוא דחיית תשלומים - אפשרות לדחות את מועד התשלום הקרוב בהלוואה בחודש או חודשיים, ללא הגדלת סכום ההחזר החודשי. תקופת ההלוואה תתארך, אך משק הבית יוכל לקבל 'הפסקה' מתשלומי ההלוואה על מנת להקל על ההוצאות הגדולות של הקיץ.
השירות החדש הנוסף של הבנק הוא פריסת תשלומי ההלוואה לתקופה ארוכה יותר, כך שההחזר החודשי יקטן. המשמעות היא יותר כסף פנוי בכל חודש, לכיסוי על ההוצאות השוטפות של הבית.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
שינוי קל ונוח בהלוואות קיימות, בלי למחזר הלוואות ובלי להגיע לסניף בהליך דיגיטלי מהיר
פעם בשנה, כל שנה לאורך חיי ההלוואה, תוך שמירה על תנאי ההלוואה המקוריים. הפעולות מבוצעות דרך אתר הבנק (בדף 'ההלוואות והמשכנתאות שלי'), ללא דמי טיפול וללא עמלות למעט תקופת ההלוואה שתתארך, אולם כתוצאה מהארכת תקופת ההלוואה סכום הריבית הכולל שישולם לבנק יהיה גבוה יותר. לכן, יש לבדוק את הכדאיות הכלכלית שבביצוע דחיית תשלומים בהלוואה או פריסה של תשלומי ההלוואה
את השינוי ניתן לבצע בהלוואות צרכניות שיתרת ההחזר שלהן נמוכה מ-250 אלף ₪ ורק בהלוואות בהן שולמו כסדרם לפחות שלושה תשלומים וריבית מיום ביצוע ההלוואה.
לפרטים נוספים על 'חופש מהלוואה', היכנסו>>

*אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
השירות ניתן בהלוואות צרכניות בכפוף לאישור הבנק ותנאי השירות



פורסם לראשונה: 10:37, 27.07.23