אם גם אתם בתקופה האחרונה קצת נלחצים לראות על מסך הטלפון את ההודעה שנפתחת בצמד המילים ״הורים יקרים״, כנראה שאתם, כמו מאות אלפי הורים אחרים, נאלצים להתמודד עם נגיף הקורונה גם לצד הלימודים במערכת החינוך. לבצע בדיקות PCR, בדיקות אנטיגן, להודיע על היעדרות מהעבודה, לספור את ימי הבידוד ולאן שולחים את התוצאה? וכל זה תוך טיפול בילדה או ילדה חולים... נכון, ברוב הדברים אין לנו שליטה באמת, הילדים הולכים לבית הספר ולאט לאט חוזרים גם לכל החוגים ומעלים את הסיכון להידבק בקורונה ולחלות. אבל בבית שלנו, במקום שבו אנחנו צריכים ויכולים להרגיש בטוח – השליטה מהיום בידיים שלנו. הכירו את הפתרון המהפכני שמשאיר את הקורונה בחוץ, מטהר את האוויר שאנחנו נושמים, ומאפשר לנו לנשום אוויר נקי ובטוח במקום שבו אנחנו נמצאים יותר מבכל מקום אחר- הבית.
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

קורונה ומחלות OUT – אוויר נקי בבית IN

מהפכת הבית הבריא של תדיראן, שמטרתה להשביח את האוויר שאנחנו נושמים בתוך הבית, עולה שלב ומהיום, הודות לעבודת מחקר ופיתוח רחבה, מאפשרת לנו לחסל את החיידקים והווירוסים בבית ובראשם גם את וירוס הקורונה. טכנולוגיית TADIRAN AIROW החדשנית אשר פותחה בתדיראן גורמת לירידה של 99.99% בקטילת וירוסים וחיידקים, ובנוסף גם גורמת לירידת וירוס הקורונה באוויר (SARS-COV-2) עד להרחקתו כמעט לחלוטין. בניסוי שנערך לאחרונה במעבדות Innovative Bioanalysis בקליפורניה, ארה״ב, התגלה שלאחר 60 דקות בלבד מהפעלת הרכיב נרשמה רמת נטרול של 99.86%. יכולת נטרול זו יכולה לתרום רבות להפחתת הסיכוי להידבקות בווירוס הקורונה בחלל הסגור, וזאת גבירותיי ורבותיי: מהפכה! מהיום אתם יכולים בלחיצת כפתור לוודא שהאוויר, שאתם והמשפחה בבית נושמים, הוא אוויר שעבר טיהור והוא בטוח ונקי מחיידקים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

שומרים על הילדים עם אוויר נקי בבית

מחלקת המחקר והפיתוח של תדיראן פיתחה את TADIRAN AIROW, פטנט עולמי בטכנולוגיית מי חמצן המשמידה ווירוסים, חיידקים, וכמובן את וירוס הקורונה בבית. איך זה עובד? טכנולוגיית TADIRAN AIROW ממירה את הלחות באוויר למי חמצן, מי החמצן משמידים את הווירוסים, החיידקים העובשים ויתר הגורמים המזיקים באוויר, ובכך למעשה מטהרים את האוויר שאנו נושמים בבית. משה ממרוד, מנכ"ל תדיראן ובעל השליטה בחברה: "היום אנו הופכים את חזון החברה למציאות ומוציאים לפועל שלב נוסף בחזון של תדיראן במהפכת הבית הבריא. מדובר בסטנדרט חדש שעלינו לדרוש, למען בריאותינו ובריאות ילדינו. טכנולוגיית TADIRAN AIROW הוכחה ככלי יעיל וחשוב בנטרול הקורונה באוויר, באמצעות הטמעתה במערכת מיזוג האוויר, בקלות ובפשטות". חיזוק נוסף לדבריו מגיע גם מד"ר נעמה לאנג יונה, ד"ר למיקרוביולוגיה סביבתית בטכניון שמוסיפה כי "בניסויים שנערכו נמצא כי טכנולוגיית TADIRAN AIROW אפקטיבית יותר מהמוצרים האלטרנטיביים בקטילת בקטריות, עובשים ווירוסים".
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

הפתרון המושלם לכל מצב

המצאת המזגן לפני שנים רבות חוללה מהפכה אמיתית בהרגלי החיים שלנו. ליכולת שלנו לבודד את חלל הבית ממזג האוויר בחוץ - בין אם זה חום או קור, מצטרפת עכשיו יכולת חדשה ומהפכנית: מהיום אנחנו יכולים לבודד את הבית גם מווירוסים ומחיידקים.
הקורונה "לימדה אותנו" שהימצאות בחללים סגורים מעלה את הסיכוי להידבקות ולחלות, להיעדר מהעבודה ולבודד את הילדים מהחברים ומהכיתה. הודות לטכנולוגיית TADIRAN AIROW החדשנית של תדיראן, אנחנו יכולים לקחת את השליטה לידיים ולדאוג שהמקום הכי בטוח שלנו, יהיה בטוח עוד יותר גם בזמן המגפה ויאפשר לנו לנהל אורח חיים שגרתי ככל שניתן וזאת כבר עובדה מדעית.
4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
עכשיו הזמן להתייעץ עם המומחים שלנו ולבחור עבורכם את המזגן עם הטכנולוגיה החדשנית ביותר, המזגן שמאפשר לנו לחזור לשגרה בטוחה בבית, המזגן שמשאיר את החיידקים ואת הקורונה- בחוץ!
*הטכנולוגיה מנטרלת את נגיף הקורונה באוויר, על פי בדיקות שנעשו בחלל סגור בגודל 1 מ"ק, לאחר 60 דקות.