באביב 2021, רכשה חברת Herman Miller את מותג העיצוב Knoll, בעסקה שהכתה גלים בעולם העיצוב. לצד החיבור בין שני מותגי העל מיזגו לתוכם מותגי עיצוב מובילים נוספים אשר הולידו את קולקטיב MillerKnoll, הנשען על יסודות המודרניזם לצד נוחות ופונקציונליות.
חברת פיטרו, המקיימת שותפות עסקית ארוכת שנים עם חברת Herman Miller, נבחרה לייצג את הקולקטיב באופן בלעדי בישראל לתחום העסקי הכולל פרויקטים משרדיים ומרחבי עבודה, פרויקטים ציבוריים ומוסדיים.





NICE TO MEET YOU

למעלה מ-20 שנה, פיטרו מייצגת את מותג הדגל Herman Miller.
Herman Miller, שנבחרת כיסאות העבודה הארגונומיים שלה הפכו לאייקון של עולם העבודה המודרני, מובילה בחזית הטכנולוגית ונושאת בגאווה את דגל החדשנות.
Knoll שומרת באדיקות על מסורת המודרניזם, עם קולקציית קלאסיקות הממשיכה להיות מיוצרת גם כיום.
HAY מכניסה רוח צעירה וצבעונית לכל מרחב עבודה ואירוח. ההשראה לפריטים בקולקציות נשענים על השילוש הקדוש: אמנות, אדריכלות ואופנה לצד טרנדים בתרבות עכשווית.
המותג הדני Muuto דבק בדרך הסקנדינבית ומציע הסתכלות חדשה ועדכנית על מינימליזם ועיצוב נורדי. פריטי הריהוט והאביזרים משלבים בין פונקציונליות לאסתטיקה, בקו עיצובי נקי, בצבעוניות עדינה וחומרים טבעיים.
NaughtOne מאמינה בעיצוב טוב ופשוט, תכליתי ושימושי. לצד איכויות ריפוד ועבודת טקסטיל, המותג מציע מגוון גימורים ואפשרויות.
לכל מותג זהות ייחודית, יחד הם מרכיבים מעטפת מושלמת של פתרונות העונים על צרכי הפרויקט והחזון העיצובי.

LIVING THE FUTURE WE DESIGN

מאז היווסדה לפני שישה עשורים, מתמחה פיטרו בעיצוב וריהוט פרויקטים בסביבות משרדיות, ציבוריות ומוסדיות, ביניהן גם חברות גלובליות רבות. פיטרו זכתה במעמד-Associate Dealer של MillerKnoll המאפשר לה גישה למכלול אפשרויות תכנון, מגוון מוצרים ופתרונות, מענה לכל צורך, ליווי צמוד של צוותים מקצועיים, אחריות ארוכת טווח, שירות בלתי מתפשר והבטחת איכות.
כל אלו מבטיחים לך פרויקט מוצלח והגשמת החזון העיצובי.
קולקטיב MillerKnoll - מותגי העיצוב המובילים בעולם - עכשיו חדש בפיטרו.
מוזמנים אלינו לפגישה באולם התצוגה ברחוב הסדנא 13, חולון או בטלפון: 073-7577573