בעולם העסקים של העידן הטכנולוגי, הצורך במחשב נייד רב-עוצמה, קל משקל ובעל יכולות מתקדמות הולך וגובר. אנשי עסקים, מנהלים, מורים ועובדי הייטק מחפשים פתרון שיאפשר להם לעבוד ביעילות מכל מקום, תוך שימוש ביישומי בינה מלאכותית מתקדמים. אנחנו חיים בעידן בו ה-AI משתלב באופן חלק בחיי היום-יום שלנו, להגברת הפרודוקטיביות ולפתיחת אפשרויות חדשות לחדשנות וליצירתיות.
על מנת לתת מענה איכותי ומדויק לצרכים של המחשב הנייד בעידן הבינה המלאכותית, ASUS משיקה בימים אלו את Zenbook S 16, מחשב ה AI-האולטרה-דק הראשון בגודל 16 אינץ' של החברה. בין היתר, המחשב כולל מעבד AI, מצלמה עם יכולות AI לשיפור התמונה והטמעה מובנית של כלי ה-AI מבית מיקרוסופט, Copilot.
כחלק מפיתוח הדגם החדש ביותר בסדרת Zenbook, דגם ה-S 16 קיבל עיצוב חדש לחלוטין גם - מבפנים וגם מבחוץ. מה הופך את הדגם החדש לנושא בשורת ה-AI בעולם המחשבים הניידים?
2 צפייה בגלריה
ASUS Zenbook S 16
ASUS Zenbook S 16
ASUS Zenbook S 16
(ASUS)

המחשב של עידן ה-AI - ביצועים עוצמתיים ייעודיים, חוויית משתמש משולבת AI בקצות האצבעות

מתחת ל'מכסה המנוע' של ה-Zenbook S 16 נמצא מעבד AMD Ryzen™ AI 9 HX 370 החדשני, המציע עד 12 ליבות ומהירות של עד GHz 5.1. המעבד כולל מנוע AI מובנה המספק עד 50 TOPS של ביצועי AI תוך שמירה על יעילות אנרגטית, מה שהופך את המחשב למושלם עבור יישומי בינה מלאכותית מודרניים. בשילוב עם ליבה גרפית AMD Radeon™ עד GB32 זיכרון RAM מסוג LPDDR5x ואחסון SSD בנפח של עד 2TB, ה-Zenbook S16 מוכן לכל אתגר.
גם בכל הנוגע לחוויית משתמש, ASUS משלבת את עוצמת ה-AI, עם כפתור Copilot ייעודי במקלדת, המאפשר גישה מהירה לכלי ה-AI המתקדם של מיקרוסופט. ה-Touchpad של המחשב רחב וארגונומי, כך שהוא מהווה שותף מושלם ליישומי AI מתקדמים. מעבר לכך, המחשב מצויד במצלמה חכמה התומכת בתכונות AI כמו טשטוש רקע, מיקוד עיניים ועקיבה אחר המשתמש.

עיצוב היי-טק בהשראת הטבע – הכירו את Ceraluminum

ה-Zenbook S 16 מציג עיצוב מהפכני המשלב את החומר החדשני של ASUS, הנקרא Ceraluminum™, שהיצרנית מגדירה כמעין שילוב חדשני של אלומיניום וקרמיקה, המגיע במגוון צבעים בהשראת הטבע ומספק קשיחות יוצאת דופן. עם עובי של 1.1 ס"מ בלבד ומשקל של 1.5 ק"ג, המחשב מאפשר ניידות מקסימלית מבלי להתפשר על איכות או עמידות.

מסך מרהיב וסאונד לעבודה ובידור

ה-Zenbook S 16 מציג מסך ASUS Lumina OLED מתקדם בגודל 16 אינץ' ברזולוציית 3K, מה שמבטיח צבעים עשירים ומדויקים עם בהירות גבוהה. ששת הרמקולים המובנים מבטיחים אודיו עוצמתי ואיכותי. מאפיינים אלו של תצוגה וסאונד הופכים אותו למושלם הן לעבודה מקצועית והן לצפייה בתכנים.

קישוריות מתקדמת לכל צורך

המחשב החדש מדגם Zenbook S 16 עשיר בחיבורים מתקדמים, כולל קורא כרטיסי SD 4.0, חיבורי USB 3.2 מהירים, חיבור HDMI 2.1 התומך ברזולוציית 8K, שני חיבורי USB 4.0 מסוג Type-C לתצוגה וטעינה, חיבור משולב לאוזניות ומיקרופון וגםWiFi 7 לחיבור אלחוטי מהיר ויציב. הודות לקישורים המגוונים והעדכניים של הדגם החדש, כך שלא תצטרכו לסחוב בתיק מפצלים ואלתורים מסוגים שונים בדרך לעבודה או לפגישה.
2 צפייה בגלריה
ASUS Zenbook S 16
ASUS Zenbook S 16
ASUS Zenbook S 16
(ASUS)


ביצועים יציבים לאורך זמן – בעזרת מערכת קירור חכמה וסוללה חזקה

ה-Zenbook S 16 מצויד במערכת קירור מתקדמת הכוללת שני מאווררים, תא אידוי דק במיוחד ועיצוב רשת גיאומטרי. מערכת זו מאפשרת למחשב לפעול בעוצמה של 28 וואט TDP תוך שמירה על יציבות ופעולה שקטה במיוחד (פחות מ-25 דציבלים) בפעילות שוטפת. למרות העוצמה הרבה, ה-Zenbook S16 מצויד בסוללה בקיבולת גבוהה של 78 וואט-שעה, המספקת יום שלם של עבודה ללא הטענה. עבור אנשי עסקים ובעלי מקצוע הנמצאים בתנועה מתמדת, מדובר בתכונה חיונית.

המחשב האולטימטיבי לעידן ה-AI

ה-ASUS Zenbook S 16 מציג את העתיד של מחשבי ה AI-הניידים. עם שילוב מושלם של עוצמה, ניידות ויכולות AI מתקדמות, הוא עונה על הצרכים המורכבים של אנשי עסקים, מנהלים, מנכ"לים ואנשי הייטק בעידן המודרני. בין אם מדובר בניתוח נתונים מורכב, עריכת וידאו ברזולוציה גבוהה, או שימוש ביישומי AI מתקדמים, הZenbook S 16- יהווה שותף אמין ויציב לאורך שנים.

מוגש מטעם ASUS