מטופלים שרוצים לשמור על מראה אסתטי בפנים ובגוף ולדאוג לבריאות העור מגיעים למרכז לרפואת עור ואסתטיקה של ד"ר אלה אגוזי המספק מכלול של טיפולים ופתרונות למגוון עצום של בעיות, תופעות ושאיפות.
איך בונים One Stop Shop עם מיטב המומחים והמכשור המתקדם בעולם? ומה עומד מאחורי 'שיטת השכבות לתוצאות טבעיות'™ שפותחה על ידי ד"ר אלה אגוזי?
במהלך העשור האחרון, המרכז לרפואת עור ואסתטיקה של ד"ר אלה אגוזי מהווה מוקד משיכה למטופלות ומטופלים המגיעים למרכז לאבחון וטיפול מידי טובי המומחים ובאמצעות המכשור המתקדם ביותר. כיום מהווה המרכז הרפואי של ד"ר אלה אגוזי בית לכל המטופלים בתחומי רפואת העור והאסתטיקה.
יצאנו לביקור במרכז הרפואי, כדי לצפות מקרוב בטיפולים המתקדמים ולשוחח עם ד"ר אלה אגוזי וצוות הרופאים, על הדרך של המרכז והשיטה האסתטית הייחודית בפיתוחה של ד"ר אגוזי לקבלת תוצאות טבעיות.
(צילום: ירון שרון)
ד"ר אלה אגוזי, מומחית ברפואת עור, מספרת כי על מנת להתמקצע בתחום הרפואה האסתטית, היא השתלמה בחו"ל אצל טובי המומחים בתחום והביאה לישראל את כל הידע שרכשה אצלם.

מרכז רפואי בתחום האסתטיקה ורפואת העור המטפל במגוון תחומים:

רפואה אסתטית, לרבות הזרקות FULL FACE - 'שיטת השכבות לתוצאות טבעיות'™ וכן טיפולים ממוקדים לאיזורי שפתיים, עיצוב עצמות לחיים ובוטוקס לקמטי הבעה, לצד טיפולים אסתטיים לגוף כגון מיצוק עור רפוי בזרועות ובבטן וטיפול בסימני מתיחה.
מחלקת מכשור מתקדם האחראית לטיפולים במרקם עור, טיפול בכתמים, היפר-פיגמנטציה, אדמומיות, אקנה פעילה, צלקות אקנה ועוד.
מחלקת רפואת עור לאבחון וטיפול במגוון תופעות עוריות בה המטופלים נבדקים באופן יסודי על ידי צוות של רופאי עור מומחים, כל אחד בתחומו.
3 צפייה בגלריה
אבחון וטיפול בנשירה ודלילות שיער
אבחון וטיפול בנשירה ודלילות שיער
אבחון וטיפול בנשירה ודלילות שיער
(צילום: באדיבות המרכז לרפואת עור ואסתטיקה ד"ר אלה אגוזי)
אבחון וטיפול בנשירה ודלילות שיער – אבחון זקיקי השיער על ידי צילום טריכוסקופיה ובניית תוכנית טיפולים אישית על פי האנליזה של רופא עור מומחה בתחום - שימוש בטיפולים חדשניים כגון PRP ורג'נרה, טיפול אחד החדשניים בעולם בו לוקחים מהמטופל רקמת עור זעירה, מעבירים אותה תהליך ייחודי ומזריקים שוב לעור הקרקפת.
בנוסף, ד"ר אלה אגוזי מספרת כי המרכז מבצע בדיקות לאבחון מוקדם של סרטן העור ומעקב שומות באמצעות מצלמה חדשנית בשם 'פוטופיינדר'. "האבחון חשוב במיוחד בקרב מי שיש לו היסטוריה משפחתית של סרטן העור או ריבוי שומות, אשר מחויב להגיע לצילום ומעקב באופן מסודר", אומרת ד"ר אגוזי.
3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות המרכז לרפואת עור ואסתטיקה ד"ר אלה אגוזי)

הכירו את 'שיטת השכבות לתוצאות טבעיות' בפיתוחה של ד"ר אלה אגוזי

הטיפול הייחודי והבלעדי של המרכז לרפואת עור ואסתטיקה של ד"ר אלה אגוזי הוא 'שיטת השכבות לתוצאות טבעיות'™ אשר פותח על ידי ד"ר אגוזי "לאחר חשיבה ממושכת ולמידה של השיטות המובילות מהמומחים העולמיים", מספרת ד"ר אגוזי. "בסופו של תהליך הלמידה, החלטתי על הדרך הנכונה ביותר לשלב בין כל השיטות יחד לתכנית כוללנית המספקת למטופלים מענה מלא".
3 צפייה בגלריה
שיטת השכבות לתוצאות טבעיות™
שיטת השכבות לתוצאות טבעיות™
שיטת השכבות לתוצאות טבעיות™
(צילום: באדיבות המרכז לרפואת עור ואסתטיקה ד"ר אלה אגוזי)
"השיטה מתחילה תמיד בטיפול ביסודות הפנים, מהם מתחילה הנפילה של עור הפנים", מספרת ד"ר אלה אגוזי, "כלומר, הזרקה של חומצה היאלורונית לאזור הרקות, הלחיים וקו הלסת לטובת אפקט של הרמה שנראה מאוד טבעי והרמוני".
רק לאחר מכן, אומרת ד"ר אלה אגוזי, "אני מבצעת ליטושים במרכז הפנים שכוללים מילוי שקעי עיניים, פיסול אף, טיפול באזור הקפל הנזולביאלי ואזור השפתיים ולבסוף, "אני מטפלת בשכבת העור בשילוב של הזרקות, מכשור מתקדם ומריחה של חומרים פעילים".
אחרי הצצה אל חדרי הטיפולים והציוד המתקדם, שיחה עם הרופאים במרכז לרפואת עור ואסתטיקה של ד"ר אלה אגוזי, התרשמות משיטות הטיפול הבלעדיות, כל מה שנותר הוא להזמין גם אתכם ואתכן ליהנות מהנסיון של ד"ר אלה אגוזי וצוות הרופאים ולהכיר את המקצועיות, החדשנות והשירות של המרכז.
טלפון לבירורים: 0779971844
תגובות
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button