אמזון דואגת גם למבוגרים ולבני המשפחה שלהם. השירות החדש של החברה, Alexa Together, מציע מערך תמיכה היקפי באמצעות חיבור לעוזרת האישית של החברה, אלקסה, על מנת להקל על בני המשפחה במעקב, בסיוע ובתמיכה מרחוק להוריהם המבוגרים.
6 צפייה בגלריה
(קרדיט: Vayyar Imaging)
השירות החדש מותאם לאחד המכשירים החדשניים ביותר בתחום, Vayyar Care, החיישן המתקדם בפיתוח של חברת Vayyar Imaging הישראלית. כעת, כל משפחה שתצטרף לשירות של אמזון, תוכל לזהות באמצעות החיישן נפילות בזמן אמת ולספק סיוע ברגעים הכי קריטיים.
6 צפייה בגלריה
(קרדיט: Vayyar Imaging)

Vayyar Care הוא הדור הבא של החיישנים - ללא מצלמות, ללא מגע

מכשיר ה-Vayyar Care משתמש בטכנולוגיית רדיו ללא צילום וללא מגע, לניטור מסביב לשעון. הפתרונות שהיו קיימים עד כה כללו מצלמות, אשר חודרות לפרטיות של המשתמש ולרוב מותקנות בסלון בלבד, או מכשירים אותם צריך לתלות על הצוואר או לענוד כמו שעון. מבוגרים רבים שוכחים ואף נמנעים משימוש במכשירים כאלו.
Vayyar Care, לעומת זאת, מספק פתרון השומר על הפרטיות והכבוד של המשתמש. המכשיר עובד בכל תנאי התאורה, בחדר מלא אדים ובלחות גבוהה, באמצעות הדמיה ב-4D הנשמרת בענן, המגנה על האוכלוסייה המבוגרת תוך שמירה על הפרטיות שלה.
6 צפייה בגלריה
(קרדיט: Vayyar Imaging)
בתוך המכשיר נמצא מערך מקיף של הכולל 40 אנטנות, לצד רכיב RFIC המשלב DSP, MCU ורכיבי RF אנלוגיים ודיגיטליים אחרים. המכשיר מתבסס על גלי רדיו בתדירות גבוהה, אשר מפיצים קרינה נמוכה יותר מאשר מכשיר WiFi. הנתונים המתקבלים מספקים מידע עשיר ברזולוציה מדויקת במיוחד.
כשהמכשיר מזהה נפילה, הוא שולח אות לאלקסה ושואל האם להתקשר לקו החם להזמנת סיוע רפואי, ובנוסף מיידע בני המשפחה. המבוגרים של ימינו רוצים להיות עצמאיים ומועצמים, לנוע בחופשיות בבית שלהם או בדירה שלהם בדיור המוגן, כך שמכשיר ה-Vayyar Care מציע הזדמנות לרתום טכנולוגיות חכמות כדי לאפשר להם לשמור על אורח החיים שלהם, לצד הגנה מקיפה ומלאה.
המערכות של Vayyar Care מותקנות במתחמי דיור מוגן וקהילות לגמלאים בארצות הברית, אירופה, סין, אוסטרליה ובמקומות נוספים מסביב לעולם.
6 צפייה בגלריה
(קרדיט: Vayyar Imaging)

זיהוי סרטן השד, ניטור רכבים וסריקת חנויות – החזון של Vayyar קם לתחייה

הטכנולוגיה החכמה של Vayyar צפויה לחולל מהפכות פורצות דרך במגוון ענפים ויישומים: בהיבט של בריאות, למשל, חלק מהחזון הוא פיתוח כלי לזיהוי סרטן השד בשלב מוקדם באמצעות גלי רדיו במקום ממוגרפיה. בנוסף לניטור שה-Vayyar Care מציע, הפיתוחים של Vayyar מאפשרים ניטור הליכה, נשימה, פעילות, ערנות, נדודי שינה, שימוש בחדר השירותים ועוד, על מנת לספק מדדים בריאותיים. הנתונים העשירים המתקבלים מהציוד מאפשרים יצירת רווחה, איכות חיים ושקט נפשי, מבלי להפריע לאדם שנבדק או לפגוע בפרטיות שלו.
בעולם התחבורה, החיישן של Vayyar משתמש מאפשר סריקה והצגת הממדים, המיקום והתנועה של אנשים בשורה של רכבים, לטובת ניטור נהיגה, אופטימיזציה לכריות אוויר, זיהוי חדירה ומעקב אחרי נשימה, לרבות הבדלה בין ילדים למבוגרים. המכשור המתקדם יכול לסרוק גם את הסביבה החיצונית של הרכב לזיהוי והתרעה על מכשולים בדרך.
6 צפייה בגלריה
(קרדיט: Vayyar Imaging)
עבור רשתות קמעונאיות, Vayyar הופכת כל חנות לחנות חכמה, באמצעות זיהוי הזדמנויות לא מנוצלות להתייעלות ומכירה. החיישנים של החברה מנטרים התנהגות לקוחות, עוקבים אחרי מלאים, מנתחים שירות לקוחות ומפיקים תובנות על אריזות - הכול מבלי לפגוע בפרטיות של הלקוחות והעובדים, ללא מצלמות ובעלות משתלמת.

תמהיל ייחודי של תוכנה, לימוד מכונה וחומרה - בחברה אחת שרוצה לעשות שינוי בעולם

Vayyar נוסדה מתוך חזון שאפתני ורצון לעשות שינוי בעולם, לטובת האוכלוסייה. החל משמירה על בריאותם של המבוגרים, ועד הצעה של בדיקה בעלות נמוכה לזיהוי סרטן השד למדינות מתפתחות, Vayyar מפתחת טכנולוגיות שפועלות למען הכלל, תוך שימוש באמצעים המתקדמים והעדכניים ביותר.
6 צפייה בגלריה
(קרדיט: Vayyar Imaging)

סיפור ההצלחה של Vayyar הולך ונבנה בימים אלו, דרך שיתופי פעולה עם ענקיות כמו אמזון, לצד שימוש בעשרות אלפי בתי דיור מוגן, עסקים, חנויות ומפעלים מסביב לעולם. Vayyar מציעה ללקוחותיה ולעובדיה חוויה מגוונת ומרגשת, והופכת אותם להיות חלק מהדרך שלה לשינוי.