המהפכה הטכנולוגית והדיגיטלית תרמה רבות לשיפור איכות החיים בבית, אם פעם היינו צריכים לזכור להדליק את הדוד, לחכות עד שהמזגן יקרר את הבית כשחוזרים מהעבודה או לקום באמצע הלילה כדי לסגור את התריסים, היום פעולות אלו מתבצעות אוטומטית או נכון יותר לומר בצורה חכמה ומכל מקום. יכולת השליטה היא אבסולוטית וניתן לנהל באמצעותה תרחישים מורכבים כמו, הפעלה בשעות מסוימות ולזמן קצוב של כל מכשירי ומערכות החשמל בבית.

אז מאיפה מתחילים? מה צריך לדעת? והכי חשוב, כמה זה עולה?

לרוב, שדרוג לבית חכם דורש חציבות, קדיחות וחיבור קווי אפס. לא תהליך "נקי ומהיר" במיוחד.
בשנים האחרונות נכנסה לשוק מערכת בית חכם הנקראת Bswitch מבית סמיקום, מערכת זו הותאמה לבית הישראלי ואינה דורשת חציבות וקו אפס, את המערכת פיתחה חברת סמיקום בשיתוף עם הממציא עמיחי זיו - מאנשי הצוות המעורבים בפיתוח טכנולוגית "כיפת ברזל", המערכת פועלת כבר 8 שנים בישראל ונחשבת אחת המערכות המתקדמות והמומלצות בתחום.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Bswitch )
"מדהים לראות באיזו קלות ניתן להפוך את הבית לבית חכם עם מערכת Bswitch" אומרת ליאור גוב קירש סמנכ"לית סמנ"כלית פיתוח עסקי בחברת סמיקום, בתוך כמה שעות ניתן לשדרג אלפי מונים את איכות החיים של כולנו ולהתחיל לחיות חיים חכמים ויעילים יותר. באמצעות המערכת שלנו תוכלו להימנע מקדיחות, חציבות וחיבורי קו אפס. זה לא רק מערכת בית חכם - זו מערכת עם התקנה חכמה.
מים חמים כשמגיעים הביתה, בית ממוזג, מערכת השקייה בפעולה ומה לא… לנצח על הכל כמו מנצח בתזמורת עם אפליקציית Bswitch. אפליקציה חכמה ואינטואיטיבית שתוכננה להפוך את חוויית המשתמש לקלה ונעימה. האפליקציה מאפשרת לשלוט בבית החכם מכל מקום ובכל זמן. הגדרת התרחישים קלה ואינטואיטיבית, והיא יכולה להתבצע גם בעברית. בעזרת האפליקציה אפשר להגדיר את התפקוד של כל אחד מהמתגים: הפעלה\כיבוי, דימר, מתג מחליף\מצליב, מתג תרחיש, הפעלת תריסים, דוד ועוד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Bswitch )
בנוסף לשליטה בתאורה ובשקעים השונים בבית, מערכת B-switch יכולה לשלוט גם בתריסים, דוד חימום מים, שערי חנייה, אזעקות, גלאים שונים, חיישני השקיה ועוד. האפליקציה של החברה מתממשקת לעוזרת הוירטואלית Alexa מבית אמאזון ול-Google Assistant.
ואיך אפשר שלא לדבר על עיצוב. חלק ממערכות הבית החכם המסורתיות, כוללות פאנלים מסובכים עם ממשק משתמש ועיצוב בולט. מתגי Bswitch מגיעים בעיצוב נקי ומודרני המשתלב בצורה מושלמת עם כל סגנונות העיצוב בבית, רק מלראות את המתגים, מבינים שהעתיד כבר כאן ויום אחד לא נבין איך חיינו בשלום "עיצובי" עם המתגים הישנים.
אמרתם בית חכם - אמרתם חיסכון בחשמל. שימוש חכם במערכת יכול להוביל לחיסכון משמעותי בהוצאות החשמל, בעקבות סגירה של המזגן בהגעה לטמפרטורה מסוימת, הפעלת דוד באופן אופטימלי, הפעלת תאורת גינה עם טיימרים ועוד. עבור מי שנוטה לשכוח אורות ומכשירים דולקים כשהוא יוצא מהבית, האפשרות לכבות את כל המתגים מרחוק יכולה לחסוך רבות וגם להפוך את הבית לבטוח יותר.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Bswitch)
Bswitch מבית סמיקום בית חכם עם אחריות ושירות מבית טוב. סמיקום היא הנציגה הבלעדית של מוצרים מובילים כגון מוצרי Hyundai, סוללות GP, מוצרי WORX אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום מוצרי האלקטרוניקה לבית ולתעשייה, כבר מעל 30 שנה.
התקדמו באיכות החיים עם Bswitch של סמיקום החל מ- 8,000 ש"ח