אז החורף הישראלי הואיל בטובו להגיע, ובעודכם משתבללים בשמיכה עם כוס תה, המחשבות על הקיץ כבר מתחילות להתחמם בדמיון. בקור הזה אולי קצת קשה לחשוב על כך שבקרוב יהיה חם, ושכל מה שיתחשק לכם זה קרטיב קפוא ולקפוץ למים קרירים, אבל זה יקרה. השאלה היא, איפה תהיו כשזה יקרה. במזגן בבית? בבריכה השכונתית? או אולי ביוון? תאילנד? שארם? לא משנה איפה, עם מי ואיך, אם תרצו ליהנות ליהנות מהמחירים שהם עוד זולים, זה הזמן לקבל החלטה ולנעוץ את הטיסה שלכם לקיץ.

הטמפרטורות עולות ויחד איתן, גם מחירי הטיסות

מזג האוויר המתחמם מביא איתו תחושה של חופש ודחף לקחת הפסקה מהשגרה, ולצאת לצבור חוויות וזכרונות חדשים. לא סתם הביקוש בשמיים, זה פשוט זמן שמתאים לכולם. דרן רוזובסקי, מנכ״ל lastminute.co.il מוסיף כי ״זה מאוד פשוט. הביקוש לכרטיסי טיסה בפסח ובקיץ עולה בקצב אקספוננציאלי ואין סיבה לדחות את ההזמנה ולהיקלע למחירי שיא העונה החמה. מי שרוצה לחסוך הרבה כסף, שפשוט ינעץ (כבר היום)״. טיסות זולות לקיץ למגוון יעדים מבוקשים תוכלו למצוא כאן.
5 צפייה בגלריה
(Image By Amajewski via Envato Elements)

רגע לפני כולם: אפשרויות טיסה מגוונות ושקט נפשי

במיוחד אם אתם מוגבלים בתאריכי החופשה, ככל שתקדימו לנעוץ, תיהנו מיותר גמישות בטיסות הפנויות, ומסיכוי גבוה יותר למצוא טיסות הלוך וחזור בזמנים המתאימים לכם בול. מצאתם טיסה? נעצתם? הכיף האמיתי מתחיל עכשיו. כשהטיסה נעוצה וסגורה, אפשר להירגע וליהנות מהציפייה לטיול. כשאין את הלחץ של הרגע האחרון, יש מספיק זמן לתכנן, ללמוד על הלוקיישן, וכל החופשה מתחילה ברגל ימין.

לנעוץ מעכשיו לקיץ זה מלחיץ? (ולהישאר בארץ כשכולם בחו״ל?)

להיות בארץ בזמן שחברים רבים נופשים להם בחו״ל, עשוי להוות טריגר של החמצה של חוויות והזדמנויות. נוסיף לזה את המדיה החברתית שיודעת לפזר נצנצים מעל כל סיטואציה, וה-FOMO מזנק בשניות לגבהי שיא. אז נכון, יש כאלה שלא מושפעים מכך כלל, הם מתמקדים במה שעושה להם טוב (שזו אחלה גישה לחיים, יש לציין). אך על רבים מאיתנו תחושת ההחמצה לא תפסח, ואנחנו עשויים למצוא את עצמנו מתגרדים מקנאה ומסירים עוקב לחברים שמעלים תמונות מנקרות עיניים מרחבי העולם. אם אתם משתייכים לקטגוריה זו, חסכו מעצמכם את הפאניקה מראש ותנעצו טיסה עכשיו. (רק אל תשכחו שמה שרואים בתמונות, לפעמים רחוק מהמציאות).
5 צפייה בגלריה
(Image By Jonsim via Envato Elements)

אין כמו לדעת שבסוף החורף מחכה לך טיסת קיץ מפנקת

הציפייה לטיסה יכולה להיות מרגשת (לפעמים יותר מהטיול עצמו!). הזמנת טיסה מראש, מעבר לחיסכון בכסף, מאפשרת לנו ליהנות מיותר ימים של ציפייה, כשהדמיון פועל סביב השעון וההתרגשות נמצאת במגמת עלייה מתמדת. ספונטניים ככל שתהיו, הידיעה שמחכה לכם טיסה באופק, מספקת תחושת ודאות מהסוג הכי טוב שיש. רוב החיים שלנו אנחנו מחכים למשהו, פועלים במטרה להשיג משהו, לרוב מדובר במטלות, עניינים שבשגרה, מחויבות כזו או אחרת. ציפייה לטיסה זה משהו אחר, זה תחושה של יציאה להרפתקה, החוצה מאזור הנוחות, רק אתם מול העולם. כל אלה מזרימים אדרנלין שהופך את הציפייה לטיסה לחוויה מרגשת ואף ממכרת.

הורים? זמן מעולה לבונדינג עם המשפחה

אם הילדים שלכם בגיל בית ספר, החופש הגדול זו הזדמנות מעולה לפתוח את הילדים לעולם הגדול, להתפעל איתם ממקומות יפים, ללמוד על תרבויות חדשות ולעלות איתם על מתקנים מפחידים בפארקים. כל החוויה הזאת דורשת תכנון והכנה מוקדמת, במיוחד במשפחות עם ילדים קטנים. אך לצד האתגר הלוגיסטי, הערך הסופי הוא פרייסלס: זכרונות משותפים, חוויות מהנות וגיבוש משפחתי איכותי. אם אתכם זה מרגש, דמיינו כמה הנאה ובטחון הילדים מרוויחים מזה.
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

לנעוץ טיסה לקיץ בקלות ובבטחון באתר lastminute.co.il

באתר הישראלי להזמנת טיסות אונליין lastminute.co.il, מחכה לכם מנוע חיפוש טיסות ידידותי דרכו תוכלו להשוות מחירי טיסות במהירות ובקלות ולמצוא את הטיסה הכי משתלמת בכל רגע נתון. האתר משתמש בטכנולוגיה שיודעת לאתר את המחירים הכי טובים עם מיטב האופציות הרלוונטיות, ומציג בפניכם את הטיסות הכי אטרקטיביות בהתאם להגדרות החיפוש שהזנתם. בנוסף למחירים הכי זולים, מרבית הטיסות המופיעות באתר כפופות לחוק הגנת הצרכן הישראלי.
5 צפייה בגלריה
(Image By Joey-Nicotra via Unsplash)

אבל רגע, מה ההבדל בין ״להזמין טיסה״ ל״לנעוץ טיסה״?

נעמה גולדמן אביטל, מנהלת הקריאייטיב של המותג: ״מבחינה טכנית, לנעוץ טיסה זה להזמין טיסה. אבל המונח ״לנעוץ״ שם את הזרקור על תהליך ההחלטה הקודם להזמנת הטיסה. הוא קורא לנו לקצר את משך ההתלבטות, לחסוך מעצמנו השוואות אינסופיות של מחירים, ופשוט לבחור תאריך ויעד ולנעוץ טיסה. זהו המסר שמלווה את המותג מיום השקתו בישראל, והוא בעצם מקפיץ אותנו לרגע למשבצת זמן עתידית וצובע לנו אותה בוורוד. הוא מתייחס לחוויה כולה, החל מקבלת ההחלטה, דרך ההיי שמגיע עם ההזמנה, ועד לטיול עצמו״.

אז לאן כדאי לנעוץ?

הנה כמה המלצות ליעדי הקיץ האהובים והמבוקשים של קיץ 2023
טיסות זולות לדובאי: תכינו את עצמכם לשמש, שופינג ואינסוף אפשרויות בילוי בעיר המדברית שלא הולכת לישון אף פעם.
טיסות זולות לאמסטרדם: היא יפה כל השנה, ובכל מזג אוויר, אבל בקיץ אין לה מתחרה. העיר הכי שמחה בעולם מזמינה אתכם לדווש באופניים בין תעלות הנהר, לשכוח מהדאגות במגוון דרכים יצירתיות וליהנות מגבינות בשלל צבעים (שלא נדבר על הצ׳יפס עם הרטבים).
טיסות זולות לכרתים, יוון: יעד הקיץ הפופולרי הידוע בזכות החופים המטורפים ביופיים, שפע של פיסות היסטוריה עתיקה, חיי לילה תוססים ואוכל ים-תיכוני כמו שהישראלים אוהבים.
טיסות זולות לשארם א שייח׳: יעד הקיץ המצרי מושך אליו את ההרפתקנים והסתלבטנים יחד. שנורקל בים האדום, סיור מקדשים ואתרי מורשת היסטוריים, מסע שופינג סוער ומסיבות אל תוך הלילה, הופכים את שארם ליעד מרתק שסביר להניח שתרצו לחזור אליו שוב ושוב.
טיסות זולות לתאילנד: מסאג׳, איים, אוכל, חופים מטריפים, ג'ונגלים ואינסוף אטרקציות. לא משנה כמה פעמים כבר הייתם שם, לתאילנד יש אינסוף דרכים לפנק ולהפוך את הקיץ שלכם לכזה שלא תשכחו בחיים.
טיסות זולות לניו יורק: העיר שלא ניתן לעמוד בקצב שלה, מפעילה בקיץ את המבערים שלה על טורבו. מסעדות, תרבות, מופעים, מסיבות, שופינג, עסקים, אמנות, מוסיקה וכל דבר אפשרי שרק תבקשו. לא פלא שניו יורק היא ב- 5 TOP כל שנה מחדש.
5 צפייה בגלריה
( Image By Engy91 via Envato Elements)