אין כמו להתחדש עם רהיט חדש, מעוצב ואיכותי. במרבית המקרים אנחנו רוכשים רהיט אחד או שניים, כדי להתחדש ולרענן את עיצוב הבית, או אחרי שהרהיט 'עשה את שלו' וסיים את תפקידו אחרי שנים של שימוש.
לעומת זאת, ישנן סיטואציות רבות בחיים בהן עולה הצורך בריהוט של הבית כולו או מספר חדרים ביחד: מעבר לעיר אחרת בעקבות שינוי מקום עבודה, מעבר לדירה חדשה אחרי פרידה או גירושין, כניסה לדיור מוגן, חזרה מרילוקיישן בחו"ל, כניסה לדירה חדשה מקבלן שמצריכה עיצוב נקי של סביבת המגורים, או שיפוץ גדול אשר כולל גם ריהוט מחדש של חלקים גדולים מהבית.
4 צפייה בגלריה
(הדמיות קרן מאיר)
בכל הנוגע לריהוט של בית שלם, אחד הפתרונות היעילים ביותר, שחוסכים הרבה כאב ראש ובזבוז זמן, הוא ריכוז כל הבחירות, הרכישות והאספקה במקום אחד.
איך מרהטים את הבית 'קומפלט' מבלי לוותר על איכות?

לפני הכל, ריהוט בית שלם במקום אחד חוסך לכם זמן יקר

אם יצא לכם אי פעם לרהט את כל הבית, אתם כבר יודעים שמדובר במשימה לא פשוטה. כאשר משלבים קנייה של רהיטים מסוגים שונים כמו ספה, ארון, פינת אוכל, מיטות לחדר שינה או מערכת ישיבה, ההתרוצצות בין חנויות הנישה גוזלת לא מעט אנרגיה וזמן.
לאחר שצלחתם את המסע בין החנויות, מגיע שלב נוסף ומתסכל - תיאום מועדי אספקה מול מספר אינסופי של ספקים. ברוב המכריע של המקרים תאלצו להפסיד מספר ימי עבודה - כל זאת בנוסף לימי העבודה שיתבזבזו על מעבר הדירה או על משימות אחרות הקשורות לשיפוץ.

חוויית קנייה מרוכזת מאפשרת קבלת החלטות מסודרת וניצול מבצעים מיטבי

מעבר לבזבוז הזמן בשיטוט בין חנויות, פיצול הרכישה יכול גם להוביל לחוסר ריכוז ואיבוד של פוקוס. לעומת זאת, כאשר מרהטים את כל הבית במקום אחד ניתן ליהנות מחוויית קניה מרוכזת, המאפשרת לכם לראות מול העיניים את הרהיטים המיועדים לכל החדרים, כך שהרבה יותר קל להתאים את העיצוב של הבית כולו ולקבל החלטות באופן מסודר. ביקור אחד בחנות הופך את חוויית הקנייה לקלה, פשוטה ומהירה בהרבה.
4 צפייה בגלריה
(הדמיות קרן מאיר)
בנוסף, ריכוז של רכישות מאפשר ניצול מיטבי של המבצעים. במקום לחשב עלויות של עשרות פריטים ומבצעים ממספר חנויות יחד עם עלויות הובלה - ריהוט בית שלם במקום אחד מאפשר לכם לחשב בקלות את העלות הכוללת, להחליט על המבצעים השווים ביותר עבורכם - ולחסוך לא מעט כסף.
רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, חשוב לבחור ברשת עם סניף קרוב לבית, כדי שתוכלו לחסוך זמן על הכבישים העמוסים של ישראל.

אל תתפשרו על מוניטין, איכות ושירות

ויתור על חנויות נישה מתמחות לא אומר שאתם צריכים לוותר על איכות ושירות מקצועי. לפני בחירה בחנות או ברשת המספקת ריהוט לכל הבית, חשוב לוודא את איכות ההרכבה, חומרי הגלם ורמת הגימור. כדאי לוודא שתהליכי הייצור שלה נמצאים תחת פיקוח של אבטחת איכות וכי מדובר במותג אמין וידוע. בהחלטה חשובה לטווח רחוק, חשוב שיש 'אבא ואמא' מאחורי הפריטים שילוו אתכם במשך שנים רבות.
4 צפייה בגלריה
(הדמיות קרן מאיר)
חלק מהאמינות והמקצועיות של חנות או רשת מתבטא בשירות לקוחות וייעוץ מקצועי. בחירה של ריהוט שלם לבית כולל הרבה שיקולים והחלטות, כך שייעוץ מקצועי ויעיל יכול לעזור לכם לבנות קו עיצובי אחיד שמתאים רק לכם - וכל זאת עם חיסכון במחיר ובטרחה.
הרשת היחידה המציעה ריהוט לכל הבית ואיכות ללא פשרות, במספר רמות מחיר - שמרת הזורע
אחת מרשתות הרהיטים האיכותיות והידועות בישראל, שמרת הזורע, מציעה שילוב ייחודי בין ריהוט לבית שלם לבין איכות ברמה הגבוהה ביותר.
בין השאר תוכלו למצוא בשמרת הזורע מערכות ישיבה, חדרי שינה, רהיטי ילדים ונוער, פינות אוכל, מזרונים, ארונות, מזנונים, שולחנות, ריהוט משלים ואפילו שטיחים – והכל ברמות מחיר משתנות ובמבצעים שווים לכל כיס.
הקולקציות של שמרת הזורע משלבות בין עיצוב מודרני לרהיטים פונקציונליים המותאמים לצרכים שלכם. באולמות התצוגה תוכלו למצוא עיצוב קלאסי ואלגנטי, עיצוב ישראלי עכשווי, צעיר ומפנק, עיצוב מודרני, רהיטים בעיצוב מינימליסטי ועוד. המגוון העצום מבטיח שבביקור אחד בסניף תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לכל חדרי הבית, בהתאם לטעם של כל אחד מבני המשפחה.
כל הרהיטים של שמרת הזורע מיוצרים תוך הקפדה על אבטחת איכות קפדנית, מה שמבטיח לכם שנים רבות של שקט נפשי והנאה מרהיטים שבחרתם עבור הבית והמשפחה שלכם.

חנות האונליין הכי מתקדמת בעולם הרהיטים בישראל, שנותנת הרבה ערך ותוכן

עבור מי שרוצה להתרשם מהרהיטים לפני הגעה לסניף או לרהט את כל הבית בלי לצאת מהבית, שמרת הזורע השיקה ממש לאחרונה אתר אינטרנט חדש ומתקדם, המשתמש בכל הכלים הטכנולוגיים העדכניים ביותר ומציג את התכנים הכי מועילים עבור קהל הצרכנים.
4 צפייה בגלריה
(הדמיות קרן מאיר)
באתר תוכלו למצוא 25 קטגוריות שונות של ריהוט לכל הבית, עיצוב מודרני, שילוב של חוות דעת גולשים והמחשה ויזואלית בסרטונים ובתלת-ממד.
בכל הנוגע לשירות, הלקוחות יכולים להגדיר זמן אספקה שונה עבור כל פריט, לברר סטטוס הזמנה בזמן אמת ולברר מהם הסניפים בהם מוצגים כל אחד מהדגמים.

מוניטין של עשרות שנים, ייעוץ מקצועי וסיוע בהרכבה עצמית

שמרת הזורע היא אחת מחברות הרהיטים המוכרות והוותיקות בישראל, אשר נוסדה לפני כ-70 שנים ומובילה מאז את שוק עיצוב הבית והרהיטים בישראל. שמרת הזורע היא מותג ישראלי ושורשי, שלא מתפשר על איכות המוצרים, החדשנות, הידע והניסיון. סניפי הרשת בפריסה ארצית מציעים חוויית קניות יוצאת דופן ואת האפשרות להתרשם מכל הרהיטים שאם מחפשים, קרוב לבית.
מתוך אג'נדה הצבת הלקוח במרכז, צוות השירות של החברה זמין כל העת לרשות הלקוחות - בין אם מדובר בבירור לגבי סטטוס הזמנה או ייעוץ מקצועי לקראת רכישה. מעבר לכך, על מנת לחסוך ללקוחות את הצורך בהתקנה מקצועית כאשר מדובר על מוצרים שניתן להרכיב בבית, שמרת הזורע מציגה באתר שלה סרטוני הדרכה להרכבה עצמית, לצד טיפים חשובים לשמירה על הרהיטים שלכם לטווח הרחוק.
אם אתם עומדים לפני ריהוט הבית ורוצים ליהנות מחוויית קנייה יוצרת דופן ומשתלמת במיוחד תחת קורת גג אחת, שמרת הזורע היא הכתובת הנכונה.