החל מהאדם הפרטי ועד לחברות הענק, אין ספק שהקורונה השפיעה על היבטים רבים בחיים ובהתנהלות העסקית מסביב לעולם. אחד מהשינויים הבולטים שהסגרים וסגירת השמיים הביאו איתם, היה זינוק בהיקפי הזמנות האונליין, וכתוצאה מכך צמיחה מסחררת אצל סוחרי E-COMMERCE ברחבי העולם, וגם בישראל.
פדקס, חברת המשלוחים הגלובלית וחברת התובלת אקספרס הגדולה בעולם, מאפשרת ליצואנים ולעסקים מישראל לתת שירות מהיר ויעיל ללקוחות ברחבי העולם, באמצעות הרחבה של מערך השילוח שלה לאירופה ולמזרח הרחוק. כך תוכלו לקצר את זמני המשלוח, ליהנות מזמני איסוף גמישים - ולתת שירות טוב יותר ללקוחות שלכם.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

2 טיסות ייצוא ביום - לטיסת הצהריים המוכרת הצטרפה טיסת ערב

באופן מסורתי, הטיסות של פדקס לאירופה כללו טיסת צהריים קבועה המוכרת לכל לקוחות החברה, אשר נוחתת במרכז המיון בקלן, גרמניה, ומשם מתחברת ליותר מ-220 מדינות ברחבי העולם.
היום מציעה החברה שתי טיסות יומיות, במה שמהווה בשורה של ממש עבור יצואנים ואנשי לוגיסטיקה בישראל: טיסת הערב פועלת 4 ימים בשבוע (שני-חמישי), יוצאת מישראל ב-18:50 ונוחתת בנמל התעופה CDG בפריז, שם פועל מרכז מיון המעבד מעל 60 אלף חבילות בשעה ושולח אותן לכל העולם. בזכות שעת הטיסה ובזכות הפריסה היבשתית הרחבה של פדקס באירופה, המשלוח שלכם נמסר לנמען באירופה כבר ביום למחרת האיסוף*.
טיסת הערב מחברת את ישראל גם למזרח הרחוק בזמנים קצרים יותר - למשל, משלוח לערים מרכזיות ביפן יימסר תוך 48 שעות בלבד*.

זמני איסוף מאוחרים* בשעות אחה"צ - מעכשיו לא צריך למהר עם ארגון המשלוח

אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר של טיסת היצוא ערב של פדקס הוא האפשרות לבצע את איסוף החבילות בשעות מאוחרות יותר במהלך היום*, מה שנותן ללקוח גמישות וחלון זמן להכנת המשלוח עד שעות אחר הצהריים המאוחרות בכל רחבי הארץ.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
בעזרת האיסוף המאוחר של פדקס, לקוחות הממוקמים ליד נתב"ג, למשל, יכולים להזמין איסוף עד השעה 17:00 - ולדעת שהמשלוח מגיע ליעד באירופה* כבר ביום שלמחרת. במקרים רבים, שירות שכזה יכול לחסוך יום עסקים שלם עבור מי שמייצא משלוחים לאירופה.

תהליך קל ונוח, ללא ניירת מיותרת - תהליך האונליין של פדקס חוסך לכם זמן יקר

עוד יתרון שלקוחות פדקס כבר מכירים היטב הוא ניהול שרשרת האספקה באופן פשוט ונוח באונליין, דרך אתרי החברה. הלקוח מכין את המשלוח והמסמכים הרלוונטיים באתר, ללא צורך בניירת מיותרת, ומזמין איסוף מהאתר. תהליך השחרור ממכס מתבצע מראש (pre clearance), עוד לפני שהחבילה נוחתת, על מנת לאפשר הפצה מהירה ככל האפשר ליעד המסירה.

הדרך לתת שירות טוב יותר בעולמות ה-E-COMMERCE - פדקס משנעת מגוון רחב של חבילות

ההצלחה של עסק המסתמך על E-COMMERCE תלויה לעתים קרובות בזמני המשלוח וביכולת לשלוח מגוון מוצרים וכמויות משתנות ליעדים ברחבי העולם. בעזרת טיסת הערב של פדקס, סוחרים הפעילים בתחום ה- E-COMMERCE יכולים לתת כעת שירות טוב יותר ללקוחותיהם, באמצעות משלוחי אקספרס הנמסרים ביעדים רבים כבר ביום למחרת*. החל מחבילות בודדות ועד למטענים במשקל עד 68 ק"ג - השירות של פדקס משלב בין גיוון, מהירות ונוחות.

ארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק - פדקס מאפשרת לכם לנהל את כל שרשרת האספקה במקום אחד, בהתאמה אישית

הודות לפריסה הגלובלית הרחבה שלה והמשלוח המהיר למגוון עצום של יעדים, לקוחות מתחומים שונים יכולים לנהל את כל שרשרת האספקה שלהם במקום אחד, עם פתרונות לוגיסטיים מותאמים אישית, זמני מסירה מקוצרים ומסירה Next Day גם באירופה*. פדקס ממשיכה לחבר את ישראל ללמעלה מ-220 מדינות ברחבי העולם, עם אותה רמת שירות ומקצועיות אליהם התרגלתם במשך השנים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
פדקס גאה לתמוך במגוון רחב של תעשיות - החל מביטחון וטכנולוגיה, דרך פארמה ומסחר מקוון ועד ענף האנרגיה. יצואנים, מנהלי רכש, כספים, מנהלי E-COMMERCE, אנשי לוגיסטיקה, עסקי ייצוא-יבוא ואנשי שיווק - כולם נהנים ממגוון הפתרונות והשירותים של החברה, וממשיכים לצמוח.
אתם יכולים לישון בשקט - המשלוח שלכם (גם באירופה) בידיים טובות.
*זמינות השירותים, זמני האיסוף והמסירה המתייחסים אליהם, עשויים להשתנות בהתאם למיקום מדינת המוצא, כתובות האיסוף, מיקום היעד, מיקוד היעד, סוג הסחורה והגבלות על טיסות נוסעים. השירותים כפופים לתנאי ההובלה של FedEx.





פורסם לראשונה: 11:13, 14.02.22