זה קרה! זה קורה! ליגת העל בכדורגל חזרה ולנו יש בשורה גדולה עוד יותר לאוהדי הכדורגל הישראלי באשר תהיו. לראשונה אי פעם, כל ישראלי בעולם יוכל לצפות בכל הכדורגל הישראלי בנוחות, ובאופן חוקי.
זה יפה ונחמד לראות משחקים של סיטי, ברסה או באיירן, אבל בסופו של דבר הכדורגל שלנו הוא הלב והנשמה של כל אוהד כדורגל ישראלי. הרי הקבוצה שלכם גם עברה איתכם ברילוקיישן.
Screen iL שירות הטלוויזיה לישראלים בחו״ל, וחברת צ׳רלטון חתמו על שיתוף פעולה להפצת ליגת העל בכדורגל עבור ישראלים בכל העולם. ומעתה, כל משחקי ליגת העל, משחקי גביע המדינה וגביע הטוטו אצלכם בטלוויזיה.
קבלו בונוס ענק על היותכם ישראלים בחו"ל ( מעבר לבונוס סוף השנה של התאגיד ששלח אתכם לשם)- בארץ צריכים להתלבט איפה לשים את הז'יטונים, על הפרימיום של ספורט 5 או על החבילה של ספורט1 . אתם פשוט מקבלים את כל הכדורגל הישראלי במקום אחד. בלי לינקים מפוקפקים ובלי תשלום לחברות פיראטיות.
צ'רון שרי, דין דוד, חזיזה ופיירו עם חיפה בפעם הרביעית ברציפות? זהבי, קניקובסקי ומילסון יחזירו את הצלחת לצהובים? אולי דווקא באר שבע של ויטור, באריירו וחטואל כנגד כל המהמרים? ולמה לא איזה סיפור סינדרלה כמו אותה אליפות היסטורית של קריית שמונה? העיקר שנעשה עוד צעד קטן בניסיון לחזור לשפיות ולשגרה בתקופה המאתגרת שעוברת על כולנו.
דמיינו את עצמכם מדליקים את הטלוויזיה ומקבלים " לתוך הפרצוף", את כל משחקי המחזור האחרון בליגת העל, בשורה אחת לפי הסדר בהם נערכו. קליק! ואתם בסמי עופר- חיפה נגד באר שבע. שבוע עובר, קליק ואתם בטדי בדרבי הירושלמי. בנוסף, המשחקים ישודרו בערוץ ייעודי, בשירות שיוקצה לשידור המשחקים בשידור ישיר, ולטובת לקוחות Screen iL הנמצאים בארה"ב ובאזורי זמן מרוחקים אחרים, המשחקים יהיו זמינים גם ב Catch-Up.
חבילות הכדורגל, שיתווספו לחבילות הקיימות בעלות נוספת כמוקבל בתחום הספורט, יוצעו על גבי שירות iL Screen בטלוויזיה החכמה, במחשב, ע״ג סטרימרים ובמכשירים הניידים הממוקמים רק מחוץ לישראל.
זה לא הכדורגל היפה בעולם, אנחנו לא האוהדים הכי מנומסים בעולם, אבל זה הכדורגל שמוציא מאיתנו את הרגש החזק ביותר- שמחת ניצחון מזוקקת או כאב צורב של הפסד. ומי יודע, אולי נזכה גם לבונוס קטן, במסגרת תחושת ה"יחד ננצח" ונקבל כדורגל נטו, בלי אלימות מיותרת על המגרש וביציעים.
יאללה מכבי/ הפועל/ בית"ר
לצפייה בערוץ ליגת העל בכדורגל מכל מקום בעולם ועל כל מכשיר היכנסו ל-ScreeniL.com