שוקולד לאונידס בתוכנית הבוקר ״פותחים יום״
(באדיבות רשת13 )
שוקולד הוא ללא ספק אחת ההנאות הגדולות בחיים – הוא מתוק, נמס בפה, מעורר ונפלא. השוקולד מעלה חיוך בילדים ומבוגרים בכל העולם, וגם אצלנו בישראל נחשב לחטיף אהוב במיוחד עם צריכה שנתית שעולה מדי שנה. כך, בשנים האחרונות חל שינוי של ממש בהרגלי צריכת השוקולד בארץ, ומקילוגרם וחצי לשנה לנפש עלינו לכ־3.5 קילוגרמים לנפש.
כמו בכל ענף, ישנו מנעד רחב של יצרנים, אבל תמיד יש כאלה הנחשבים ליצרני הפרימיום, העילית. אחד הבולטים שבהם, בעולם השוקולד, הוא ללא ספק המותג הבלגי לאונידס (Leonidas) בעל הרקע ההיסטורי המרתק. סיפורו של המותג מתחיל אי שם בתחילת המאה ה-20 עם הקונדיטור היווני לאונידס קסטקידס. בליבו של לאונידס בערה עוד מילדות התשוקה לייצר שוקולד נפלא שיכבוש את העולם, וכמו בכל הסיפורים בעלי הסוף הטוב, אכן עלה בידו עם השנים להגיע לנוסחה המנצחת והמושלמת.
3 צפייה בגלריה
בראבו יחצ
בראבו יחצ
מתוק, נמס בפה, מעורר ונפלא - השוקולד של לאונידס נחשב לטוב בעולם
(צילום: יח"צ)
באותם ימים התגורר לאונידס בארה"ב והודות לאמונתו הרבה בשוקולד הנפלא אותו הצליח לרקוח החליט לעבור לבלגיה, ממלכת השוקולד העולמית, שם גם נשא לאישה את אהובתו ילידת המקום. פרסומו הבינלאומי הגיע בשנת 2013 עם זכייתו במדליית זהב בתערוכה בינלאומית שהתקיימה בבלגיה. מאז יצא שמו של השוקולד האיכותי המזוהה עימו, וגם היום למעלה מ-110 שנה אחרי, שוקולד לאונידס נחשב לפופולרי ואהוב במיוחד והמותג מחזיק כיום בכ- 1500 סניפים ב-50 מדינות ברחבי העולם.
טעם נצחי שנמס על הלשון
סוד קסמו של שוקולד לאונידס נוגע לנוסחאות הסודיות המלוות אותו לאורך כל השנים כך שהפרלינים החלומיים הנמסים ממש על הלשון, מיוצרים עם אותו טעם נפלא ומדויק, כפי שייצר אותם האב המייסד, כשאליהם מתווספים טעמים חדשים ומלהיבים ומהדורות מיוחדות. השוקולד נפלא כמתנה לאהובים, כפינוק אישי ולאירוח חברים ומשפחה.
3 צפייה בגלריה
בראבו יחצ
בראבו יחצ
מותג השוקולד הבלגי לאונידס (Leonidas): רקע היסטורי מרתק
(צילום: יח"צ)
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לשוקולד לאונידס
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה לשוקולד לאונידס לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב רוכשי השוקולד והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון ממנו והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק לשוקולד לאונידס משום שיותר מ-75% מהצרכנים שרכשו וטעמו ממנו היו שבעי רצון ממנו.
מהמפעל הבלגי היישר לסניפי החברה בישראל
חומרי הגלם של המותג הם המשובחים והאיכותיים בעולם, החל מקקאו בר קיימא (ללא שמן דקלים) דרך הפירות שנבחרים בקפידה ועד הליקרים המשובחים המצויים בחלק מהטעמים. הפרלינים מגיעים לישראל בתנאים מיוחדים ובתדירות גבוהה מאוד כך שהצרכנים נהנים משוקולד טרי מאוד, היישר ממפעל הייצור בבלגיה. נכון להיום מחזיקה רשת לאונידס בארבעה סניפים בישראל: בקניון שבעת הכוכבים, בקניון רמת אביב, בשדרות אבן גבירול בתל אביב ובשדרות סוקולוב רמת השרון, וכמו כן ניתן לבצע הזמנות דרך אתר הבית של הרשת, וליהנות משוקולד משובח שנשלח בתנאים מיוחדים.
3 צפייה בגלריה
בראבו יחצ
בראבו יחצ
השוקולד של לאונידס מביא עימו חוויה של טעמים וניחוח בינלאומי
(צילום: יח"צ)
חוויה של טעמים וניחוח בינלאומי
סניפי לאונידס מביאים עימם חוויה שלמה של טעמים וניחוח בינלאומי, ולמותג פעילות עסקית ענפה עם החברות והמותגים המובילים במשק ועם מלונות נבחרים. את מוצרי שוקולד לאונידס ניתן לרכוש כמתנה עסקית או אישית, לאירוח ולפינוק, וכמובן לצריכה אישית, לכל מי ששוקולד גורם לו לחיוך.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
פורסם לראשונה: 22:28, 20.05.24