כולנו מכירים את זה. אנו נכנסים לאתרי המכירות הגדולים באונליין ונדהמים מההיצע והמחירים של בגדי האופנה וההנעלה המושכים את עינינו. כמה קליקים והמשלוח כבר בדרך, אבל אז כשהמוצר מגיע לביתנו אנחנו מתאכזבים לא אחת לגלות שהתמונה באתר הייתה מפרגנת מדי, שהמידה או הגזרה לא מתאימים לנו, שהמוצר עשוי מחומרים בינוניים, ושזה רק ענין של זמן קצר עד שנצטרך לרכוש פריט ביגוד או הנעלה חדש במקום הרכישה המיותרת אותו עשינו. בקיצור, בזבוז זמן וכסף.
אחת החברות הוותיקות המכירות את המגמות החדשות האלו ומציעה פתרון ראוי ואיכותי ללקוחות הישראליים, היא חברת ההנעלה פפאיה (papaya), החברה המובילה בישראל עם פריסה ארצית של 55 חנויות רשת. בפפאיה תמצאו מגוון של נעלי תינוקות (צעד ראשון), ילדים ונוער, ממידה 19 ועד 40.החברה בעלת ניסיון של 40 שנה בייצור נעליים לילדים. החברה מפתחת, מעצבת ומייצרת בעצמה כ-300 דגמים חדשים, אופנתיים וחדשניים בכל עונה, הנמכרים במחירים השווים לכל כיס. לאור מגמות השוק החדשות, החברה החליטה לספק את המענה המקיף ביותר בתחום הנעליים לילדים ונוער והיא מהווה מקום בו כל הורה יכול למצוא את כל הנעליים הדרושות לילדיו. ואכן החברה משווקת בבלעדיות מספר מותגים IN HOUSE כגון מותג נעלי הילדים הגדול בספרד PABLOSKY, מותג נעלי הילדות הגדול בברזיל PAMPILI והמותג הספרדי MOJO. כמו כן ניתן למצוא בחנויות הרשת מגוון רחב של מותגים נוספים כגון נייק, אדידס, רלף לורן, הוויאנאס, ואנס, פילה, ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: רייצ'ל מאיירס)
"השילוב בין העיצוב העדכני ותהליך הפיתוח הארוך והיסודי שלנו, יחד עם מותגים מהעולם, הופך את פפאיה למקום הראשון שהורה צריך לבקר בו כשהוא צריך לקנות נעליים לילדים", מסבירה מריה רוסיאן פרחי, מנהלת הפיתוח והעיצוב של החברה. מריה מסבירה כי מה שמייחד במיוחד את החברה בענף ההנעלה המקומי והבינלאומי זו העובדה כי פפאיה היא היחידה שמייצרת את הנעל מאפס, כלומר עיצוב טוטאל דיזיין של הנעליים תוך דגש רב על איכות חומרים והנדסת אנוש.
"בחברה מפתחים ומייצרים חומרי גלם איכותיים, אופנתיים ועמידים כגון עור ומייקרו פייבר, מידי עונה", היא מציינת. "אנחנו מייצרים באיטליה, ספרד, ישראל, סין וברזיל כשאנשי החברה מפקחים על תהליך הייצור בכל נקודה. מחלקת העיצוב שלנו בנויה מ-4 מעצבים בוגרי האוניברסיטאות הנחשבות ביותר בישראל, המוכרות כבין הטובות בעולם- שנקר ובצלאל."
4 צפייה בגלריה
(צילום: רייצ'ל מאיירס)
מריה מוסיפה עוד כי החברה פונה לכלל המגזרים והיא משווקת נעליים גם ב-50 חנויות במגזר החרדי בלבד, ביניהם סניף הדגל ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. "נעלי האיכות של החברה מוכרות בכל העולם ומיוצאות למדינות כמו אוסטרליה, בלגיה, בריטניה וארה"ב", היא מעידה.
כיצד מתנהל תהליך הייצור שלכם?
"תכנון הדגם מתחיל מהסוליה שאנחנו מעצבים ומתכננים בסטודיו שלנו. החומר של הסוליה גם משחק תפקיד די עיקרי : קשיחות, חוזק או רכות – לכל קטגוריה יש סוליה משלה, עשויה מחומרים המתאימים לצרכים של הדגם. לדוגמא: לנעלי צעד ראשון אנחנו משתמשים בחומר בסוליה שדומה לחומרים של ספורט כדי לתת רכות וגמישות (דגם SPORTIFY) . לכן הסוליה של הדגם הזה היא עמידה וחזקה אך גם הכי קלה בעולם- שוקלת 50 גרם בלבד."
"בכל דגם של צעד ראשון יש רפידת Baby Gel שפיתחנו אשר כוללת כרית ג'ל בולמת זעזועים , תומכת הליכה. זה מאוד רך ונוח לרגל של הפעוטות. כל החומרים שלנו הם ברמה מאוד גבוהה והמחירים של החומרים משתווים לעורות איכותיים. לרוב אנחנו עובדים עם חומר מייקרופייבר שהוא הרבה יותר חזק מעור. כמו כן יש המון דגמים עמידים מאוד שהם גם טבעוניים. כל החומרים בהם אנו עושים שימוש עוברים מבחנים במכונות כפיפה , שחיקה וגירוד ואם חומר מסוים מתגלה כחלש, אזי אנחנו מפתחים חדש כדי להגיע למראה וחוזק שאנחנו צריכים לקולקציה."
4 צפייה בגלריה
(צילום: רייצ'ל מאיירס)
כאמור בכל עונה מעצבים בחברה כ-300 דגמים בצבעים שונים כאשר כל דגם עובר תהליכים ארוכים לפני הגעתו לייצור: על תהליכים אלו ניתן לציין את ה- FITTING – מדידה של כמה מידות על רגליים של ילדים כדי להגיע לגזרה המושלמת ולהתאמה מקסימלית לרגליים, איחוד חומרים - במטרה לצמצם את פיזור בשימוש החומרים ולהגיע לצבעוניות אחידה לכל הקולקציה, בדיקת חומרים – כל חומר עובר מבחנים כפיפה, שחיקה וגירוד ולבסוף, בדיקת חוזק הסוליות – כל סוליה עוברת בדיקות כיפוף ושחיקה.
"רק אחרי שכל הנקודות קיבלו אישור סופי מאתנו ומהצוותים שלנו בעולם - שכוללים מנהל בקרת איכות ושני אנשים נוספים שנמצאים בכל פס ייצור בכל מפעל אצל כל ספק שמייצר עבורנו נעליים, אנו יוצאים איתם לייצור", מסבירה מריה. פעם ביום אנחנו מקבלים תמונות מהפס ייצור של הדגמים והאריזות (שגם אנחנו מעצבים) ולכל דגם יש אריזה ייחודית לו."
"הורים המגיעים לחנויות החברה נהנים ממגוון רחב ואיכותי מאוד של נעליים מגיל צעד ראשון ועד לגילאי נוער, כאשר אנו שואבים השראות מתערוכות בחו"ל ואתרים בינלאומיים. המשמעות היא שכל הורה יוכל למצוא בחנויות הרשת נעליים איכותיות ואופנתיות במיוחד, הן בייצור עצמי והן במותגים בינלאומיים אותם אנו מייבאים בלעדית", היא מסכמת.
4 צפייה בגלריה
(צילום: רייצ'ל מאיירס)
לרגל החורף המתקרב, האם שאלתם את עצמכם מתי הזמן הכי טוב להתחדש בנעליים? צדקתם, חודש נובמבר הידוע גם בתור חודש הקניות העולמי. לרגל חודש הסיילים הגדול קבלו הצצה לקולקציית נעלי הילדים החדשה והמלהיבה של papaya. איכות ואופנה במקום אחד.