כבר שנים רבות שהביקושים למגורים במעגל השלישי של גוש דן – ערי השרון והשפלה, נמצאים במגמת עלייה ועל כך יעידו מחירי הנדל"ן המאמירים בערים אלו. אותם ביקושים גבוהים הם תולדה של הרצון להתרחק מאזור גוש דן בשל יוקר המחייה, והרצון לברוח מהפקקים והצפיפות לטובת איכות חיים טובה יותר.
גם ערכי הנדל"ן המסחרי (המניב) באופן טבעי מושפעים מעליות המחירים. שטחי מסחר ומשרדים, אם לרכישה או לשכירות, מגלמים בתוכם את רמות הביקושים, ובמקרה של תל אביב וגוש דן זה ניכר במחירים גבוהים במיוחד.
2 צפייה בגלריה
‎UNITOWERS
‎UNITOWERS
‎UNITOWERS
(הדמיה: ויופוינט)
על־פי נתוני חברת NEWMARK NATAM, המתמחה באספקת פתרונות נדל"ן למגזר העסקי, עליית מחירים בנדל"ן המסחרי בשנתיים האחרונות הייתה אף גבוהה מעליית המחירים בתחום המגורים הן בקנייה והן בשכירות בחלק מהאזורים בתל אביב.
בחברה מסבירים, כי על רקע התייקרות הנדל"ן המסחרי (המניב), המחירים הגואים של המשרדים במטרופולין של תל אביב והמחסור הגדול שקיים בשטחים המתאימים לחברות גדולות או חברות בצמיחה המעוניינות להתרחב, נרשמת מגמה מסוימת של עלייה במספר החברות והארגונים הבוחרים לצאת ממרחב גוש דן ולהתמקם באזורים אסטרטגיים על צירים ראשיים, עם נגישות גבוהה וזמינות של שטחים גדולים, וכל זאת מבלי להתפשר על סטנדרט הבנייה הגבוה.
יזמי נדל"ן זיהו את המגמה הצפויה לקרות כבר לפני מספר שנים, והיום הם מוכנים לגל ההגירה של החברות, הרוצות להתקרב לעובדים שלהן או אלו המעוניינות למשוך עובדים חדשים וכישרוניים לחיקן, עם הטבות, פינוקים ויתרונות במקום העבודה. הרבה מעבר לשכר, החברות מעוניינות להציע לעובדיהן סביבת עבודה מודרנית וחדשנית, נגישה מבחינה תחבורתית, עם מגוון שירותים, אפשרויות טעימות לארוחת צוהריים ומינימום טרחה בדרך לעבודה ובחזרה הביתה.
פרויקט UNITOWERS, שאותו מקימה בימים אלה חברת אמירי זכרון יעקב ומתמחה בבנייה רוויה ומרכזים מסחריים, עונה בדיוק לצרכים אלו וצפוי גם הוא להפוך לאחד מהיעדים המבוקשים עבור חברות הייטק וארגונים מכל תחומי המשק. הפרויקט ממוקם בכניסה לחדרה – על אם הדרך בין חיפה לתל אביב, בסמוך ליציאה לכביש החוף, מעל שטחים מסחריים פעילים ובסמיכות לתחנת הרכבת – חדרה מערב.
UNITOWERS כולל ארבעה מגדלי משרדים בני 60-24 קומות, בסטנדרט בנייה שטרם נראה באזור, עם בנייה ירוקה לפי תקן LEED, מסעדת Rooftop בקומה ה־24 המיועדת לעובדים, נוף מרהיב לים, קירות מסך עם סינון UV, חדר כושר ולובי מעוצב בכל קומה, 2,000 מקומות חנייה עם עמדות טעינה לרכבים חשמליים, 40 אלף מ"ר של מסחר פעיל, גודל קומה של 1,280 מ"ר וחללים גדולים עם מגוון פתרונות למשרדים.
2 צפייה בגלריה
‎UNITOWERS
‎UNITOWERS
‎UNITOWERS
(הדמיה: ויופוינט)
ארבעת מגדלי UNITOWERS יוקמו כאמור מעל מתחם הקניות והבילויים מול החוף Village שהינו מתחם מסחרי באווירת רחוב אירופאית הכולל יותר מ־120 חנויות, ומסעדות, ביניהם רשתות אופנה, סופרים ואפילו גן ילדים. כל השירותים הללו - לנוחיותם של העובדים, לחיסכון בזמן של סידורים ולשביעות רצון במקום העבודה.
ב־NEWMARK NATAM צופים, כי לאור הקמתם של פרויקטים חדשים רבים מקלאס A באזור השרון, ישנה ציפייה למשיכה של חברות חזקות אליהן בשל רמת הגמר המודרנית של המגדלים בשוק משרדים זה, לצד היצע זמין ודמי שכירות נמוכים יחסית בכ־25% ביחס לשוק המשרדים בגוש דן. כמו כן סיום הקמתה של הרכבת הקלה ואכלוסם של פרויקטים חדשים על צירי תחבורה ראשיים, כמו רכבת ישראל וכבישים מהירים כמו כביש 2 ו־4, ישפיעו בוודאי על שיעורי האכלוס ועל דמי השכירות המבוקשים.
שיר סלומון, מנהלת השיווק של חברת אמירי זכרון יעקב: "עבור חברות המחפשות שטחים גדולים להשכרה באיכות גבוהה, מגדלי UNITOWERS מהווים פתרון מושלם, במיקום אטרקטיבי המקרב את העובדים למקום העבודה. עבור עובדים הגרים מצפון או מדרום, העבודה במגדלי UNITOWERS מציעה נגישות תחבורתית מעולה, עם מיקום סמוך לתחנת רכבת, על כביש החוף, ועם תחבורה ציבורית נגישה. המתחם המסחרי ומגדלי המשרדים מעסיקים במעגל הראשון שלהם יותר מ־800 עובדים, והמשרדים שיושכרו יהוו עוגן תעסוקתי לתושבי האזור כולו".
לביקור באתר הפרויקט לחצו כאן >>