כולנו מכירים את המצבים בהם פשוט בא לנו לפתוח בירה טעימה וקרה, להירגע לכמה שניות. הבעיה היא שבחלק מהרגעים האלו, משקה אלכוהולי לא מהווה אופציה. החיים שלנו דינאמיים ולעתים צריך לעשות התאמות כדי להפיק את המקסימום מהסיטואציה. מהם המצבים הנפוצים ביותר בהם חובבי בירה לא יכולים לממש את התשוקה למשקה הצונן? ומהו הפתרון שמאפשר לכם לשתות בלי רגשות אשם וללא מגבלות?

נשים בהריון מרגישות מחוץ לעניינים

נשים בהיריון עושות הרבה שינויים בסגנון החיים שלהן ובתזונה שלהן במהלך ההיריון, מתוך החלטה מושכלת ומחושבת. בין היתר, הריוניות רבות נמנעות משתיית אלכוהול בתקופה זו. עם זאת, במקביל להריון המבורך והמרגש, המפגשים החברתיים בברים ובמסעדות ממשיכים להתקיים והאלכוהול ממשיך לזרום. עבור אישה בהריון יש פשרות וויתורים כל הזמן על מה לשתות, מתי ואיך. בסוף היא נשארת בלי היכולת להרים כוסית 'לחיים' עם החברים או אפילו לשתות בירה בערב עם בן הזוג מול הטלוויזיה. מדובר בתסכול משמעותי.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Heineken)

בירה ביציאה לפני מבחן? מה פתאום

איכשהו תמיד כל החברים יקבעו לצאת לחגוג דווקא בערב שלפני המבחן הגדול שהתכוננת אליו חודשיים. שוב פעם צריך לחשב כמה לשתות כדי לא לשכוח את כל החומר ששיננת, שוב פעם צריך להגיד "לא תודה" כשמציעים לך עוד משקה. לא פלא שהפתרון הקל הוא פשוט לוותר מראש על הערב עם החברים ולהישאר בבית.

לפתוח בקבוק בירה באמצע יום עבודה

פגישת עבודה עם בירה קרה נשמעת כמו מתכון בטוח לפיטורים. חוץ מברמנים, לא כולם מרשים לעצמם להתחיל לצרוך אלכוהול באמצע יום עבודה- אחרי הכל, אף בוסית או בוס לא יראו בעין יפה עובדים שמשתכרים בעבודה. שתייה סביב עבודה יכולה להתפרס לסיטואציות נוספות, כמו למשל ארוחת צהריים מתחת למשרד או מפגש חברתי שאחריו אתם צריכים לחזור לעבוד בבית - מה שדורש מכם לשמור על ריכוז.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Heineken)

נהג תורן - הסיטואציה הבסיסית ביותר המונעת מכם אלכוהול

אחד המצבים הבסיסיים ביותר שמונע שתיית אלכוהול בסיטואציה שמתאימה לשתייה, היא המינוי שלכם לנהגים תורנים ביציאה לבילוי. כל החברים מרימים כוסית יין או בקבוק בירה, ואתם תקועים עם מיץ תפוזים. אנחנו בטוחים ששאר החברים מאוד מעריכים את "ההקרבה" שלכם לגבי האחריות שלקחתם על עצמכם - ובכל זאת, ישנו רצון להיות חלק מהחבר'ה וליהנות בדיוק כמותם מבירה קרה אחרי יום ארוך וחם.

שתייה אחרי אימון גופני להחזרת נוזלים לגוף

מתאמנים רבים רוצים להחזיר נוזלים ומלחים לגוף אחרי אימון ספורטיבי באמצעות בירה צוננת ומרווה - אך שתיית אלכוהול אינה מומלצת בנקודת הזמן הזו, מן הסתם. משקאות ממותקים אינם באים בחשבון, מה ששולח מתאמנים רבים לשתות משקאות ייעודיים (ולא תמיד טעימים או עם רכיבים טבעיים) עבור רבים מהמתאמנים. החלום הרטוב של שתיית בירה טעימה שתחזיר נוזלים לגוף, נראה כמו חלום רחוק עבורם.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Heineken)

מתברר שאפשר לשתות בירה מרעננת ללא הגבלה, בכל הסיטואציות

בהיריון, לפני מבחן, במהלך יום העבודה, עבור נהגים תורניים או אחרי אימון - עבור כל מי שמתגעגע לבירה במגוון רגעים, בירה ללא אלכוהול היא הפתרון המושלם. היינקן 0.0, הבירה ללא אלכוהול המובילה בישראל, נותנת לכם הזדמנות ליהנות מבירה מעולה ללא פשרות או וויתורים. מאז השקתה לפני מספר שנים בישראל, היינקן 0.0 הופכת למרענן הרשמי עבור כל מי שרוצה ליהנות מהחוויה והטעם.
היינקן 0.0 מציעה פתרון מעולה אחרי אימון, משום שהיא מחזירה נוזלים ומלחים שהגוף מאבד במהלך הפעילות הגופנית, מחדשת את מאגרי האנרגיה ומסייעת בהתאוששות מהירה של הגוף - כל זה, עם רכיבים טבעיים בלבד ו-21 קלוריות ל-100 מ"ל.
באמצע ישיבה ארוכה בעבודה או לצד ארוחת הצהריים - היינקן 0.0% מאפשרת ליהנות מהטעם, בלי 'לתפוס ראש' ועם האפשרות לחזור למשרד מפוקסים. עבור הנהגים התורנים, היינקן 0.0 מאפשרת לא לוותר על הבירה ולעשות "לחיים" עם החברים.
בפעם הבאה שאתם מרגישים שחסר לכם בקבוק בירה ביד, קחו היינקן 0.0 ותיהנו מבירה צוננת וקרה בכל סיטואציה, בכל שעה ובכל מצב.