2 צפייה בגלריה
ת
ת
יעל אבנון, מייסדת שיטת ביוגנוסטיקה
(צילום: יח"צ)
עד כמה בדיקות הדם שלנו יודעות לספר על התהליכים הפנימיים שמתרחשים אצל כל אחד מאיתנו באופן שונה? מסתבר שהרבה מאוד. "היו לי קרחות בשיער", מספרת מירה שעברה את האבחון החדשני. "הרופא בקופת החולים אמר לי לקחת ברזל ועוד חודשיים זה יסתדר. זה היה הפתרון שלו" היא מוסיפה.
ומירה לא לבד. קבוצות הפייסבוק מלאות באנשים שמחפשים סיוע בפיענוח בדיקות דם. רופאי המשפחה פוגשים עשרות מטופלים בכל יום ומבצעים אבחון קצר שמתבסס על טווחי נורמה סטטיסטיים ולא על טווחים אופטימאליים אשר מייצגים בריאות מיטבית.
כתוצאה מכך, אנשים רבים ממשיכים לסבול מסימפטומים שונים באופן כרוני. הנורמה הסטטיסטית שמתאימה לאדם אחד ממש לא בהכרח מתאימה לאדם אחר. מדובר בפספוס של טיפולים שיכולים לשנות את איכות חיי המטופלים מקצה לקצה ואף לגרום לסיבוכים כתוצאה מתהליכים בריאותיים שלא מאובחנים כראוי ובזמן.

מהפכה בעולם פיענוח בדיקות הדם

הסטראט-אפ הישראלי החדשני נולד מתוך עולם הנטורופתיה בשילוב תחום המדעים המדויקים. הרעיון כביכול פשוט: לקחת את הידע המדעי-רפואי שקיים כיום, לשלב עם ההיסטוריה הרפואית של המטופל, התרופות שנוטל, הרגלי התזונה שלו, אורח החיים, חומרת הסימפטומים ומדדי בדיקות הדם העדכניים (אשר מבוססים על טווחים אופטימאליים) – והבינה המלאכותית יודעת להצליב את הנתונים הרבים ולייצר דו"ח אבחון מפורט ומדויק שמספר על תהליכים בריאותיים שחשוב לשים אליהם לב.
בין אם מדובר בנשירת שיער, תפקוד לקוי של בלוטת התריס, עודף כולסטרול או עייפות כרונית – התוכנה החדשה יודעת להפנות לבדיקות שעל המטופל לבצע, לשקלל את הנתונים ולהוציא תוכנית טיפול ייעודית. התוכנית, שכוללת המלצה על תזונה מותאמת אישית ותוספי תזונה טבעיים לשיפור הסימפטומים, מסייעת לשיפור משמעותי באיכות החיים. וחשוב מכך - היא נמצאה גם כמונעת סיבוכים אפשריים.

איך זה עובד? שילוב מוצלח בין מדע וטבע

שיטת ביוגנוסטיקה מבוססת על מדעי הרפואה המדויקים - המטולוגיה ופתולוגיה, והיא נחקרה למעלה מ-18 שנה בקליניקות רפואיות בישראל ובחו"ל, בהן הוכחה היעילות המדעית שלה בקרב עשרות אלפי מטופלים.
שוק תוספי התזונה הוא שוק פרוץ. התוספים נגישים על המדפים לכל המבקש ושימוש לא נכון עלול ליצור עודפים ומצבים מסוכנים. וחשוב גם לומר את הצד השני – שימוש יעיל בתוספים טבעיים נמצא כמשפר משמעותית את איכות החיים. לכן, התהליך החדשני עושה סדר בכל מה שקשור לשילוב תרופות ותוספים – ויוצר עבור המאובחן בריאות אופטימאלית.
צפו: כך פועלת המערכת

האבחון מאפשר לבנות תוכנית בריאות ייעודית ואישית עבורכם

"כשהגעתי לאבחון בביוגנוסטיקה הפנו אותי לבדיקות דם מקיפות יותר שנתנו לי תמונה על הערכים שלי ופירוט על הדברים שהיו חסרים לי", משתפת מירה, "אני רואה את ההבדלים שהיו לי לפני כן, גם בשיער שזה היה הסימפטום המרכזי, אך גם בקימה בבוקר, אני לא קמה עייפה יותר. יש לי אנרגיה".
במהלך האבחון נצברת כמות אדירה של נתונים על המטופל.
על בסיס המידע שנחשף, מתבצע ניתוח יסודי הכולל אלפי הצלבות מידע ובחינת פרמטרים לפי טווחים אופטימאליים המייצגים בריאות מיטבית. באופן זה, נוצרת אינפורמציה שלא קיימת באף אבחון אחר ואשר מתעלה על כל יכולת אנושית.
מתוך רצון לבחון את התוצאות באופן מדעי, להוכיח יעילות ולשפר את איכות הטיפול לטווח הרחוק, המטופל חוזר לאחר כשלושה חודשים של טיפול, לבדיקת דם נוספת. המומחים של ביוגנוסטיקה בוחנים את התוצאות העדכניות, התוכנה מנתחת את השינויים הביוכימיים - והמטופל מקבל המלצה עדכנית לאופטימיזציה של הטיפול ולשימור התוצאה בעתיד.
2 צפייה בגלריה
צוות ביוגנוסטיקה
צוות ביוגנוסטיקה
צוות ביוגנוסטיקה
(צילום: סניף מוסקבה)

המנוע שמאחורי המדע - אלגוריתם AI מהמתקדמים בעולם

על מנת לבצע בהצלחה את עיבוד הנתונים הרבים, שיטת ביוגנוסטיקה מבוססת על תוכנה בלעדית ופורצת דרך, המשתמשת באלגוריתם משולב בינה מלאכותית לטובת ניתוח, הצלבת מידע והתאמת תוכנית טיפול מדויקת עבור כל מטופל ומטופלת. התוכנה פותחה בהשקעה של מיליוני שקלים, בעזרת מיטב המומחים לבינה מלאכותית וניתוח נתונים.
התוכנה מופעלת ע"י רופאים ומטפלים מוסמכים בלבד אשר מפקחים על כל שלבי האבחון והטיפול.
התפיסה שעומדת מאחורי השיטה היא עבודה נכונה עם גוף האדם והתייחסות לגוף כמערכת אחת, מתוך הבנה כי המערכות משפיעות אחת על השניה. המטרה הסופית של השיטה היא לעזור לגוף לרפא את עצמו.
בעזרת האבחון המקיף, השיטה מאפשרת טיפול יעיל במצבים רבים, ביניהם בעיות עיכול, בעיות עור, חוסר איזון הורמונאלי, בעיות פוריות, תופעות גיל המעבר, נשירת שיער, עודף משקל, בעיות לב וכלי דם, יתר לחץ דם, עודף כולסטרול, סוכרת, דלקות פרקים, אוסטאופורוזיס, קנדידה, הליקובקטר פילורי, בעיות במערכת החיסון, אנמיה, הפרעות קשב וריכוז, מתח נפשי, עייפות כרונית ועוד.

החזון לעתיד - כל אחד יוכל לשפר את איכות החיים ולהפחית שימוש בתרופות

השיטה והתוכנה העומדת בבסיסה פותחו לאחר מחקר רב שנים של יעל אבנון, מייסדת השיטה, נטורופתית מוסמכת N.D ומומחית לאבחון בדיקות מעבדה על פי מדעים מדויקים, בעלת ניסיון קליני של מעל שני עשורים בישראל ובעולם. יעל הכשירה עד כה מאות רופאים ומטפלים לעבוד עם השיטה והתוכנה.
צוות המומחים של חברת ביוגנוסטיקה מספקים כיום אבחון, שירות, בניית תוכנית טיפול ומעקב באופן מקוון עבור אלפי מטופלים בכל שנה. אחוזי ההצלחה של השיטה עומדים על יותר מ-95% ומבוססים על השוואת בדיקות הדם לפני ואחרי הטיפול.
סוד ההצלחה טמון בהרכבת טיפול מדויק אשר כולל התאמת תזונה, תוספי תזונה, צמחי מרפא ייחודיים ותכשירים חיצוניים, במינונים ושילובים אופטימליים לכל מטופל.
"העתיד מבחינתי הוא שכל אדם יוכל לקבל הסבר מקיף ומעמיק על תוצאות בדיקות הדם שלו באמצעות שימוש באפליקציה ייעודית" מסבירה יעל אבנון מייסדת הסטראט-אפ, שעובדת בימים אלה על הצעד הבא של המיזם.
יתרון משמעותי של השיטה הוא שבעקבות השיפור בתוצאות בדיקות הדם, רופאי המשפחה ממליצים למטופלים להפסיק את השימוש בתרופות שקיבלו למחלות שנחשבות כרוניות. בשורה התחתונה, באמצעות הסתכלות מקיפה ונכונה על האדם, ובאמצעות הקניית אורח חיים נכון מבחינת תזונה ותוספי תזונה, אפשר להפחית את התלות בתרופות ואת הסיכוי להופעת מחלות בעתיד.
עבור מי שמעוניין לקבל אבחון בריאותי מקיף או שמרגיש שהסימפטומים מהם הוא סובל רק הולכים ומתרבים - שיטת ביוגנוסטיקה מציעה שילוב בין אבחון מדעי מבוסס טכנולוגיה מתקדמת, שיקול דעת אנושי של מומחים ותוכנית טיפול מותאמת אישית עם מעקב לאורך זמן ותוצאות בשטח שקשה להתווכח איתן.
רוצים לשפר את איכות החיים באמצעות שיטה מדעית, מדויקת ומעמיקה? לפרטים נוספים על האבחון והטיפול של ביוגנוסטיקה, היכנסו>>