מוגש מטעם לאטי יזמות ובנייה בע"מ
לא בכל יום קמה שכונה חדשה בישראל, במיקום מרכזי ונגיש. שכונת 'אור ים' הפסטורלית, הנמצאת בסמוך לקיסריה, היא אחת משכונות העתיד של ישראל, הודות למיקום האסטרטגי, הקהילה האיכותית, השטחים הירוקים והנגישות הנוחה לכל השירותים הנדרשים למשפחה הישראלית. אחת מגולות הכותרת של השכונה היא 'לאטי גרדנס', פרויקט היוקרה אשר מהווה הזדמנות כמעט-אחרונה לשריין עתיד טוב יותר באור ים, במחירים נגישים יחסית. מהם היתרונות של אור ים שמשכו אליה אלפי משפחות? ומה הופך את 'לאטי גרדנס' לייחודית בנוף?
השכונה המושלמת למשפחות, במיקום מרכזי ונגיש
שכונת אור ים, הממוקמת בצמוד לקיסריה ו-10 דקות הליכה מהים, צפויה לכלול כ-3,500 יחידות דיור על שטח של 1,060 דונם, בשטח שבין כביש החוף, צומת פלי"ם וכביש 4. הקרבה לצירי התחבורה המרכזיים, לחופי הים של קיסריה ושדות ים ולמוקדי המשיכה של קיסריה כמו מגרשי הגולף, אתר העתיקות והנמל העתיק, הפכו את אור ים לשכונה מבוקשת בקרב משפחות מכל רחבי המדינה המחפשות איכות חיים במיקום מרכזי.
השכונה עצמה תוכננה עבור משפחות, הודות לשטחים ירוקים על כ-40% מהשכונה כולל פארק העובר לכל אורכה, שני אגמים אקולוגיים, שטחי ציבור בנויים ופתוחים, שטחי מסחר ושירותים כגון קריית ספורט, אתרי בילוי ופנאי, גינות קהילתיות ומגרש אתגרי לאופניים. התכנון האדריכלי של השכונה הקפיד על כך שהמרחק המרבי לבתי הספר היסודיים יעמוד על 350 מטרים מכל אחד מהבניינים בשכונה, וכי הדרך למוסדות החינוך תעבור במערכת שבילים פנימית ובטוחה. בנוסף, שביל ייעודי יחבר את השכונה ישירות לחוף 'אור ים' ולנמל העתיק של קיסריה.
2 צפייה בגלריה
הדמיות לאטי
הדמיות לאטי
(סטודיו A-A )
השכונה היא יוזמה משותפת של החברה לפיתוח קיסריה, האחראית לפיתוח הסביבתי ולתשתיות בפרויקט, ושל העירייה המקומית, האחראית על מבני הציבור והחינוך בשכונה. המשמעות היא שבמקביל לבניית בנייני המגורים יתחיל הפיתוח הסביבתי והתשתיות, כך שכאשר התושבים החדשים ייכנסו לבתיהם יהיו להם את כל התנאים הסביבתיים מתחת לבית.
בסמוך לשכונה פועל פארק תעשייה קיסריה, המציע אפשרויות תעסוקה מגוונות ורושם התפתחות מרשימה בשנים האחרונות, עם תכנית לצמיחה משמעותית גם בשנים הקרובות.
פרויקט 'לאטי גרדנס' הוא ההזדמנות האחרונה לאיכות חיים באור ים במחיר נגיש
על רקע הביקוש האדיר לדירות בשכונת אור ים והעובדה כי רובה המוחלט כבר נמכר, אחד הפרויקטים האחרונים אשר עדיין נמצאים בשלבי שיווק במחירי Pre-Sale, הוא פרויקט היוקרה 'לאטי גרדנס'. הפרויקט נבנה מעל פארק ירוק ורחב ידיים המותאם לחוויית מגורים משפחתית. הפרויקט כולל דירות 4,5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן – כולן מעוצבות ברמה גבוהה ומחולקות באופן חכם. שלא במפתיע, הפרויקט מושך אליו משפחות צעירות מכל הארץ, משפרי דיור ומשקיעים נבונים אשר זיהו את הפוטנציאל האדיר של אור ים ושל 'לאטי גרדנס' בתוך השכונה.
בשורה התחתונה, 'לאטי גרדנס' הוא בין ההזדמנויות האחרונות להצטרף לאלפי המשפחות ששריינו לעצמם איכות חיים באור ים, ולקהילה האיכותית העתידית של השכונה, במחירים נגישים.
2 צפייה בגלריה
הדמיות לאטי
הדמיות לאטי
(סטודיו A-A )
פרויקט יוקרה מבית טוב - לאטי בונה עתיד לאלפי משפחות ברחבי ישראל
'לאטי גרדנס' הוא פרויקט יוקרה נוסף מבית לאטי, הפועלת כבר יותר מ-20 שנים ביצירת סטנדרט חדש של מגורים בישראל. כל הפרויקטים של לאטי נבנים תוך שימת דגש על איכות חומרי הבנייה ורמת גימור מוקפדת במיוחד. מאחורי החברה מוניטין עשיר ואכלוס של אלפי משפחות בפרויקטים גדולים ומצליחים ברחבי הארץ. החברה משתפת פעולה עם האדריכלים, היועצים ומעצבי הפנים מהמובילים בישראל, על מנת לאפשר ללקוחות ליהנות מתוצאות אופטימלית ואיכות חסרת פשרות.
חלק מהאג'נדה של המייסדים של לאטי היא תכנון ובנייה של דירות מתוך מחשבה שהם ומשפחותיהם עומדים לגור בפרויקט.
חלק נוסף וחשוב בהתנהלות של החברה הוא עבודה בשיתוף פעולה עם לקוחותיה, מתוך רצון להעניק להם חוויה של ממש בכל הנוגע לקנייה, בחירה ועיצוב בית החלומות שלהם. החברה מלווה את לקוחותיה מרגע רכישת הדירה ועד לקבלת המפתח ושנים לאחר מכן.
לפרטים נוספים על ההזדמנות האחרונה לאיכות חיים במחירים נגישים ב'לאטי גרדנס' באור ים, היכנסו>>
מוגש מטעם לאטי יזמות ובנייה בע"מ