מותגים מעטים זוכים להיקרא "מותגי-על". מדובר בשמות נחשקים בכל העולם, שאולמות התצוגה שלהם מספקים חוויה בלתי נשכחת, והלקוחות חולמים לרכוש מוצרים שלהם. החל מתיקים ושעונים ועד לרכבים - ישנם מותגים הנמצאים בקטגוריה משל עצמם.
בעולם מוצרי החשמל למטבחים, מותג-העל הבלתי מעורער הוא ללא ספק Gaggenau הגרמני. את המוצרים השונים של המותג ניתן למצוא בבתים של מפורסמים כמו ג'סטין טימברלייק, קים קרדשיאן, סרינה וויליאמס, אריאנה גרנדה וסינדי קרופורד.
בכל הנוגע לעיצוב, מדובר ביצירת אמנות במטבח, עם עיצוב מודרני, נקי ומוקפד, שמתאים לכל סגנון. השילוב המושלם של איכות חומרי הגלם, נוחות השימוש וההתאמה האישית המוחלטת לכל לקוח מבטיחה אבזור מושלם שעונה לכל חלום.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות גגנאו)
מה הופך את Gaggenau למותג נחשק בכל העולם? שוחחנו עם מרב ברמן, אחת מאדריכליות היוקרה הידועות בישראל ושותפה במשרד המוביל '2m אדריכלים' מהרצליה, כדי לקבל הצצה אל הבחירות של הלקוחות העשירים בישראל, ולהבין את היתרונות של מכשירי חשמל איכותיים בהתאמה אישית.

הסטנדרט במטבחי יוקרה אמיתיים - מכשירי חשמל בהזמנה אישית

"בתקופה האחרונה המטבח הפך ללב הפועם של הבית, גם בבתי יוקרה", אומרת ברמן. בהתאם, "גם הלקוחות וגם המעצבים משקיעים הרבה תשומת לב למטבח - מבחינה פרקטית ועיצובית. המטבח תופס כיום נתח גדול יותר מהתקציב ויכול להגיע לרבע מההוצאה הכוללת על עיצוב הבית". לדברי ברמן, "הדבר הראשון לאחר העמדה ראשונית של מרכיבי המטבח כמו הכיור ומשטח העבודה, הוא בחירת מכשירי החשמל. הדבר נכון במיוחד בתקופה בה אנשים יותר מבשלים בבית".
מרבית לקוחות היוקרה של ברמן אשר מעצבים בתים בעשרות מיליוני ש"ח, שואפים להתקין מכשירי חשמל אינטגרליים, שנטמעים בקו החזית של המטבח ומשתלבים בצורה מושלמת בעיצוב. "אך הבעיה במקררים אינטגרליים הנפוצים, למשל, הוא שהם נמוכים, מה שמגביל את הנפח שהם מציעים", אומרת ברמן. "יש לקוחות שקונים מקרר נוסף רק משום שבחרו מכשיר אינטגרלי שלא מספיק להם. בנוסף, ברמן אומרת כי מוצרים אינטגרליים רבים נתקעו מאחור בכל הנוגע לטכנולוגיות.
היתרון של Gaggenau, לדבריה, הוא "ניצול נפח חכם וגובה משמעותי, מה שמאפשר נוחות שימוש. אפשר גם לעשות התאמה אישית לפי הצרכים של משק הבית מבחינת נפחי קירור והקפאה כי יש מגוון רחב, כמעט אינסופי של מוצרים. בנוסף, כשפותחים מקרר של המותג, ישר מזהים את האיכות: הבטנה הפנימית, כולל הדלת, עשויים נירוסטה. גם המדפים הם מיציקת אלומיניום, ולא פלסטיק".
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות גגנאו)

סטטוס יוקרה בכל מטבח - גם בווילה וגם בדירת הנופש

אחד המאפיינים הבולטים אצל לקוחות של מטבחי יוקרה אמיתיים, הוא חוסר הפשרות בכל החלטה, בין אם מדובר במטבח מרווח בוילה, ובין אם מדובר במטבח הקומפקטי בדירת הנופש האורבנית.
"כאשר מעצבים מטבח יוקרתי, לקוחות מסוג זה לא מוכנים להתפשר על פחות מהתאמה של 100% לצרכים ולחלומות שלהם. לכן, המפתח הוא למצוא את מכשירי החשמל שנותנים תשובות ופתרונות לכל המגבלות והצרכים, מבלי להתפשר על איכות ועל האפשרות להכין ארוחות גורמה".
ברמן אומרת כי "אחד האתגרים במטבח קטן, למשל, הוא כיריים וקולט אדים. חשוב למצוא את הפתרונות היצירתיים שלא דורשים הפקעה של שטח יקר". לדבריה, "במקרים רבים, הדרישות של לקוחות היוקרה כל-כך ספציפיות, כך שהמותג היחיד שנותן מענה בהתאמה אישית מלאה הוא Gaggenau. כל בעיה טכנית של המעצב נפתרת הודות למגוון הרחב של הפתרונות, המאוגד בקטלוג מרשים שאין כמוהו בשוק".
מגוון המוצרים מאפשר פתרון הולם לכל בעיה עיצובית. כך למשל קולטי האדים אינם מוצר מדף. מדובר בהתאמה אישית – tailor made ברמה הכי גבוהה והכי פרסונלית שאפשר. עוד מרכיב סופר-חשוב הוא התנור, שהפך במטבחים רבים מפריט 'לתצוגה בלבד' למכשיר פעיל שמפיק ארוחות גורמה. "כדי לתת ללקוחות ביטחון מוחלט בתוצאות, כדאי לבחור במותג שהוא אוטוריטה קולינרית", אומרת ברמן, כמו Gaggenau אשר משמש שותף רשמי של מדריך מישלן היוקרתי בתחום מכשירי החשמל למטבח. גם כאן, איכות חומרי הגלם באה לידי ביטוי בגופי החימום המדויקים ובפיזור החום המושלם, שאין בתנורים אחרים. "הטרנד הנוכחי הוא תנורים עם מאפיינים ייחודיים שהופכים את העבודה במטבח לנוחה יותר, כמו דלתות שנפתחות ימינה או שמאלה עפ"י דרישה ובחירת מיקום פאנל הפיקוד של המוצר, לצד התאמת התנור לשאר העיצוב, מה שנותן יתרון למותגים המאפשרים בחירה בין מגוון צבעים, ולא רק נירוסטה או שחור", אומרת ברמן.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות גגנאו)

מטבח יוקרתי הוא חלק מההגדרה העצמית שלנו

"בחירה במותג סופר-איכותי למטבח היא החלטה שמגדירה את הסטטוס של הבית כולו", מסבירה ברמן. "לא מדובר ב'שופוני', אלא בהחלטה שתשפיע למשך שנים רבות. רכישת מטבח היא החלטה קריטית שמשדרגת את איכות החיים". ברמן נתקלת בלקוחות יוקרה רבים שמעדיפים לשים דגש במרכיבים עיצוביים שונים, ומתפשרים על מכשירי החשמל במטבח. "לקוחות רוצים להשקיע אלפי שקלים בריצוף, ובסוף מתפשרים על מקרר. זו טעות בעיניי - היום אפשר למצוא ריצוף מדהים במחירים נוחים, אבל בכל הנוגע למקררים ומכשירי חשמל נוספים אין דבר כזה. מוצרים איכותיים באמת שווים את המחיר שלהם לטווח הרחוק. בחירת מכשירי החשמל היא חלק מההגדרה העצמית, חלק ממה שמעיד על מי שאנחנו".
4 צפייה בגלריה
(צילום: רמי זרנגר)

החלום הרטוב של הישראלים - יצירת מופת של עיצוב, נוחות וטכנולוגיה

Gaggenau הוא מותג גרמני אקסקלוסיבי הקיים כבר קרוב ל-340 שנה, אשר נמצא בקטגורית יוקרה משל עצמו במכשירי חשמל למטבח - Luxury Brand. המוצרים של החברה פורצים דרך בתחום מוצרי החשמל במטבח ויוצרים חוויה קולינרית ייחודית, בעזרת שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובטכנולוגיות המתקדמות בעולם. כל המוצרים מיוצרים בהתאמה אישית במפעלי החברה במיוחד לכל הזמנה, מה שמבטיח התאמה מקסימלית לחלומות ולצרכים של הלקוחות. עיצוב הדגמים מאופיין במינימליזם ומודרניות, יופי נצחי וגמישות רבה בהתאמה לכל סוג מטבח. כל מוצרי החשמל של Gaggenau כוללים אחריות מורחבת של 5 שנים, הנותנת שקט נפשי לטווח הרחוק.
מייצרים סמל סטטוס במטבח יוקרתי - היכנסו לקטלוג של Gaggenau והרגישו את ההבדל>>