מוגש מטעם NCL
שייט תענוגות תופס תאוצה אדירה בקרב הישראלים בשנים האחרונות. למען האמת, הטרנד התיירותי לא מפתיע – שייט הוא הדרך המושלמת לחקור מגוון יעדים בחופשה אחת, בנוחות מקסימלית. תארו לעצמכם: אתם מתעוררים כל בוקר בנמל חדש, יוצאים לגלות עיר קסומה או חוף טרופי, ובערב חוזרים למלון הצף שלכם - ללא צורך לארוז ולפרוק מזוודות. חופשה ללא דאגות, שבה כל הפרטים הלוגיסטיים מסודרים עבורכם, ואתם יכולים פשוט ליהנות.
כדי לעזור לכם לקראת עונת הקרוזים הבאה, אספנו את היעדים הפופולאריים בקרב ישראלים ואת כל הסיבות להזמין לעצמכם שייט באוניה מודרנית ומפנקת.
חופשה באווירה ים תיכונית, פיורדים מרהיבים ועד לחופים הלבנים של הקריביים: היעדים שכובשים את הישראלים
הישראלים אוהבים לטייל, ו-NCL יודעת כיצד לספק להם את החוויה המתאימה ביותר. שייט בקרוז מאפשרת לכם לבקר אתרים איקוניים, לטעום מהתרבות המקומית, להתרשם מאדריכלות מרשימה וגם ליהנות מחוויה קולינרית.
באופן לא מפתיע, הים התיכון הוא אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים היוצאים לשייט עם אוניות NCL. חופי הים התיכון מציעים מזג אוויר חמים וחופשה מלאת חיים. באיטליה או ספרד, איי יוון או קרואטיה, החוויה הים תיכונית של NCL מבטיחה חופשה שמחה, טעימה ומהנה. קרוזים פופולאריים לדוגמה בים התיכון הוא שייט של 6 ימים העובר באיטליה, צרפת וספרד, היוצא מרומא עם אוניית Norwegian Epic במהלך מאי 2025, קרוז של 9 ימים באיטליה, צרפת וספרד, היוצא מברצלונה עם אוניית Norwegian Breakaway בין אפריל לאוקטובר 2025, ושייט בין סנטוריני, אתונה ופירנצה, היוצא מרומא עם אוניית Norwegian Epic במהלך מאי עד אוקטובר 2025.
3 צפייה בגלריה
NCL
NCL
חופשה באווירה ים תיכונית
(NCL)
אם אתם חולמים על נופים דרמטיים יותר, NCL מציעה לישראלים חופשה בצפון אירופה, עם שייט בים הבלטי, בין הפיורדים המלכותיים. זו ההזדמנות לבקר בארמונות עתיקים ולחוות את הנופים המפעימים של נורבגיה ואיסלנד, שנראים כאילו יצאו מהאגדות. אחד הקרוזים הפופולאריים היוצאים לצפון אירופה הוא שייט בן 11 ימים לגרמניה, בלגיה ושבדיה, היוצא מקופנהגן ועד לונדון עם אוניית Norwegian Prima במהלך אוקטובר 2025.
לאוהבי השמש והים, NCL מציעה חוויה בלתי נשכחת בקריביים. האונייה לוקחת אתכם בין גן עדן אחד לשני כדי לגלות תרבות שמחה, נופש מפנק ונופים קריביים ביעדים כמו סט. קיטס, ג'מייקה ופוארטו ריקו. ל-NCL יש אפילו שני איים פרטיים, בשם Great Stirrup Cay. עם היכולת לצאת לחופשה עם ויזת ESTA בלבד מארצות הברית, קל היום לשריין לעצמכם יציאה לחופשה חלומית מניו יורק ומיאמי - ישירות לקריביים המופלאים. לדוגמה, קרוז בן 7 ימים יוצא וחוזר למיאמי ל-Harvest Caye ולרפובליקה הדומיניקנית, עם אוניית Norwegian Escape בחודשים מרץ עד יוני 2025.
יעדים פופולאריים נוספים בקרב הישראלים הם קרוזים לאסיה (קמבודיה, פיליפינים, יפן ועוד), דרום אמריקה (ארגנטינה, ברזיל וצ'ילה) ואפילו אלסקה. קרוז של 10 ימים יוצא מטוקיו ומגיע לקוריאה עם אוניית Norwegian Spirit במאי ובאוגוסט 2025. אם תרצו לחוות קרחונים, קרוז של 7 ימים לאלסקה יוצא וחוזר לסיאטל עם אוניית Norwegian Bliss בחודשים אפריל עד ספטמבר 2025.
מסעדה צפה או עיר בילויים? למה לא שניהם!
עם יותר מ-400 יעדים ברחבי העולם וצי מרשים של 20 אוניות מודרניות, NCL מציעה חוויית נופש ייחודית, המשלבת את הטוב שבכל העולמות: הרפתקאות מרגשות ביעדים מרתקים לצד אירוח מפנק על הסיפון ברמה הגבוהה ביותר.
בחוויה של NCL, כל אוניה היא עולם ומלואו של בילויים ופינוקים. תארו לעצמכם עד 21 אפשרויות אוכל שונות על אוניה אחת: מסעדות גורמה, מסעדות אסיאתיות, איטלקיות. ואחרי ארוחה משובחת? אולי תרצו לצפות במופעים ברמה הגבוהה ביותר, להמר קצת בקזינו, או פשוט לשבת בבר עם קוקטייל ולהביט בשקיעה מרהיבה מעל הים.
וזה עוד לא הכל. חלק מהאוניות של NCL מציעות אטרקציות שלא הייתם מאמינים שאפשר למצוא בלב ים: פארקי מים מטורפים ואפילו מסלולי מרוצים על הסיפון העליון. החוויה הייחודית על סיפון האוניות של NCL הובילה אותה לזכייה בתואר "חברת השייט המובילה בעולם" 8 שנים ברציפות, "חברת השייט המובילה באירופה" כבר 17 שנים ו"חברת השייט המובילה בקריביים" כבר עשור מטעם World Travel Awards, ובפרס היוקרתי של Condé Nast Traveler למגה-קרוז הטוב ביותר לשנת 2023.
3 צפייה בגלריה
NCL
NCL
חוויית נופש ייחודית
(NCL)
הרפתקה בהתאמה אישית: מצאו את השייט המושלם עבורכם
בין אם אתם זוג רומנטי המחפש בריחה אינטימית, משפחה עם ילדים שרוצה חופשה מלאת הרפתקאות, או קבוצת חברים שמחפשת לחגוג בסטייל- ל-NCL יש שייט מושלם עבורכם. עם מגוון רחב של סוגי חדרים, מחדרים סטנדרטיים ועד סוויטות יוקרה מפנקות, תוכלו להתאים את החופשה בדיוק לטעם ולתקציב שלכם.
אז למה אתם מחכים? העולם כולו פרוש לפניכם, מחכה שתגלו אותו. עם NCL, כל יום של חופשה הוא הרפתקה חדשה, כל ארוחה היא חגיגה קולינרי, וכל רגע הוא הזדמנות ליצור זיכרונות שילוו אתכם לכל החיים. הגיע הזמן להרים עוגן ולהפליג אל החופשה של החלומות שלכם מחכה לכם - בואו לגלות עולם חדש על המים.
לפרטים נוספים על הפלגות ומבצעים מיוחדים של NCL התקשרו למספר 03-3741396, פנו לסוכן הנסיעות שלכם או בקרו באתר: הפלגות: מבצעי שייט של נורוויג'ן קרוז ליין | הפלגות נורוויג'ן קרוז ליין (ncl.com)
מוגש מטעם NCL
פורסם לראשונה: 17:03, 24.07.24