לענוד שעון זה הרבה מעבר למטרת בדיקת מה השעה. מלבד הפונקציה הבסיסית, שעוני היד לנשים (קישור: "שעוני היד לנשים" http://bit.ly/3SLdMGZ) מציעים עולם ומלואו; משעוני ערב דקים ואלגנטיים שהם תכשיט בפני עצמו ועד לדגמים עבים בצבעים נועזים שיגרמו לך לשדר את האטיטיוד הנכון.
בית האופנה האיטלקי האהוב ורסאצ'ה השיק לאחרונה את קולקציית השעונים החדשה לקיץ 2023 והכוכבים הבולטים בה הם ללא ספק שעוני הפופ האופנתיים והנועזים. הקולקציה החדשה משווקת ברשת הבורסה לתכשיטים ואפשר למצוא אותה במגוון הסניפים או באתר.
 
(צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים)

מה יש בקולקציית שעוני ורסאצ'ה לנשים? תמצאו בה החל משעונים קלאסיים ואלגנטיים, שעונים בעיצוב גברי שהם טרנד לוהט בעולם האופנה ושעוני פופ מסובבי ראשים.
בקולקציה החדשה כל שעון פרקטי ברמות אחרות, עם תכונות של שעונים אוטומטיים ושילוב חומרי גלם איכותיים. ורסאצ'ה ידועים בהקפדה על כל פריט קטן ושילוב האלמנטים האייקונים בשעון כמו ראש המדוזה האהוב מוסיפים טוויסט נוסף של יוקרה ותחכום.
וכשזה מגיע לרכישת שעון חדש, זה בדיוק הזמן והמקום להשקיע בפיס מיוחד ועל-זמני שיהיה תוספת מדויקת ואסתטית לכל סגנון שתבחרי ללבוש. בין אם את מחפשת סטייטמנט או בין אם שעון שישדר איפוק ואלגנטיות, בקולקציה החדשה של ורסאצ'ה יש שילוב מדהים בין אומנות ומסורת לבין עיצוב מודרני. לפניכן – השעונים הנבחרים שאהבנו מהקולקציה החדשה:

הקלאסיים

הם מושלמים לשמלת ערב וישתלבו נהדר גם עם חולצת טריקו לבנה פשוטה. השעונים הקלאסיים, תכשיט בפני עצמו, מתאפיינים בזהב, כסף או שילוב מקסים של שניהם. בקולקציית MEDUSA ALCHEMY של ורסאצ'ה ראש המדוזה, הסמל האייקוני של בית האופנה, צף במרכזו של השעון ובשילוב עם עיצוב שקוף נוצר מראה תלת מימד ייחודי.
הקולקציה החדשה היא המשך ישיר של קולקציית LA MEDUSA המוכרת והאהובה, אבל התוספת המשמעותית היא בעיצוב מסתורי ומיוחד עם גימורים שקופים וסמלי המותג שמעטרים את השעון. הקולקציה מגיעה בצבעים בולטים כמו ורוד או תכלת עם אבזם מוזהב או ברצועת מתכת יוקרתית מוזהבת או טוטון המשלבת שני צבעים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים)

כבר לא רק לגברים, קולקציית DV ONE AUTOMATIC שעוני נשים קרמיים ואוטומטיים

גולת הכותרת בקולקציית הקיץ החדשה מושאלת מעולם הגברים – טרנד שלגמרי כדאי לאמץ. בדיוק כמו הג'קטים שכבשו החורף את המלתחה של מיטב הפאשניסטות, שעון גברים על אישה יוצר מראה מנוסה ומעודכן.
הקולקציה החדשה שנקראת DV ONE AUTOMATIC, מגיעה בצבעים שחור, לבן וורוד והיא מאופיינת בעיצוב מינימליסטי ואחיד בין השעון לרצועה, עיצוב שמשדרג את השעון אפילו יותר ועיצוב שקוף בחלק האחורי של השעון שנותן הצצה למנגנון האיכותי שלו. במקום הספרה במקום הספרה 3 בשעון מופיע התאריך ובמקום הספרה 12 מופיע סימן ראש המדוזה המוכר של המותג ומסביבו השעון מעוטר סימן הגרקה העוצמתי.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים)

מעלים את הווליום לקראת הקיץ

טרנדית וצבעונית: קולקציית MEDUSA POP במגוון צבעי קיץ שמחים – מורוד נועז, דרך לבן ושחור ועד צהוב קופצני. השעונים החדשים של ורסאצ'ה מושכים את העין וגורמים לכל מי שעונדת אותם לא להפסיק לחייך. מי שמחפשת להוסיף צבעוניות למלתחה שלה או רוצה לשדר אמירה אופנתית ונועזת – קולקציית ה'פופ' היא בדיוק עבורכן.
מלבד עיצוב השעון האחיד שנותן מראה מרהיב והעיטור האייקוני בסמלי הגרקה היווני וראש המדוזה מסביב לחוגת השעון, השעון מגיע עם פאוץ' תואם. כן, כן. פאוץ' צבעוני, מדליק ותואם בצורת הסמל האהוב של ורסאצ'ה שמשלים בצורה מתוחכמת את המראה הכייפי.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים)
את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי רשת הבורסה לתכשיטים בקניונים ברחבי הארץ או באתר הרשת www.thebursa.co.il