מטעם Wolt ישראל
"בתור אמא לילדים שגם עובדת במשרה מלאה, הזמן הוא המשאב היקר ביותר שלי," מספרת סיוון ג׳ניפר מתל אביב. "לפני שגילינו את האפשרות של משלוחים, היינו מבזבזים שעות יקרות על קניות וסידורים. תוך כדי סידורים, מקלחות וארוחת ערב עם הילדים זו משימה קשה שגוזלת זמן יקר. Wolt מאפשרת לנו המון ספונטניות, שבשביל זוג הורים עסוקים (ועייפים) זאת מתנה".
סיוון לא לבד – מאות אלפי אנשים בישראל משתמשים בשירות המשלוחים של Wolt, שהפך מזמן לחלק בלתי נפרד מהחיים העמוסים של כולנו. "לפני כמה שבועות הגננת התקשרה אליי ואמרה שנגמר הנוטרילון בדיוק כשעמדתי להיכנס לפגישה חשובה", מספרת סיוון. "במקום לוותר על הפגישה ולנסוע לקנות ולהקפיץ עכשיו לגן, פשוט הזמנתי מחנות הפארם הקרובה בוולט ישירות לגן. הגננת הייתה בשוק".
בשביל אנשים כמו סיוון, ובשביל כל מי מאיתנו שצריך לסגור פינה פה ושם, או להתפנק בארוחת ערב, הושק Wolt+, המנוי החודשי של וולט. התכנית, שהושקה היום בישראל, יובאה מוולט העולמית, שם היא פועלת כבר בכ-30 מדינות. עלות המינוי 49 שקלים בחודש, והוא מאפשר ללקוחות להזמין כמה משלוחים שירצו, מתי שירצו, ללא תשלום נוסף על דמי המשלוח. פירוש הדבר – חיסכון משמעותי, לצד נוחות ושדרוג בחווית ההזמנה.

2 צפייה בגלריה
וולט
וולט
חיסכון משמעותי, לצד נוחות ושדרוג בחווית ההזמנה. וולט
(צילום: יחצ וולט)
"Wolt+ הוא קפיצת מדרגה משמעותית בחוויית הצריכה בישראל," מסבירה נועה פרי, מנהלת אסטרטגיה בWolt, שמובילה את השקת המוצר בישראל, "בשנים האחרונות אנחנו רואים מגמת שינוי משמעותית בתדירות, בסוג ובמגוון ההזמנות. התחלנו כפלטפורמת משלוחי מזון, אבל כיום הלקוחות שלנו מזמינים הכל באמצעות הפלטפורמה - ממצרכים ועד לאופנה ומוצרי אלקטרוניקה. Wolt+ יאפשר להם לעשות את זה בצורה משודרגת ומשתלמת יותר. זהו מהלך דומה לפלטפורמות שופינג אונליין אחרות בעולם, שמבינות שככל שהן ינגישו ויקלו על הצרכן להזמין – כך הן יחסכו לו יותר זמן".
טוב לצרכנים, טוב לעסקים
כדי שפלטפורמה כמו Wolt תצליח לתת חווית צריכה ברמה גבוהה – צריך להתקיים משולש שבו כולם מרוויחים – הצרכנים, בעלי העסקים והשליחים. עבור עמית אגיב, בעלת חנות הפרחים מיתוקית, השירות החדש הוא עוד הזדמנות להגדיל את התועלות של העסק שלה. ״התחלתי בחנות אחת בכפר מעש ויחד עם וולט צמחתי ל-4 סניפים. אני עפה על זה. הלקוח נכנס לחנות שלי באפליקציה, ורואה בצורה הכי נוחה ונגישה את המוצרים, איך הפריטים נראים באמת, ויכול להזמין בלי חסמים מיותרים. זה חוסך לי מלא זמן של התעסקות עם לקוחות וחושף אותי לקהלים חדשים״.

2 צפייה בגלריה
עמית אגיב
עמית אגיב
חוסך זמן, וחושף לקהלים חדשים. עמית אגיב
(יח"צ וולט ישראל)
אגיב, כמו בעלי עסקים רבים שהתחילו לעבוד עם הפלטפורמה, חסכו לעצמם זמן וכאב ראש של הפעלת שירות משלוחים משלהם. "זה הופך אותנו לחלק מהקהילה הדיגיטלית", היא מסבירה. "הלקוחות שלנו יודעים שהם יכולים לסמוך על השירות שיקבלו בוולט, וזה נותן להם את הביטחון להזמין. אני מקווה להמשיך ולצמוח עם וולט״.
במהלך חודשי ההשקה, כל בתי העסק בוולט ישתתפו בתוכנית וולט פלוס ללא עלות נוספת. לאחר מכן, העסקים יוכלו להירשם לתוכנית בעלות של 3.8 שקלים להזמנה.
מתי בפעם האחרונה הלכתם לסופר
"החיסכון הפוטנציאלי ללקוחות יכול להגיע למאות שקלים בחודש," מציינת נועה פרי מוולט, "אבל מעבר לחיסכון הכספי, אנחנו רואים שזה משנה את כל תפיסת הצריכה. אנשים מתחילים לחשוב על קניות באופן שונה לגמרי."
המנוי, בתשלום של 49 ש״ח בחודש, מאפשר הזמנת משלוחים ממסעדות המשתתפות בתוכנית ונמצאות במרחק של עד 4 ק״מ אווירי מהלקוח, ובמינימום הזמנה של 60 ש״ח. הזמנה מחנויות המשתתפות בתכנית תתאפשר עד טווח של 6 ק״מ אווירי מהלקוח, ובמינימום הזמנה של 60 ש״ח. הזמנות מסופרים, בתי מרקחת וחנויות נוחות המשתתפות בתכנית יתאפשרו עד 4 ק״מ אווירי מהלקוח, עם מינימום הזמנה של 140 ש״ח. וולט מתכננת להמשיך לשדרג ולהרחיב את חווית השימוש באפליקציה, תוך התאמה לצרכים המקומיים של השוק הישראלי.
"אנחנו רואים בWolt+ רק את תחילת הדרך," מסכמת פרי. "בשנה הקרובה אנחנו מתכננים להשיק פיצ׳רים ומוצרים נוספים ולשדרג עוד ועוד את חווית הלקוח של הצרכן בוולט. החזון שלנו הוא להפוך את חווית הקניה הדיגיטלית לנגישה, נוחה ומשתלמת יותר מאי פעם עבור כל אחד ואחת בישראל".
מטעם Wolt ישראל




פורסם לראשונה: 16:34, 20.01.25