אחרי עשור בו הקרוסאוברים הלכו והשתלטו על שוק המשפחתיות בישראל, מגיעה בשורה חדשה המיועדת למשפחות ישראליות שרוצות לקבל מהרכב קצת יותר. הכירו את שברולט טראקס RS החדש, הרכב המשפחתי האולטימטיבי, אשר משלב בין עיצוב בולט, חלל פנימי מרווח, תא מטען גדול, רצפה שטוחה מאחור להטענה נוחה, מסך מולטימדיה ענק ואבזור בטיחות מתקדם.
מה הופך את טראקס RS לקרוסאובר המושלם למשפחה העירונית?
ממשיך מסורת של עשרות שנים ומשלים את סדרת דגמי ה-RS של שברולט בישראל
רמת גימור RS (Rally Sport), הופיעה לראשונה כבר בשנות ה-60 של המאה הקודמת, בדורות הראשונים של דגם שברולט קמארו האגדי והציגה עיצוב מוחצן וקשוח. הדגם החדש של סדרת ה-RS של שברולט בישראל ישלים את שורת הדגמים הספורטיביים של שברולט, הקיימים בדגמי הבלייזר, טראוורס ואקווינוקס.
חתיך מבחוץ, מרווח מבפנים, עוצמתי מתחת למכסה המנוע
שברולט טראקס RS לא לוקח שבויים בכל הנוגע לעיצוב חיצוני. הוא בולט מאוד בסגמנט שלו, עם אלמנטים עיצוביים ספורטיביים שנותנים לו מראה 'חתיך' וקרבי: בסיס גלגלים רחב, קו גג נמוך, חישוקי אלומיניום שחורים בגימור מוברש, לוגו מושחר וחלונות מושחרים שנותנים תחושת פרימיום ספורטיבית וקשוחה. הפגוש האחורי והקדמי, הגריל הקדמי המושחר, פנסי ה-LED ובתי הפנסים הרחבים משלימים עיצוב שכולו עוצמה ודינמיות. גם בעיצוב הפנימי, הספורטיביות ממשיכה לככב עם תפרים אדומים בתא הנוסעים והגה קטום שיגרום לכם להרגיש כמו נהגי מרוצים.
לצד העיצוב החיצוני הקשיח, טראקס RS מציע מרווח פנימי אולטימטיבי למשפחה הישראלית, עם מושב אחורי מרווח (למרווח רגליים גדול ב-7.5 ס"מ מהדגם הקודם), תא מטען גדול בנפח 725 ל' ורצפה שטוחה מאחור להטענה נוחה ויעילה במיוחד. בסגמנט בו חלק מהדגמים נראים מרווחים מבחוץ ומציעים מרחב צפוף ותא מטען מוגבל מבפנים, הטראקס מצליח להציע את השילוב שכל משפחה תהנה ממנו.
מתחת למכסה המנוע מחכה מנוע טורבו שלושה צילינדרים 1.2 ל' המספק 139 כוחות סוס, מומנט של 22.3 קג"מ ותיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים – שילוב היוצר זריזות ועוצמה שקשה למצוא בסגמנט.
אבזור מפנק, מערכות בטיחות מתקדמות
על מנת להשלים את חוויית הנהיגה והנסיעה, שברולט טראקס RS לא מתפשר על שום אבזור. מערכת המולטימדיה המקורית של שברולט כוללת מסך מגע ''11 ולוח מחוונים דיגיטלי (ברמת גימור RS2), התנעה מרחוק, חיבור למערכת Apple CarPlay או Android Auto, שליטה בהגדרות הרכב באמצעות Bluetooth, מראות צד מחוממות ומצלמת נסיעה לאחור.
מערכות הבטיחות המתקדמות של טראקס RS דואגות לבטיחות כל בני המשפחה: החל ממערכות בטיחות אקטיביות כמו בבקרת שיוט אדפטיבית ועד התראה קדמית על הולכי רגל. עוד ברשימת מערכות הבטיחות: 6 כריות אוויר, תיקון סטייה מנתיב, התראת שטח מת צידי, התראת תנועה חוצה מאחור וחיישני חנייה אחוריים (בהתקנה מקומית) – כדי לשמור על שקט נפשי מקסימלי על הכביש.
שברולט טראקס מגיע בשתי גרסאות RS בעיצוב ספורטיבי, על מנת שתוכלו לבחור את מידת הפינוק והאבזור המתאימה לכם.
בשורה התחתונה, שברולט טראקס מצליח לשלב בין עיצוב שכולו נהיגה ספורטיבית, אבזור מפנק ומחיר אטרקטיבי. קרוסאובר מושלם למשפחה.
רוצים לכבוש את הכביש בסטייל? לפרטים נוספים של שברולט טראקס RS החדש>>