ביטוח רכב לנהגים צעירים נחשב ליקר במיוחד, מכל הסיבות המובנות. נהגים חדשים וצעירים נחשבים לקבוצת סיכון גבוהה יותר בכביש, בעקבות חוסר הניסיון שלהם. התוצאה עבור המשפחה היא פרמיות גבוהות יותר בביטוחים הכוללים נהג צעיר או חדש.
עבור משפחות רבות, התוספת לביטוח הרכב עבור נהג צעיר יכולה להגיע למאות ואף לאלפי שקלים בשנה. מדובר בנטל כלכלי משמעותי על התקציב המשפחתי, במיוחד כאשר מדובר בנהגים שלא בהכרח נוהגים באופן קבוע או לעתים קרובות.
משלמים רק על נסיעות בפועל – 'הפניקס צעיר' הוא פתרון חכם וחסכוני
על מנת לעזור למשפחות הכוללות נהגים צעירים ונלהבים, גובשה פוליסת 'הפניקס צעיר', פתרון ביטוחי חדשני המציע גישה שונה לחלוטין בנוגע לביטוח נהגים צעירים. במקום לשלם סכום קבוע וגבוה מראש, 'הפניקס צעיר' מאפשרת לשלם תשלום חודשי נמוך ובנוסף תשלום עבור הנסיעות שבוצעו בפועל.
איך זה עובד? באמצעות אפליקציה ייעודית, הנהג הצעיר מפעיל את הביטוח בתחילת כל נסיעה ומכבה אותה כשהוא יוצא מהרכב. באופן שכזה, התשלום מחושב לפי הקילומטרים שנסעו בפועל, בתוספת דמי שימוש חודשיים מינימליים של 20 ₪ בלבד, אשר מוחזרים בצורה של קילומטרים לנסיעה באותו החודש.
חיסכון, גמישות, ועידן נהיגה בטוחה
היתרונות הבולטים של 'הפניקס צעיר' הם בראש בראשונה חיסכון משמעותי, שיכול להיות נמוך במאות שקלים בהשוואה לביטוח נהג צעיר רגיל. מעבר לכך, הפוליסה מציעה תשלום על נסיעות בפועל בלבד ואפשרות להוספת כלי רכב נוספים (המבוטחים בהפניקס), ללא הגבלה. כלומר, הביטוח הוא עבור הנהג והוא יכול לנסוע על כל כלי רכב המבוטח בהפניקס.
יתרון נוסף של 'הפניקס צעיר' הוא הפרדה מפוליסת הביטוח של ההורים בהפניקס- תביעה של הנהג הצעיר לא תשפיע על היסטוריית התביעות של ההורים.
הטכנולוגיה בשירות הבטיחות והחיסכון
'הפניקס צעיר' היא לא רק פוליסת ביטוח, אלא גם כלי טכנולוגי חכם. האפליקציה הייעודית לא רק מאפשרת להפעיל ולכבות את הביטוח בלחיצת כפתור, אלא גם מספקת מידע חשוב להורים ולנהגים הצעירים עצמם כמו למשל כמה ק"מ נסע הנהג ולאן. באמצעות האפליקציה ניתן לעקוב אחרי דפוסי הנהיגה, מה שמעודד נהיגה זהירה ובטוחה ומאפשר לנהגים הצעירים לשפר את מיומנויות הנהיגה שלהם ולהפוך לנהגים בטוחים יותר- מה שמוביל בטווח הרחוק לחיסכון נוסף בעלויות הביטוח ולשקט נפשי בקרב ההורים.
למי זה מתאים? 'הפניקס צעיר' מתאימה למגוון רחב של נהגים ומצבים: נהגים בכל הגילאים, בעלי רכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון (בשווי עד 300,000 ₪), משפחות עם מספר רכבים בבית (אפשר להוסיף כל רכב המבוטח בהפניקס), ונהגים שלא נוהגים באופן קבוע.
מורידים את מפלס ההוצאות ואת מפלס הדאגות
ביטוח 'הפניקס צעיר' מציע פתרון חכם ויעיל לבעיה הכואבת של עלויות ביטוח גבוהות לנהגים צעירים. הודות לשילוב בין טכנולוגיה מתקדמת וגישה חדשנית לתמחור, התכנית מאפשרת למשפחות לחסוך כסף רב מבלי להתפשר על הכיסוי הביטוחי. עידוד הנהיגה הבטוחה בקרב הנהגים הצעירים עוזר להפחתת הדאגה בקרב ההורים ולשיפור הבטיחות בדרכים בכבישי ישראל.
עבור משפחות רבות, 'הפניקס צעיר' יכול להיות הפתרון המושלם – עצמאות וניידות לצעירים מצד אחד, שמירה על התקציב המשפחתי ושקט נפשי להורים מצד שני. אם אתם מחפשים דרך לחסוך בהוצאות הביטוח מבלי להתפשר על בטיחות, 'הפניקס צעיר' הוא הדרך ליעד.






מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. בכל מקום של סתירה בין המידע המופיע בפרסום זה לבין תנאי הפוליסה- תנאי הפוליסה גוברים. ההצטרפות לביטוח הינה בכפוף לתהליכי הצירוף ומדיניות החיתום של החברה. המידע לעיל אינו מהווה חוות דעת או המלצה ואינו מהווה תחליף ליעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של המבוטח.
מוגש מטעם הפניקס סמארט
פורסם לראשונה: 10:20, 16.07.24