קפיצה לירושלים היא קפיצה למקום עם אווירה מיוחדת, מראות מרהיבים ורבגוניות מרתקת.
מלון מצודת דוד בירושלים מעניק לאורחיו חופשה, שמשלבת את כל אלה ומוסיפה עליהם מגוון פעילויות מפנקות לזוגות ולמשפחות. המלון ממוקם ברחוב המלך דוד היוקרתי, סמוך לאזור הבילוי והקניות התוסס של אלרוב שדרות ממילא, ובמרחק הליכה קצר למרבית אתרי התיירות המרכזיים בעיר העתיקה והחדשה.

2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)


הנופים העוצמתיים של חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ושער יפו ניבטים ממרפסות החדרים, מטרסת ארוחת הבוקר ומהבריכה המחוממת כל השנה במרכזו של המלון המפואר, המתהדר באבן הירושלמית הייחודית בשילוב אלמנטים של מבנים קשתיים ומתכות בצבעי זהב וכסף. האלמנטים מדמים את כיפות הסלע שבעיר העתיקה.
385 חדרי אורחים מרווחים וסוויטות יוקרתיות בעיצוב חדשני מציעים מגוון אפשרויות לינה. החדרים מאובזרים בפינת עבודה, מכונת אספרסו, חלוקי רחצה ונעלי בית. בחדרי הרחצה מוצרים יוקרתיים מבית Bvlgari.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
מסעדות המלון מציעות חיבורים מפתיעים של חומרי גלם מקומיים וטריים. למשל מסעדת Veranda החדשה בטרסת המלון מציעה תפריט בשרי בניחוח ירושלמי עדכני, בניצוחו של השף אבירם חיוקה. טרקלין העסקים היוקרתי מציע לאורחי הסוויטות תפריט עשיר לאורך היום, כולל בר שתייה חמה, מיצים ואלכוהול. במלון קומת אירועים, כנסים ומופעים אלגנטית, ספא Akasha שהוא מותג בינלאומי, הכולל חדר כושר, חדרי טיפולים וחדר חוגים. גולת הכותרת – מועדון הילדים Fun Land, מתחם של 500 מ"ר, המציע מגוון רחב של מתקנים וחוויות מגיל שנתיים ועד 16 עם הפעלות ופעילויות לאורך השנה.

חבילות תרבות קיציות

קיץ 2021 יהיה עשיר באירועי תרבות ובידור במלון מצודת דוד ובאתרים נוספים בעיר. בין 18.7 ל־19.8 המלון מציע חבילות קונספט בנות שני לילות בנושאים, כמו מוזיקה, קולינריה וספרות. המבוגרים ייהנו ממגוון פעילויות מקוריות, בהן מופעים של חנן בן ארי, אברהם טל, ליאור סושרד, טל פרידמן ועוד לצד הרצאות עם העיתונאי אודי סגל והסופרת שרית ישי־לוי. כן יוכלו ללמוד את רזי היין במפגש עם סומלייה, יערכו סיורים קולינריים ועוד. הילדים יצטרפו בשמחה למיכל הקטנה ול"גילי בא לבקר" במועדון המשחקים, יצפו בהצגות ויקבלו שוברי הנחה לשלל אטרקציות, פעילויות והופעות בעיר. 

מלון מצודת דוד, רחוב המלך דוד 7, ירושלים.
טלפון: 02-6212121