בתקופת הקורונה התחלנו לעבור יותר לאונליין, הזמנו קניות בסופר דרך האתר עם משלוח עד הבית, ומאז הבנו שאפשר גם אחרת, יותר ויותר צרכנים בישראל רוצים לקבל הכל להיום. מסקר שנערך לאחרונה, נמצא שרוב הלקוחות מעדיפים לקבל את המוצר שהזמינו באמצעות שליח. כפועל יוצא, חברות ועסקים מבינים את הצורך ונכונים לתת לו מענה.
רשת KSP, אשר שולחת ללקוחותיה את המוצרים עם שליח ישירות לביתם או למקום עבודתם באמצעות GetPackage - חברת המשלוחים המובילה בישראל במשלוחים מהיום-להיום. היתה מהראשונות בישראל להוכיח ששירות משלוחים מהיום-להיום משתלם לכל הצדדים.
2 צפייה בגלריה
GetPackage
GetPackage
GetPackage
(GetPackage)

איך יוצא שזה משתלם לכל הצדדים?

שלב ראשון – הגדלת שביעות רצון הלקוח מהשירות לקוח שרכש מוצר מהאתר ומקבל את המוצר שבחר באותו היום נהנה מהשלמה מהירה של חווית הקנייה, לעומת לקוח שחיכה מספר ימים עד שהפריט יגיע. עבור הלקוח, זה כמו לקנות בחנות עצמה רק בלי בזבוז הזמן והדלק והחנייה שכרוכים בזה. ההפתעה שקורת עם קבלת הפריט ישירות לבית או למקום העבודה באותו היום בו נרכש הפריט, מובילה לשביעות רצון גבוהה כלפי בית העסק.
שלב שני – הלקוחות הופכים לשגרירים - שיתוף החוויה עם חברים ומשפחה ישראלים אוהבים לשתף בטיפים בנושא צרכנות, איפה כדאי איפה לא מה טוב ומה לא, וכשהם נתקלים בשירות יוצא דופן, כמו לקבל את המוצר שהזמנת באותו היום מתעוררת הנטייה לשתף בשביעות הרצון הגבוהה מהרכישה. ככל שיותר אנשים משתפים בחוויה הטובה כך מתגבשת תפיסה יותר חיובית של יותר אנשים כלפי בית העסק ומכאן הדרך להגדלת נתח השוק קצרה יותר.
שלב שלישי – לקוחות נאמנים קונים יותר שביעות רצון גבוהה מובילה ללקוחות נאמנים יותר, כאלו שיטו גם לרכוש בתדירות גבוה יותר וגם להגדיל את סל הקניה שלהם. במחקר שביצעה חברת GetPackage, החברה המובילה בישראל בתחום המשלוחים מהיום-להיום, התגלה כי רוב בעלי עסקים המבצעים שליחויות מסכימים שמעבר למשלוחים מהיום-להיום מגדיל את הפדיון בכ-30%.
שלב רביעי – הגדלת נתח השוק כאשר יותר לקוחות נכונים לקנות ממך, נתח השוק הכמותי עולה. כאשר אלו שקונים ממך נכונים להגדיל את סל הקנייה, אז גם נתח השוק הכספי גדל ככל שהעסק שלך מקדים את שאר המתחרים בקטגוריה, כך תפיסת הערך גדלה ויחד איתה גובר היתרון היחסי שלך. ככל שהיתרון היחסי שלך משמעותי בעיני הלקוח, כך יגדלו הסיכויים להגדלת נתח השוק שלך על חשבון המתחרים.
שלב חמישי - שיפור ברווחיות ויציבות עסקית כל עסק סובל מביטולי עסקה, אחוז ביטולי העסקה משתנה בהתאם לקטגוריה העסקית. אבל לא משנה באיזה קטגוריה העסק שלך פועל, ככל שטווח הזמן בין ביצוע העסקה ובין קבלת המוצר / שירות מתקצר, כך יש פחות מקום לביטולי עסקה, פחות זמן להתחרט, ופחות אכזבות שלעיתים לא נובעות מהמוצר או השירות, אלא פשוט מהזמן הממושך והיקר שלקח למוצר / שירות שלך להגיע. התוצאה הישירה היא צמצום היקף הביטולים ושיפור הרווחיות כפועל יוצא. שיפור הרווחיות מצד אחד ונאמנות לקוחות מצד שני הינה מתכון מנצח ליציבות עסקית.
2 צפייה בגלריה
GetPackage
GetPackage
GetPackage
(GetPackage)
לסיכום, משלוח מהיום-להיום הוא כלי עסקי רב עוצמה שיכול להוביל לעלייה משמעותית בפדיון, ברווחיות, בנתח השוק וליציבות עסקית מתמשכת.
"בעלי העסקים בישראל מוצאים דרכים יצירתיות לנצל את השירות שלנו כדי להפחית עלויות של ה -Last Mile, וכדי להשיג יתרון תחרותי של שירות או מחיר בקטגוריה בה הם פועלים. לא בכדי צברנו כבר יותר מ - 100 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים, שכבר שלחו דרכנו מיליוני חבילות". כך מסר לנו רם שטיין, מנהל השיווק של GetPackage
פתרון כמו של GetPackage מאפשר לכל עסק בישראל להתחיל לשלוח מהיום-להיום בגמישות תפעולית מקסימלית, ללא התחייבות לכמות משלוחים, ללא בנק משלוחים, ללא דמי מנוי ובהרשמה חינם כאן
להצעת מחיר אוטומטית ולהתנסות ישירה במשלוח מהיום-להיום ניתן ללחוץ כאן