אין כמעט קניון בישראל שבו לא תמצאו סניף של "מאפה נאמן". בחללים נעימים ומודרניים מקדם את פני הלקוחות מגוון עצום של מאפים טריים ומהבילים באיכות ללא פשרות: לחמים ולחמניות משובחים, דברי מאפה מלוחים ומתוקים, עוגות שמרים, קראנצ'ים, עוגות בחושות, עוגות חגיגיות ומאפים מסורתיים לחגי ישראל.
ברשת על סניפיה בארץ מתכוננים כבר עם עוגות דבש לקראת ראש השנה וחגי תשרי. הקולקציה כוללת עוגות טעימות במיוחד מלאות בדבש. תמצאו שם עוגות דבש קלאסיות לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, קרם שוקולד לבן, שוקולד חלב ואגוזי לוז, קרמל שקדים, עוגת קוגלהוף בחושה במלית של רימונים בזיגוג סירופ רימון, דובוש דבש ופחזניות מקורמלות. לידם יחכו לכם גם טורט וניל וקרם פטיסייר - לצד מאפינס תפוחים ועוד מגוון עוגות - שיהפכו את החג לעושר ואושר של טעמים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות מאפה נאמן)
"מאפה נאמן" ערכה סקר ב־55 סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ מדרום לצפון. התברר כי כל משפחה ממוצעת קונה במהלך ימי החג ארבע עוגות דבש בממוצע. אדם אוכל במהלך ימי החג כחצי עוגת דבש וכמות צריכת הדבש בימי החג לאדם עומדת על כ־300 גרם, כמעט כפול מכל התצרוכת השנתית.
ומהן העוגות הפופולריות ביותר? במקום הראשון מובילה עוגת הדבש הקלאסית, אחריה עוגת דבש עם שקדים, ובמקום שלישי עוגת דבש עם פיסטוק (פיסטוק עושה השנה עלייה מטורפת בביקושים).
3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות מאפה נאמן)
"ראש השנה הוא חג מיוחד, קדוש ומלא בתפילה לשנה טובה, מתוקה ומבורכת", אומרת מימי נאמן שייך מבעלי הרשת. "זהו אחד החגים החגיגיים ביהדות, חג משפחתי גדוש בשמחה, באוכל טוב וכמובן בדבש. השנה, קולקציית העוגות של רשת מאפה נאמן משלבת את הדבש כחומר גלם עיקרי לצד שילובים מפתיעים של תבלינים ושילובים קולינארים מיוחדים. עם ישראל אוהב את המסורת והחג, והביקושים לעוגות הקלאסיות הם בראש הפירמידה".

אופים באהבה

"רשת נאמן" התחילה את דרכה בירושלים של פעם בשנת 1944. רבי ברוך נאמן ז"ל, סב המשפחה, ששמו הפך לאגדה, היה מייצר מוצרי מאפה ומוכר אותם על גבי עגלת תינוק בשכונת הבוכרים וברחובות ירושלים. הרבה ירושלמים גדלו על מאפים אלו שבחלוף השנים הפכו לשם דבר בעיר הקודש וסיפרו עליהם לילדיהם ונכדיהם. ובעסקים משפחתיים כמו בעסקים משפחתיים לאחר מספר שנים הועבר השרביט לאחד הבנים – יוסי נאמן, שהחליט להרים את הכפפה ולהפוך את מאפה נאמן לרשת עצמאית בעלת סניפים בכל רחבי הארץ. המוטו של הרשת הוא להביא לחך הישראלי מוצרי מאפה גורמה שעושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ועטופים בטעמים הביתיים של בית אבא.
3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות מאפה נאמן)
סוד ההצלחה של מאפה נאמן טמון ללא ספק במשפחתיות, כפי שמסבירה הבת מימי: "לפני הכול אנחנו רשת משפחתית. כולנו, כולל החתנים והכלות, עובדים בה. חלוקת התפקידים ברורה, ואף שמדובר במשפחה, בעבודה קיימת היררכיה ברורה וקפדנית. אנחנו אנשי עבודה; לא מתפנקים, קמים כל בוקר לעשות את מה שאנחנו אוהבים. יש לנו קשר חם ורצוף עם הזכיינים שלנו, ומישהו מאיתנו מגיע לבקר לעיתים תכופות. אנחנו אנשים פשוטים, אוהבי אדם, עם אמונה גדולה בקב"ה. רשת מאפה נאמן מאחלת חג מתוק ושמח לכל בית ישראל".