המותג הורדרד אמנם הגיע אלינו מאירופה, אך מפגין חוצפה ישראלית מרעננת, עם מסרים שקוראים לכם להתנער מהשגרה, להפסיק להתלבט, ופשוט לנעוץ טיסה עכשיו! למה לנעוץ? כדי שתוכלו להבטיח לעצמכם שהפעם החופשה באמת תתקיים! ולמה עכשיו? כי הביקוש לטיסות רק עולה, והמחירים בהתאם.
אז עם אתר מלא בטיסות שוות, ועם פוש קטן ״לזרז עניינים״ ולנעוץ טיסה, נראה ש-lastminute.co.il בא לנפץ לכם את כל התירוצים להמשיך לדחות את החופשה שכל כך התרגלתם לפנטז עליה, ולא משאיר לכם ברירה אלא ליהנות מהחיים! לא יזיק לכם קצת כיף? נסו בעצמכם: lastminute.co.il
2 צפייה בגלריה
(צילום: ג'ושע אירל Unsplash)

חסכו מעצמכם מסע חיפושים ארוך. התחילו מלנעוץ טיסה

החלטתם לטוס? מהמם. במקום לדלג בין אתרי השוואת מחירים ו״לעבוד״ בחיפוש טיסה, עשו קאט לחיפושים האינסופיים, ופשוט התחילו מהסוף, מלנעוץ טיסה.
אתר lastminute.co.il מציג בפניכם טיסות במחירים שווים במיוחד ומקצר לכם משמעותית את זמן חיפוש הטיסה. הוסיפו לזה גם ממשק מזמין, אפשרויות סינון נוחות במיוחד, וכפיפות מלאה לחוק הגנת הצרכן הישראלי - וקיבלתם אתר שמחזיר לכם את הדרייב לטוס, ומאפשר לכם להזמין טיסה סופר משתלמת במקסימום רוגע.

lastminute.co.il - שילוב מדויק של מחירים, טכנולוגיה ותחושת ביטחון

את הערך העצום בלהתחיל מלנעוץ טיסה, כבר הבנתם. אבל איך תצליחו לעמוד בפני הדחף להמשיך להשוות מחירים?
על השאלה הזו משיב דרן רוזובסקי, מנכ״ל lastminute.co.il: ״כשהתחלנו את הפעילות בארץ, הישראלים היו 'כלואים' במדינה, ולמרות המצב, לא שכחנו שמדובר בעם שטס יותר מכל עם אחר, עם שהחופש זורם בעורקיו. לכן עבדנו סביב השעון בתקופה מאתגרת, תוך מחשבה על היום שאחרי. הקמנו אתר נוח בעברית, חיברנו את מנוע החיפוש ליותר מ-500 חברות תעופה וספקי טיסות, והוספנו את הטכנולוגיה שלנו, שיודעת להנגיש למשתמשים טיסות אטרקטיביות במיוחד. את כל זה עטפנו בתחושת ביטחון מקסימלית, עם כפיפות מלאה לחוק הגנת הצרכן הישראלי, וכך הצלחנו לגרום לישראלים רבים לוותר על הדחף להשוות מחירים זמן רב, ולקצר משמעותית את זמני ההתלבטות וחיפושי הטיסה.
בשנתיים האחרונות למדנו כמה החיים לא צפויים. המשימה שלנו היא להחזיר את האווירה הכיפית לאוויר, לשלוף את הישראלים מהשגרה, שיראו עולם, שיעופו על החיים. כדי שזה יקרה, אנחנו מציעים מחירים מצוינים, ממשק נוח ותחושת ביטחון מעל הכל! גם הנתונים וגם האווירה של ההתעוררות, מראים לנו שזה מה שנותן את הפוש הסופי לטוס, לזה בדיוק השוק היה צמא, אנחנו רק ביצענו את מה שהישראלים כל כך ביקשו".

לנעוץ טיסה זה יותר מ״להזמין טיסה״. זה לקחת שליטה על החופש שלך

נעמה גולדמן אביטל, מנהלת השיווק והקריאטיב של lastminute.co.il אומרת כי ״ה-DNA של המותג זועק FUN, וחיפשנו מסר שיעביר את הבשורה הזו ממקום שמעצים את הקהל ונותן לו השראה אמיתית לטוס, לראות עולם. אחרי מחקרי שוק ושיחות עם מתלבטי טיסה למיניהם, גילינו שמחירים זולים זה תמריץ נפלא, אבל הקושי האמיתי של רובנו הוא דווקא לקבל החלטה לטוס. אנחנו רגילים לחלום על חופשה, ובטוחים ש'יום אחד זה יקרה' ובמקרים רבים, היום הזה לא באמת מגיע. ואם כבר החלטנו לטוס, אנחנו מבזבזים שעות בחיפושים, אובססיביים להשוואת מחירים, וזה גורם לנו לפעמים לוותר ולדחות את החופשה ליעד לא ידוע.
אז יש דרך מילוט פשוטה מהלופ הזה: להתחיל מלנעוץ את הטיסה. לשים יעד ותאריך כעוגן, לפנות מקום לפנטזיה בתוך המציאות. בפועל, זה להזמין דרך האתר, אבל השימוש במונח 'לנעוץ', מדגיש את תפיסת העולם שמאחורי זה. להזמין טיסה אפשר בכל שלב, גם אחרי שתכננת את כל הטיול. לנעוץ טיסה, זה לפני הכל. כשאנחנו קודם כל נועצים טיסה, אנחנו בעצם מבטיחים לעצמנו שהחופשה תתקיים, ומאותו רגע, קל יותר לתכנן את החופשה ברוגע. זה מסר שתפור על טיסות, אבל הוא לגמרי יעיל בכל החלטה בחיים.
לנעוץ טיסה זה לקחת שליטה על הכיף בחיים שלנו. זה לשלב בלו״ז חופש וחו״ל. וזה לגמרי עלינו! נועצים בשבילנו פגישות, אירועים, משימות. מה לא? אבל חופשה מפנקת, אין מי שינעץ בשבילנו. וזה בדיוק המסר שבחרנו ב-lastminute.co.il להטמיע בקהל הישראלי. להחליט לטוס, ולהתחיל מלנעוץ טיסה. מאותו רגע הכל יותר זורם וכיפי״.

החיים כיפיים שוב!

המגבלות הוסרו, השמיים פתוחים, אפשר לממש את הקרייבינג לטוס, לראות עולם, להטעין את עצמכם ב-FUN! החופשה המשפחתית בקרוואן בנורבגיה, לא חייבת להישאר חלום. ההצעה הרומנטית בפריז קרובה מאי פעם! תתחילו בלנעוץ טיסה בראש שקט עם lastminute.co.il ומאותו רגע הכל מסביב יראה פתאום ורוד. ולא סתם ורוד, ורוד פוקסיה.

אז לאן לטוס, שאלתם? הנה 4 היעדים הכי נעוצים אצלנו בחודש האחרון

1. דובאי: כמה גבוה תגיעו בשביל סלפי? לפרטים נוספים
2. אמסטרדם: טחנות רוח, גבינות וקבקבי עץ. (לפחות זה מה שתספרו בעבודה). לפרטים נוספים
3. ניו יורק: שופינג, אמריקה, ביזנס. מה עוד צריך בחיים? לפרטים נוספים
4. בנגקוק: שייק ומסאג׳ ברגליים, זו לא בקשה מוגזמת. לפרטים נוספים