כל חובב טלוויזיה חולם על מסך יוקרתי בטכנולוגיית OLED המספקת איכות תמונה מדויקת ועשירה יותר מכל המתחרים. עבור מי שתג המחיר של דגמי ה-OLED מונעים ממנו את הגשמת חלום הטלוויזיה החדשה, בלאק פריידי הוא ההזדמנות המושלמת לחסוך ולשדרג את הבית עם מסך איכותי במיוחד מבית LG, מפתחת טכנולוגית ה-OLED. זה הזמן לזכות בחוויית הצפייה שתמיד חלמתם עליה.

מה הופך את ה-OLED לטכנולוגיה הטובה בעולם מסכי הטלוויזיה?

הייחוד האמיתי של טכנולוגיית ה-OLED הוא העובדה שמדובר בטכנולוגיה ייחודית ושונה מכל טכנולוגיה אחרת בתחום. מסכי ה-LED ה'רגילים' שאנחנו רואים בבתים ובחנויות, משתמשים בתאורה אחורית של נורות LED, ולפניהם פאנל תצוגה. כאשר התמונה המוצגת כהה יותר, הפיקסלים שעל המסך נאטמים לאור, וההיפך.
טכנולוגיית ה-OLED, או Organic LED, משתמשת בקונספט אחר לחלוטין לתצוגה של התמונה. הטכנולוגיה, שפותחה על ידי LG, כוללת תאורה עצמאית של כל פיקסל. ב-OLED אין תאורה אחורית -כל פיקסל מואר בפני עצמו, מה שמאפשר לפאנל התצוגה להראות לנו צבעים באופן מיטבי ומדויק, לצד תצוגה של צבע שחור מוחלט (ולא אפור כהה מאוד הנובע מהחשכה של תאורה קיימת). עוד יתרון של פיקסלים מוארים בנפרד הוא תמונה ללא זליגות ומריחות של צבע, וצבעים מלאי חיים. מסכי OLED של LG מציגים גם איכות צפייה אחידה מכל זווית בחלל, מה שמאפשר לכם לארגן צפייה משותפת בסלון ולדעת שכולם נהנים מאותה איכות תמונה.
כאשר אתם שומעים על טכנולוגיות אחרות המוצגות בתור 'הדור הבא של הטלוויזיות', חשוב להבין שעדיין מדובר בטכנולוגיית ה-LED הוותיקה, עם שכבה נוספת של מיתוג שיווקי. רק טכנולוגיית ה-OLED מציעה שיטה שונה לגמרי ומהפכנית בכל הנוגע לחוויית הצפייה שלנו בטלוויזיה. למעשה, נכון ל-2021, רק חברת LG DISPLAY מייצרת פאנלים של OLED בגדלים שמתאימים לטלוויזיות כך שגם כאשר אתם רואים מסך OLED של מותג אחר- מדובר על פאנל מתוצרת LG ועליו מעטפת של אותו מותג.

הטכנולוגיות החכמות שמבטיחות חוויה של קולנוע אצלכם בסלון

מעבר לצבעים החיים ולצבע השחור המוחלט שמבטיחה טכנולוגיית ה-OLED, דגמי הפרימיום של LG כוללים את כל המאפיינים שאתם צריכים כדי לצפות בסדרות או בסרט האהוב עליכם באיכות הטובה ביותר- מעבד α9 Gen 4 הכולל מאפייני AI הלומדים ומשפרים את הביצועים באופן עצמאי, טכנולוגיית LG AI Picture Pro המזהה עצמים על המסך ומעבדת את אופן התצוגה באופן אוטומטי לתחושת תלת-ממד, LG AI Pro ליצירת צליל היקפי וירטואלי ואחיד, תמיכה בכל הפורמטים המתקדמים ביותר של תצוגה וסאונד, ואפילו מצב Filmmaker המסיר מהתמונה את האפקטים המלאכותיים המתווספים לסרט על גבי התצוגה המקורית.

צבעים חיים ותנועה חלקה - ה-OLED מושלם לצפייה בספורט

חולים על הליגה הספרדית? שרופים על מנצ'סטר יונייטד? מסכי ה-OLED של LG מאפשרים לעקוב אחרי הליגות המועדפות עליכם עם מערכת ההתראות Sport Alert. כדי להבטיח חוויית צפייה גם במהלך המשחק, תצוגת OLED Motion Pro משפרת את רמות הדיוק, החדות והבהירות. לחוויית סאונד שתעזור לכם להרגיש על המגרש, ממשק Bluetooth Surround Ready מאפשר קישוריות של מסכי LG למספר רב של רמקולי Bluetooth, כדי ליצור צליל היקפי ועוצמתי.

גיימינג במהירות שיא ועם תצוגה שתכניס אתכם למשחק

חוויית גיימינג מעולה היא בגדר חובה בכל מסך טלוויזיה יוקרתי ומגוון בימינו, ודגמי ה-OLED של LG לא מאכזבים גם בחזית הזו – מערכת ה-Game Optimizer מציגה באופן אוטומטי את התמונה הטובה ביותר בכל רגע נתון לפי סוג המשחק, המסכים מציעים זמן תגובה של 1ms ותמיכה ב-FreeSync, Gsync, ALLM ו-HDMI 2.1.

בשביל איכות לא צריך להתפשר על עיצוב – ה-OLED של LG משתלבים בכל סגנון

דגמי ה-OLED של LG לא רק עוצמתיים מבפנים, אלא גם מעוצבים מבחוץ - העיצוב המודרני והמוקפד של דגמי OLED החדשים יכול להשתלב בעיצוב הפנים של הסלון או החדר, מבלי להוות גורם מפריע בחלל.
טלוויזיות ה-OLED של LG מגיעות במגוון גדלים וסדרות החל מ- 48" וכלה ב- 83"
זה הזמן להבטיח לעצמכם חוויית צפייה ומשחק באיכות שלא הכרתם, עם דגם OLED מבית LG.



פורסם לראשונה: 15:27, 10.11.21