מסכי ה-8K הופכים בשנתיים האחרונות לסטנדרט חדש של איכות, גם עבור הגיימרים שבנינו, שרוצים חוויה ויזואלית איכותית בכל רגע נתון. מכירות דגמי ה-8K זינקו ביותר מ-50% ב-2021, והמובילה הבלתי מעורערת של המהפכה היא סמסונג אשר חולשת על יותר מ-80% משוק ה-8K.
סמסונג היא יצרנית הטלוויזיות המובילה בעולם כבר 16 שנה ברציפות, מה שמורה על החדשנות המתמדת שלה. טלוויזיות ה-QLED 8K של סמסונג מהוות פריצת דרך של ממש, מספקת מענה להתפתחות המתמדת בטכנולוגיית המסכים ומציעה תמונה באיכות מדהימה וחוויית סאונד סוחפת. מסכי ה-Neo QLED 8K מגלמים את התפיסה שמובילה סמסונג עם הדור הבא בחדשנות טכנולוגיות, ומניעים את העף כולו לעבר העתיד בכל הנוגע לאיכות תמונה.
5 צפייה בגלריה
(צילום: סמסונג)
למי שרוצה לשדרג את חוויית הגיימינג, דגמי Neo QLED לשנת 2022 של סמסונג, מציעים פיצ'רים ייעודיים שהופכים את המסך ל'מפלצת גיימינג' חסרת תקדים.

מעבד מבוסס AI לשדרוג הרזולוציה, לראשונה 'שר הטבעות' באיכות 8K

יחד עם מהפכת ה-8K, הטלוויזיות מצטרפות לעידן ה-AI. הדגמים החדשים של סמסונג כוללים מעבד Neo Quantum Processor Pro שמאפשר Upscaling ל-4K או 8K בעזרת בינה מלאכותית.
חוויית הסאונד של ה-Dolby Atmos בדגמים החדשים עברה שדרוג בעקבות הוספת ערוצי שמע עליונים ורמקולים מרובי-ערוצים באזורים שונים של הטלוויזיה, מה שמבטיח סאונד עוטף וסוחף בסנכרון מושלם.
5 צפייה בגלריה
(צילום: סמסונג)
שיתוף הפעולה החדש בין סמסונג לאמאזון פריים וידיאו מציע למעריצי שר הטבעות הזדמנות לחוות תוכן 8K בלעדי מסדרת 'שר הטבעות: טבעות הכוח', רק במסכים החדשניים של סמסונג. בעלי הדגמים מסדרת Neo QLED 8K מקבלים הזדמנות ראשונה לחוות את המסע האפי בעומק ובפרטים בלתי נתפסים שלא נראו עד כה.

השלב הבא של הגיימינג - חומרה מושלמת, פיצ'רים ייעודיים

הדגמים החדשים של סמסונג מסדרת Neo QLED כוללים את החומרה המושלמת לגיימינג, כולל כרטיס מסך מתקדם ואיכות גרפית יוצאת מן הכלל. הדגמים הותאמו למשחקי מחשב וקונסולות, עם תמיכה בטכנולוגיית ה-FreeSync Premium Pro של AMD, המבטיחה סנכרון מיידי בין הקונסולה למסך. טכנולוגיית Motion Xcelerator Turbo Pro 4K 144Hz עוזרת להציג את התנועה על המסך בצורה החדה והמדויקת ביותר, כדי שתוכלו לשקוע עמוק בחוויה. הדגמים העדכניים של סמסונג כוללים פענוח מהיר יותר של התמונה ואופטימיזציה לטכנולוגיית ה-buffer control, אשר מפחיתים את זמן התגובה ביותר מ-30% בממוצע בהשוואה לדגמים קודמים.
בנוסף, תוכלו למצוא פיצ'רים ייעודיים לגיימינג, שמשדרגים את החוויה: הפיצ'ר הראשון הוא Gameview Ultrawide Super המאפשר לכם להגדיר תצוגת מסך רחבה ביחס 21:9 או 32:9. עבור מי שמנוסה במשחקים מסוגים שונים, יודע כבר שיש משחקים שנותנים חוויה הרבה יותר אותנטית ועוצמתית בתצוגת מסך רחבה, עם תחושה קולנועית ומרגשת.
5 צפייה בגלריה
(צילום: סמסונג)
עבור כל גיימר, שליטה נוחה ומהירה בפונקציות הרלוונטיות היא חלק בלתי נפרד מההנאה. פיצ'ר נוסף בדגמים החדשים הוא Gamebar UI אשר מאפשר לשחקנים לשנות במהירות את יחס גובה-רוחב של המסך שלהם, לבדוק את ה-Input Lag ולחבר אוזניות גיימינג בנוחות. המסכים החדשים כוללים כמובן את כל היציאות והחיבורים העדכניים ביותר הדרושים לגיימינג.

Gaming Hub - חנות משחקים ללא צורך בקונסולה או מחשב

עוד בשורה לגיימרים היא ה-Gaming Hub של סמסונג, אשר מציע את חוויית הסטרימינג האופטימלית, בלי צורך בקונסולה או מחשב. בלי להוריד אף משחק ובלי לאחסן כלום על המכשיר.
סמסונג הודיעה על שותפות עם שירותי סטרימינג מובילים של משחקים, כמו Xbox, NVIDIA GeForce NOW, Utomik, Google Stadia ו-Amazon Luna, אשר מציעות את ספריות המשחקים שלהן דרך ה-Hub. החנות של NVIDIA כבר פעילה בישראל ואתם יכולים ליהנות ממנה כבר עכשיו - עדכונים על חנויות נוספות צפויים בהמשך.
ה-Gaming Hub מפיל את המחסומים ומאפשר למשתמשים מכל הסוגים פשוט להתחיל לשחק. באמצעות השותפויות וההמלצות החכמות, השחקנים יכולים לחקור ולגלות בקלות משחקים מספרייה עוצמה בגודלה, ללא קשר לפלטפורמה אליה פותח המשחק.
5 צפייה בגלריה
(צילום: סמסונג)
השחקנים יכולים להשתמש באביזרים המועדפים עליהם כמו אוזניות בלוטות' ושלטים, מבלי לרכוש חומרה חדשה - מה שהופך את חוויית המשחק לנגישה יותר מאי פעם.
ה-Gaming Hub יכול לשמש גם בתור נגן מוזיקה דרך שירותי הסטרימינג המובילים במהלך המשחק, עם חיבור קל ל-Twitch, יוטיוב וספוטיפי בתפריט של ה-Hub החדש. הגיימרים יכולים להתעדכן בחדשות החמות ביותר, לצפות במדריכים וטריילרים ולהשמיע את המוזיקה והפודקסטים האהובים עליהם ישירות מה-Gaming Hub.

Quantum Mini LED - תמונה משודרגת, בהירה וחדה בכל שעה ביום

משחקים אל תוך הלילה? מעבירים את השבת בסשן משחקים סוער? דגמי Neo QLED החדשים של סמסונג מבוססים על טכנולוגיית Quantum Mini LED, המספקת תמונה בהירה שטרם נראתה כמותה במסכים ביתיים.
איך זה עובד? הטכנולוגיה Quantum Mini LED החדשה היא אבולוציה של טכנולוגיית ה-QLED, אשר משתמשת בנוריות LED קטנות פי 40 מנורת LED סטנדרטית. דגמי 2022 החדשים משלבים את הטכנולוגיה עם מעבד ה-Neo Quantum החדש ומיפוי ניגודיות משופר של יחידת BLU (Back-light Unit) ייעודית, המגדילה את השליטה בתאורה האחורית מ-12 ל-14 ביט. התוצאה: תמונה בהירה וחדה גם כשקרני השמש חודרות מבעד לחלון ומשתקפות במסך.
5 צפייה בגלריה
(צילום: סמסונג)
למי שמעדיף לשחק (גם) בערב, מצב EyeComfort החדש מתאים באופן אוטומטי את הבהירות והגוון של המסך באמצעות חיישן תאורה מובנה ונתוני שקיעה וזריחה - מה שיאפשר לכם לשחק בצורה נוחה גם בשעות הערב והלילה, בעקבות הפחתת האור הכחול.

הבונוס הירוק: המסכים של סמסונג ל-2022 ירוקים יותר ומזהמים פחות

הדגמים החדשים של סמסונג ידידותיים יותר לסביבה - דגמי ה-Neo QLED של החברה לשנת 2022 קיבלו תעודת Reducing CO2 מארגון Carbon Trust, הבודק מוצרים ממגוון תחומים ומעניק תעודה מיוחדת למי שהצליח להפחית את דריסת הרגל הפחמנית. השנה, 11 מוצרים מקולקציית המסכים של סמסונג קיבלו את התעודה הנכספת, בין היתר בעקבות הפחתת משקל המוצר וצמצום צריכת האנרגיה שלו.
סמסונג מיישמת יוזמות רבות בנושא הסביבתי בשנים האחרונות, כגון תוכנית להכפלת השימוש בפלסטיק ממוחזר פי 30, הצעה לצרכנים לבנות רהיטים מגניבים מאריזות המסכים, הפחתת השימוש בדיו באריזות ב-90% והעמקת השימוש בשלט רחוק מדגם SolarCell, אשר פועל ללא סוללות וניזון מפאנלים סולאריים מובנים בשלט.
מוכנים לשדרג את חוויית הגיימינג שלכם? לפרטים על דגמי Neo QLED של סמסונג ל-2022, היכנסו>>