(צילום: ירון שרון)

דלפקים נשלפים, שקעי חשמל נסתרים וארונות עם דלתות חשמליות הנפתחות ונסגרות בלחיצת כפתור- אלו רק חל מהחידושים של עולם עיצוב המטבחים, שכל ישראלי העומד בפני החלפת מטבח חייב להכיר.
עינת שני, מעצבת במטבחי זיו, אירחה אותנו באולם התצוגה של מטבחי זיו, כדי להציג את כל האמצעים שיש לנו הישראלים בדרך לעיצוב מטבח מעוצב, פונקציונלי ומתאים לצרכים הייחודיים שלנו. צפו בווידיאו בראש העמוד
כפי שניתן לראות, הטכנולוגיות בעולם המטבחים מתקדמות בקצב מסחרר, ועולם עיצוב המטבחים מאמץ בחום חידושים יעילים שהופכים את המטבח לאסתטי ויעיל יותר.
שני הראתה פתרונות כגון דלפק נשלף לבתים בהם לא ניתן למקום אי קבוע שיכול להכיל סועדים רבים, 'קלפות' חשמליות קלות לפתיחה ולסגירה, לצד מנגנון חשמלי לפתיחה קלה של מקררים אינטגרליים.
בנוסף, שני הציגה את מזווה ה-Pull Out הגאוני, אשר מאפשר שליפה מלאה ושדה ראייה מלא לכל המוצרים המאוחסנים. עוד חידושים – יחידת דלתות הזזה המאפשרות להצניע מוצרי חשמל מבלי לוותר על שימוש נגיש וקל בעת הצורך, שקע נשלף ממשטח העבודה לטובת עבודה מהבית עם המחשב הנייד או לחיבור כל מכשיר חשמלי אחר, וגם יחידה נשלפת מיוחדת להפרדת פסולת למִחְזוּר.
לא משנה אם אתם חולמים על מטבח חדש או נמצאים בשלבי תכנון, כדאי להתרשם ולהכיר את מגוון הטכנולוגיות, הפתרונות והחידושים הקיימים היום, כדי שתוכלו להגשים את מטבח החלומות שלכם.