בעידן של היום, יש שיאמרו שביטחון והעצמה עצמית הם כלים קריטיים לאיכות חיים – החל מהתפתחות הקריירה ועד יצירת מערכות יחסים בכל גיל. נשים צעירות רוצות לשפר את המראה ולצאת לעולם כשהן בטוחות בעצמן. נשים בגילים מתקדמים יותר שואפות להחזיר לעור שלהן את המראה הזוהר והרענן, ואיתו את תחושת הרעננות והחיוניות, ממש כפי שהן מרגישות בפנים.
על מנת לממש את היעדים האלו, נשים רבות בוחרות לעבור בימינו טיפולים אסתטיים מסוגים שונים. רגע לפני שאתן בוחרות את הטיפול והמקום בו תעברו אותו, אספנו עבורכן מספר נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון, כדי לוודא שתקבלו טיפול מקצועי ובטוח. מהם ההיבטים שאסור לוותר עליהם בטיפולים אסתטיים?

בחרו מרפאה עם גב חזק

אלפי עסקים קטנים ומרפאות בישראל מציעים טיפולים אסתטיים במגוון שיטות, מכשירים ואמצעים. טיפול אסתטי הוא הליך חשוב, הדורש אחריות גדולה מצד המכון המטפל ואמון רב מצד הלקוחה. כאשר מדובר על עסק בתחילת דרכו, תמיד ישנו חשש וסיכון לכך שעד סיום סדרת הטיפולים העסק עלול להיקלע לקשיים ולהיסגר, או שלא יהיה בו איש מקצוע עם ניסיון מספיק לטיפול הבא.
2 צפייה בגלריה
המציגה אינה מטופלת
המציגה אינה מטופלת
המציגה אינה מטופלת
(צילום: shutterstock)
לכן, בחירה במרפאה מבוססת ויציבה מספקת עוגן של ביטחון ושקט נפשי בכל הנוגע לטיפולים אסתטיים. ביוטי קליניק היא רשת מרפאות אסתטיקה רפואית מבית סופר-פארם, המציעה פתרון אמין ומקצועי בתחום. בחירה במרפאה אמינה ומקצועית, עם גב רפואי וכלכלי, היא בחירה חכמה בכל הנוגע לטיפולים אסתטיים המשפיעים על המראה שלנו לטווח הרחוק.

טיפול אסתטי עוברים אצל רופאים מוסמכים

עוד מאפיין בעולם הטיפולים האסתטיים של ימינו הוא ביצוע של טיפולים אסתטיים, פשוטים ומורכבים כאחד, על ידי גורמים שלא תמיד עוברים הכשרה מתאימה מבחינה מקצועית.
לכן, חשוב מאוד לבחור במרפאה הכוללת רופאים המתמקדים בטיפולים אסתטיים ומביאים איתם ניסיון של שנים. צוות הרופאים המטפלים של ביוטי קליניק מורכב מרופאים מוסמכים המתמחים בטיפולים אסתטיים, כירורגיה פלסטית וכד'. כל הרופאים של רשת ביוטי קליניק עוברים הכשרה מקצועית ברפואה אסתטית ובשיטות הטיפול המתקדמות המונהגות ברשת. רופאי הרשת מייעצים לכל מטופלת ומטופל באופן אישי ומתאימים להם את הטיפול הנכון ביותר לקבלת מראה פנים טבעי ורענן.
שיטות הטיפול של הרשת כוללות שילובים של הזרקות והפעלת מכשור מתקדם, מתוך שאיפה ליצור מראה הרמוני, לשפר ולעכב תהליכי התבגרות של הפנים, הצוואר ואזור המחשוף.
2 צפייה בגלריה
המציגה אינה מטופלת
המציגה אינה מטופלת
המציגה אינה מטופלת
(צילום: shutterstock)
בשלב הייעוץ המקדים, הרופאים של המרפאה מתייחסים למבנה הפנים הכולל ומזהים את מרכיבי ההתבגרות האישיים של כל מטופלת ומטופל, על מנת להאט ככל שניתן את תהליך ההתבגרות ולהתאים את שגרת הטיפולים.

מדובר בעור שלך - הקפידי על שימוש בחומרים איכותיים בלבד

חומרים איכותיים ומכשור מתקדם הם תנאי הכרחי לטיפול אסתטי מוצלח. לכן, בעת הפגישה המקדימה במרפאת הטיפולים האסתטיים, אסור לחשוש ומומלץ לדרוש מהרופא המטפל להסביר על החומרים הנמצאים בשימוש במרפאה ועל התקנים בהם עומדים החומרים. שימוש בחומרים איכותיים ותקניים הם עניין של בטיחות – היבט שאסור להתפשר עליו ולקחת בכך סיכון מיותר.
רשת מרפאות ביוטי קליניק מבית סופר-פארם משתמשת בחומרים בטוחים, מתקדמים ואיכותיים בלבד, אשר אושרו על ידי מכון הבריאות האירופאי ונמצאים בשימוש נפוץ ברחבי העולם.

לא להתפשר על שירות מכל הלב

מעבר לבחירה במרפאה אמינה, רופאים מנוסים וחומרים איכותיים - אין תחליף לשירות אישי ועוטף, אשר מספק ליווי לאורך כל הדרך. ההחלטה לעבור טיפול אסתטי אינה פשוטה - אחרי הכל מדובר בהליך רפואי עם השלכות על המראה שלנו לשנים קדימה.
לכן, חשוב לפנות לגורם שייתן לך ביטחון מלא בעצמך החל מהרגע הראשון, דרך שלב הייעוץ והתאמת הטיפול ועד שגרת הטיפולים והמעקב אחר ההשפעות שלהם.
רשת מרפאות ביוטי קליניק מבית סופר-פארם גאה בשירות המסור והאישי שהיא מעניקה לכל מטופלת ומטופל. בביוטי קליניק יודעים שעל מנת שתוכלי להיות בטוחה ביופי שלך, עלייך להיות בטוחה בטיפול האסתטי שאת בוחרת לעבור - ולכן מספקים תהליך ליווי עוטף, מקיף ומקצועי לאורך כל הדרך.
כך תוכלי להיות בטוחה ביופי שלך – לפרטים על רשת ביוטי קליניק של סופר-פארם, היכנסי>>