מאז ותמיד אחת הבעיות של הגוף האנושי, אצל נשים וגם אצל גברים, היו סימני המתיחה שהם בעצם סוג של צלקת הנובעת ממתיחה מהירה של העור בעיקר עקב עלייה או ירידה במשקל, לאחר הריונות ובגיל ההתבגרות. או הצלוליט שהוא הצטברות שומן תת-עורי שנמצא בעיקר בצידי הירכיים והאגן, המשווה לעור מראה גלי ודומה במראהו לקליפת תפוז, ומסרב לעזוב.
(צילום: ארקדי ריסקין.)
מספרת לנו גילת רונן בת ה-42 מחולון: "אני עושה ספורט 3 פעמים בשבוע ודיאטות כל החיים שלי ומצליחה לשמור על גוף בריא, צעיר ורזה. אבל מהצלוליט ומסמני המתיחה שקיבלתי לאחר ההריונות אני לא מצליחה להיפטר".
תמיד חשבו שמדובר בגזרת גורל והסימנים האלה אמורים להישאר איתנו לנצח. מי שלא השלים עם "גזירת גורל" זו , היה ד"ר קליין המנתח הפלסטי והכירורג המנוסה אשר ביצע בחייו אלפי ניתוחים בגוף האנושי.
במהלך ניתוחים אלה, למד ד"ר קליין להכיר מבפנים את שכבות העור וההתנהגות הביולוגית שלהן. הוא גילה, להפתעתו, שלא משנה כמה ספורט יעשו או כמה ירזו, הצלוליט יישאר.
בעקבות הגילוי הזה, החליט ד"ר קליין לקחת על עצמו את האתגר ולנסות להילחם בצלוליט ובסימני המתיחה. במהלך שנים של פיתוח בשיתוף אנשי מקצוע, מדענים, כימאים, ביולוגים ומומחים לעור, הגיע ד"ר קליין לנוסחה סופית שהציגה פתרון שהיה גאה בו:
מדובר בקרם חדשני המכיל קומפלקס ייחודי- BODY3 COMPLEX בסדרת התכשירים BODY BUDDY.
BODY BUDDY הוא למעשה ערכה ייחודית פורצת דרך למיצוק העור ולשיפור סימני מתיחה באזורי הישבן, הירכיים, הבטן והזרועות. החומרים הפעילים של הערכה כוללים תמצית המשלבת שלושה מרכיבים הפועלים בשלושת השכבות בעור – אפידרמיס, דרמיס והיפודרמיס.
3 צפייה בגלריה
ד"ר קליין
ד"ר קליין
(צילום: שאטרסטוק)

3 מרכיבים – פתרון 1!

הקרם שבערכה החדשה עשוי משלושה מרכיבים עיקריים:
  • תמצית חמאת שיאה –פותחה בדרך ייחודית ויעילה בהפחתת מראה עור גבשושי וצלוליט.
  • תמצית זרעי אבוקדו – ממריצה את העור ופועלת לפירוק שומן ושריפתו בצורה מהירה המעכבת היווצרות של תאי שומן חדשים.
  • בנטונייט –מפחית את הופעתם של סימני המתיחה בעור.

תוצאות בניסוי הקליני - BODY3 COMPLEX

במהלך הניסויים, נבדק תמצית החומר הפעיל BODY3 COMPLEX ע"י נשים שהקפידו על מריחה קפדנית בהתאם להוראות במשך התקופה הרצויה, גם מול פלצבו. המחקר הראה תוצאות חד משמעיות. שיפור באופן ניכר של סימני המתיחה, שיחזור גוון העור בצורה הומוגנית, הפחתה של השומן הנודד לשכבת הדרמיס, שיפור רקמת העור וטשטוש מראה "קליפת התפוז".
ד"ר דב קליין, האב הגאה של סדרת BODY BUDDY: "שנים רבות של מחקר ופיתוח הבשילו סוף סוף למוצר שאני מרגיש שהוא לא פחות מבשורה פורצת דרך. אם הצלחנו להביא להפחתה ולשיפור מראה הצלוליט, למיצוק העור ולשיפור סימני מתיחה באזורי הישבן, הירכיים, הבטן והזרועות, עשינו את שלנו".
בימים אלה ממש עוברות מאות קוסמטיקאיות מקצועיות מכל רחבי הארץ, הכשרה מיוחדת שבסיומה יוכלו לשווק את הערכה החדשה ולהדריך את המטופלות שלהן באופן השימוש בה.
הסדרה מורכבת משני תכשירים: פילינג צלוליט Peel Cellulite – פילינג גוף המנקה ומכין את העור לשימוש בקרם הצלוליט וסימני המתיחה ו-קרם צלוליט Cellulite Cream – שפותח במטרה לסייע לצמצום הופעת סימני המתיחה והצלוליט לאזורים: ישבן, ירכיים, בטן וזרועות.
מספרת אביבית מנחם בת 39 מהרצליה: "אחרי הלידות נשארו לי סימני מתיחה מכוערים. יש לי גוף יפה אבל אני מתביישת ללכת בביקיני. עכשיו רכשתי את ערכת BODY BUDDY ואני מחכה לשינוי. כבר בשימוש הראשון הרגשתי חום מיוחד שעוטף את האזור הנמרח. חום הנותן תחושה של פעולה מתרחשת ושל משהו שעובד".
את סדרת Body Buddy ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המטפלות בשיטת ד"ר דב קליין ודרך האתר