פסטיבל בירה או אוכל? הופעות בזריחה או בשקיעה? נועה קירל או שרית חדד? עומר אדם או משה פרץ? הופעות של מיטב הכוכבים לילדים או לגדולים? באשקלון לא צריך להתלבט – פשוט מגיעים ונהנים מהפסטיבלים הכי שווים, בעיר שלא מפסיקה להפתיע. אז אם עוד לא ביקרתם באשקלון – חודש אוגוסט זה בדיוק הטיימינג המושלם לבלות בעיר היפהפייה. החודש החם של השנה הולך להיות חם תרתי משמע, ובעיריית אשקלון מציעים לכם שפע של פסטיבלים לכל המשפחה. מוכנים?
6 צפייה בגלריה
(צילום: אדי ישראל)

אהבה בזריחה: פסטיבל האהבה של אשקלון

כמיטב המסורת היהודית, תציין עיריית אשקלון את חג האהבה העברי בשלושה אירועים גדולים באמפי-פארק בגן הלאומי אשקלון ולראשונה - במופע זריחה עם הכוכבים הגדולים.
את הפסטיבל יפתח ביום רביעי 2.8.23, בשעה 19:30 מופע מקרב לבבות של אברהם פריד שמארח את חיים ישראל באמפי-פארק בגן הלאומי אשקלון. אם אתם בקטע של זריחות, אז היישר מהבמות הכי גדולות בעולם - אינפקטד משרום מגיעים לאשקלון ויארחו את הדג נחש, נטע ברזילי והתקווה 6 במופע זריחה, שיתחיל בליל חמישי, 3.8.23, מהשעה 2:00. מופע חימום: MADE IN TLV. את הפסטיבל יחתמו אנדריאנו סלנטאנו ולהקת Boney M RELOADED במופע שיחזיר אתכם היישר לשנות ה-80, ביום חמישי, 3.8.23 בשעה 19:30. תושבי העיר נהנים מכרטיס בעלות מיוחדת של 49 שקל בלבד, וגם תושבי חוץ יכולים עדיין ליהנות מכרטיסים במחיר מיוחד של 99 שקל בלבד.
6 צפייה בגלריה
(צילום: eclipse media)

בירה בטיילת: פסטיבל הבירה של אשקלון

אם אתם מעדיפים את הבירה שלכם על רקע שקיעה מהפנטת ונוף עוצר נשימה של הים התיכון, אתם חייבים להגיע לפסטיבל הבירה של אשקלון. הופעות חיות לצד עשרות דוכני בירה של מבשלות מקומיות ובינלאומיות מהשורה הראשונה, משאיות ודוכני אוכל מיוחדים, שולחנות משחק, ביר פונג ועוד המון הפתעות, שיאפשרו לכם ליהנות מהבריזה האשקלונית במיקום היפהפה ביותר שקיים - לאורך טיילת בר כוכבא בעיר. הפסטיבל יתקיים בימים רביעי-חמישי, 9-10.8.23, בין 23:00-18:00, ובכל יום מחכה הופעה אחרת, שתסגור לכם פינה מושלמת לצד הבירה. ביום רביעי, 9.8.23, יופיעו להקת טיפקס ולהקת היהודים וביום חמישי, 10.8.23, יופיעו להקת חתולי רחוב ורביב כנר, שיארח את מוקי. הכניסה לפסטיבל לגילאי 18 ומעלה בהצגת תעודה מזהה ובעלות של 49 שקל בלבד + כוס בירה ראשונה במתנה.
6 צפייה בגלריה
(צילום: אדי ישראל)

טעם עולמי: פסטיבל האוכל של אשקלון

תחום הקולינריה באשקלון תופס תאוצה בשנים האחרונות, והמבקרים נהנים משפע של מסעדות קסומות, מפתיעות וטעימות מכל רחבי העולם. אם נשארתם עם טעם של עוד מביקורכם האחרון בעיר או אם אתם פשוט יודעים להעריך אוכל טוב ומוזיקה טובה במיקום מושלם, אתם יותר ממוזמנים להגיע לפסטיבל האוכל של אשקלון. לשם כך נתכנסו מיטב השפים בישראל שיציעו את המנות הכי טובות שלהם במהדורה מיוחדת, כיאה לעיר המיוחדת. אבי ביטון יציע את חלת השניצל של סוליקה, גיא גמזו יציע את הלחמניות של "נונונו" בגרסה הכשרה, ואם חלמתם לאכול את הכנפיים המפורסמות של חיים כהן ל"דיקסי" גם כן בגרסה הכשרה, תוכלו לעשות זאת רק בפסטיבל הזה. גם השפים אבי לוי, ישראל אהרוני והקונדיטורית אור שפיץ ישתתפו ויציעו את הספיישלים שלהם.
במקביל לדוכני האוכל שייפרסו לאורך הטיילת, ייהנו המבקרים משתי במות מוזיקת עולם עם הופעות של הרכבים בלקני, יווני, כורדי, פרסי, ג'אז פלמנקו, רטרו ועוד, אמפיתיאטרון שיכלול הופעה לגיל הרך ובמת אקרובטיקה, שעליה יופיע זוג רקדני אקרובאלאנס + מיצגי רחוב ודמויות רחוב עם תחפושות חוצות עולם, הולכי קביים, להטוטנים מחופשים לשפים ועוד הפתעות שוות. הכניסה חופשית, המנות יימכרו בעלויות מיוחדות. רשמו לכם: רביעי, 16.8.23, 23:00-18:00, חמישי, 17.8.23, 24:00-18:00.
6 צפייה בגלריה
(צילום: יקיר ציאדה)

פסטיבל בריזה אשקלון

הפסטיבל האהוב והמוכר חוזר זו השנה השנייה ברציפות, לאחר ההצלחה המסחררת אשתקד. גם השנה יעלו על הבמה מיטב כוכבי ישראל להופעות אדירות ומרגשות לעיני עשרות אלפי צופים באמפי-פארק בגן הלאומי אשקלון. את הערב הראשון יפתחו בר צברי, יהודה פוליקר ושרית חדד. פוליקר גם יתארח לשני שירים בהופעה של חדד. בערב השני יופיעו אודיה, אושר כהן ונועה קירל, כל אחד בנפרד וגם - אתם יושבים? - שלושתם ביחד לשיר אחד, שירים את האמפי לגבהים חדשים. בערב השלישי והאחרון יופיעו משה פרץ ועומר אדם, כל אחד בנפרד ושניהם ביחד לשני שירים על הבמה הכי יפה וגדולה באזור. גם השנה העירייה מציעה לתושביה כרטיסים במחיר מיוחד של 49 שקל בלבד ולתושבי חוץ במחיר של 149 שקל בלבד, כולל שאטלים מרחבי העיר ישירות לגן הלאומי.
6 צפייה בגלריה
(צילום: אלדד עובדיה)
6 צפייה בגלריה
(צילום: eclipse media)
השנה לראשונה יתקיים גם עבור הילדים פסטיבל בריזה לילדים - בדיוק כמו של הגדולים, ויכלול הופעות של כוכבי הילדים האהובים באמפי-פארק בגן הלאומי אשקלון - הדוד חיים ושלישיית הנובים של עידן תלם, אינדה גיים, ליאור נונסטופ וגבי גבות. הכניסה לפסטיבל בריזה לילדים חופשית.
פסטיבל בריזה יתקיים בין התאריכים 24-22.8.23 ופסטיבל בריזה לילדים יתקיים בתאריך 21.8.23.
כל הפרטים על הפסטיבלים וקישורים לרכישת כרטיסים באתר עיריית אשקלון.
נתראה באשקלון!