מי שאי פעם לקה בליבו יודע שהחזרה לשגרת החיים כרוכה בשינויים, הן באורחות החיים והן בהתמודדות עם החרדות המלוות את היומיום. תחושת הוודאות, שלכאורה הייתה קיימת עד לאירוע מתנפצת ומתחלפת בפחד מהפעם הבאה שיופיעו הסימפטומים, שכן האירוע עשוי להישנות. ככלל, החיים בצל מחלת לב כרונית מלווים במחשבות טורדניות עד כדי התפתחות אובדן ריכוז בעיסוקים הרגילים במשך היום או הפרעות שינה בלילה. הסימפטומים אינם אחידים ועשויים להשתנות מאדם לאדם ומאירוע לאירוע. רק מעטים יודעים, שהזעה, קוצר נשימה ואפילו כאבי לסת, יכולים, בנסיבות מסוימות, להיות תסמינים שמחייבים בדיקה מיידית.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
בעוד שיש את אלה שחיים לצד החשש, ורצים לחדר מיון עם כל תסמין, יש את אלה שמעדיפים להתכחש למצבם החדש. ויש גם את אלה שחוששים להזעיק את הצוות הרפואי "לחינם" בעקבות סימפטום "קטן" מפאת חוסר נעימות עד שלעיתים זה נהיה מאוחר מדי.

עם שחל – אפשר לחזור לשגרה רגועה

חברת שחל מספקת שירותי טלרפואה המבוססים על טכנולוגיה חכמה, אשר מעניקים, בין היתר, אבחון וניטור קרדיאלי, במיידי ובזמן אמת. לשירותי הטלרפואה מרחוק יש מענה לכל אותם חולי הלב שרוצים לחזור לשגרה, ושאינם רוצים שהחשש מאירוע נוסף, הססנות לבקש עזרה או הכחשה, ינהלו את חייהם. השירות של שחל מספק מענה רפואי מקצועי ואבחון מכל מקום (מהבית, מהפארק, מהקניון וכו') ובכל זמן, 24/7 בכל ימות השנה.

איך זה עובד?

מנוי בשירות של שחל, יכול בכל רגע נתון ליצור קשר עם המוקד הרפואי ובמידת הצורך להשתמש במכשיר אק"ג ביתי ולשדר אק"ג מלא ישירות למוקד החברה. במוקד, המאויש בצוותים רפואיים מנוסים ומקצועיים מאבחנים את מצבו של המנוי ומעדכנים אם מדובר במצב שגרתי, או שיש צורך במתן טיפול מיידי. במידה ויש סימנים לאירוע מסכן חיים, המוקד ישלח למנוי ניידת טיפול נמרץ (בכפוף לאזורי כיסוי של ניידות שחל) אשר מאוישות ברופא ובפרמדיק המנוסים ומוכשרים לטיפול באירועים מסוג זה. הצוות בניידת יעדכן עוד מהדרך את בית החולים בפרטי המקרה, כולל נתונים על מדדים חיוניים של המנוי וידאגו להובילו תוך השגחה לטיפול מיידי בבית החולים.
המוקד הרפואי מקצועי ומיומן, עובר הכשרות תכופות בתחום רפואת חירום ולב, פועל באופן רציף וקבוע עבור מאות אלפי המנויים לשיפור איכות חייהם והצלת חיים !פשטות השימוש במכשיר האק"ג הביתי ומהירות העברת נתוני האק"ג למוקד שחל, (כ-30 שניות בלבד) מסייעת להגיע לאבחנה מהירה ולטיפול מתאים ובזמן אמת.

מומחה מקצועי בלחיצת כפתור

לרשות מנויי שחל קיימת אפליקציה ייחודית אשר תוכננה, עוצבה ופותחה במיוחד עבורם, תוך מחשבה והקפדה על שימוש נוח וידידותי המאפשר התקשרות אוטומטית אל המוקד הרפואי המספק מענה מיידי כך שהמנויים יכולים להתנייד באופן חופשי, בלב שקט, כשהם יודעים שיש ביכולתם ליצור קשר עם מוקד שחל מכל מקום ובכל שעה .

מכירים אותך אישית ונמצאים איתך בכל רגע ובכל מקום

כחלק מובנה מהשירות, לכל מנוי בשחל יש תיק רפואי דיגיטלי אישי המכיל מידע רפואי אודותיו. התיק הרפואי זמין לצוותים הרפואיים של שחל, כך שבזכות המידע שקיים בו המוקד יכול לאבחן בצורה מקצועית ולקבל החלטות מהירות.
צי ניידות לטיפול נמרץ, עומד לרשות המנויים במידת הצורך ובזמינות 24/7, מאוישת ברופא ופרמדיק מקצועיים ומנוסים ומצוידות בכל שנדרש לתת מענה רפואי הולם למנויים. לעיתים מטפלים במנוי כבר בביתו, ללא צורך בהגעה מיותרת לבית חולים.

מגמה עולמית של טיפול אישי מרחוק

תהליכים עולמיים של התבגרות האוכלוסייה, מגפות עולמיות, גידול אוכלוסין והצורך
בשירותי רפואה איכותיים ללא תלות במיקום או בזמן, מכתיבים לכולנו דרך חיים אחרת, מודעת וטובה יותר. ובהתאם למגמה העולמית הברורה, גם עולם הרפואה משתנה והטיפול הופך אישי יותר, מותאם לצרכיו, אורחות חייו ורצונותיו של כל מטופל .
הודות לשנות הניסיון הרבות שצברה החברה, יש כיום לשחל את היכולת להיות שם ברגע הנכון, להקשיב ולהרגיע, לאבחן ולטפל כדי שהמנויים ובני משפחותיהם לא יבזבזו זמן יקר וקריטי בקרות אירוע, וכדי שהם יוכלו לחיות בביטחון וליהנות משקט נפשי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

יתרונות שירותי הטלרפואה של שחל

אין ספק שהעובדה שישנו מענה רפואי בכל זמן וכל מקום, שהוא גם אבחוני וגם טיפולי ,שמציל חיים מספק יתרונות רבים וביניהם :
הגברת תחושת הביטחון והוודאות – המוקד הרפואי תמיד נמצא בתמונה וזמין להתייעצות לשאלה או התלבטות, כך שגם באמצע הלילה יש עם מי לדבר בזמינות
מלאה. תחושת הביטחון שתמיד יש עם מי לדבר מאפשרת למנויים חזרה לשגרה רגועה עם פחות חששות.
הפחתת גורמי סיכון - חרדות ודיכאון ידועים כגורמי סיכון לאירועי לב, ולכן מומלץ להפחית גורמי לחץ. השירות מאפשר למנויים להגביר את תחושת השלווה והרוגע.
הסרת ספקות – האבחון המיידי שנעשה מרחוק ומכל מקום יכול לחסוך הגעה לבית החולים שלא לצורך. אין צורך להתלבט האם להתפנות, פשוט פונים למוקד ומקבלים אבחון מיידי וזמין תוך דקות ומפיגים את החשש.

מחלום עתידני למציאות יומיומית

עד לפני 34 שנים, עצם הרעיון להתחבר מכל מקום בעולם לאק"ג, ולקבל שירותי רפואה הכוללים אבחון וניטור לבבי מרחוק נשמע כמו פנטזיה עתידנית מהסרטים. בשנת 1987 הקימה שחל את מוקד הטלרפואה הראשון בישראל המספק שירותי רפואה מרחוק. מאז ועד היום שחל היא החברה הבינלאומית המובילה אשר מקדמת את תחום הטלרפואה ברחבי העולם.

מקצוענות וחדשנות שלנו הם השקט הנפשי של המנויים שלנו

בשחל, מקצוענות וחדשנות הן לב העשייה. החברה מספקת שירותי טלרפואה בלתי מתפשרים באמצעות פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים ביותר, וזאת כדי שכל מנוייה יקבלו חבילה מקצועית מלאה המעניקה שקט נפשי שניתן להסתמך עליה בלב שלם.
בשחל חשוב שכלל המנויים יחיו בלב שקט, ייהנו מתחושת ביטחון ורוגע, ויקבלו את הטיפול הטוב ביותר המתאפשר בזכות אבחון מהיר ומדויק.
פורסם לראשונה: 06:00, 03.09.21