עונת הקיץ היא העונה הפופולארית ביותר לשיפוצים ומעברי דירה, ובאופן כללי עבור כל מי שרוצה לחדש ולשדרג את הבית. איך עושים את זה נכון ולמה חשוב לשים לב? אספנו עבורכם את הפריטים המובילים מסייל הקיץ של איקאה, שיעזרו לכם להשלים את העיצוב בדירה החדשה, לחדש עיצוב בחדר של הילד שגדל או לעצב מחדש את הדירה. וגם: טיפים של מומחים לעיצוב הבית החדש.

סלון

הסלון הוא המקום בו אנחנו מארחים, החדר בו אנחנו צופים יחד עם כל המשפחה בסרטים, וגם המקום לנוח בו עם ספר או סדרה טובה אחרי יום ארוך. לכן, חשוב לבחור פריטים שיגרמו לכולם להרגיש בבית מהרגע הראשון.
MILSBO ארון דלת זכוכית, שחור, ‎73x175 ס"מ‏ הארון שיאפשר לכם להציג לראווה את הפריטים האהובים עליכם ולהשוויץ בבית החדש. מחיר סייל: 895 ₪ (במקום 1,295 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
MILSBO ארון דלת זכוכית, שחור
(איקאה)

ÄPPLARYD ספה תלת-מושבית, Lejde אפור בהיר ספה תלת-מושבית בעלת מראה על-זמני וצבע נייטרלי שמתאים לכל עיצוב. מומלץ להוסיף כריות בצבעים בולטים או דוגמאות שיוסיפו טאץ' של צבע. מחיר סייל: 2,995 ₪ (במקום 3,995₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
ÄPPLARYD ספה תלת-מושבית, Lejde אפור בהיר
(איקאה)

ÅSKMULLER מנורת שולחן, לבן, 24 ס"מ המנורה שתעשה לכם את השולחן! מעניקה אווירה חמימה לבית, עם אפשרות לעמעום האור. מחיר סייל: 75 ₪ (במקום 125 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
ÅSKMULLER מנורת שולחן, לבן
(איקאה)

VÄXTHUS סלסילה, רטאן/עבודת יד, 32x35 ס"מ‏ סלסילה שהיא פריט חובה בכל בית, עשויה עבודת יד מה שהופך אותה למיוחדת במינה. היא תשדרג את המראה של הסלון, תשמור על סדר וארגון וגם יכולה להתאים כסל כביסה קטן באמבטיה. מחיר סייל: 49 ₪ (במקום 125 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
VÄXTHUS סלסילה, רטאן/עבודת יד
(איקאה)
טיפ לעיצוב הסלון החדש: אל תתלו דברים על הקירות כבר ביום המעבר. כדאי להמתין עד לסידור כל החדרים ושאר החפצים, לחוות את הבית למשך כמה ימים, ורק אז להחליט באופן סופי על מיקום התמונות והמדפים.

מטבח

המטבח הוא הלב הפועם של הבית. הוא משמש לבישול, מפגש, עבודה ובילוי. לכן, העיצוב של המטבח חייב לעמוד בכל הדרישות של בני הבית. ככל שהחלל שלו קטן יותר, כך הפתרונות צריכים להיות יצירתיים יותר.

TORNVIKEN אי עבודה למטבח, אוף-ווייט/אלון,126x77 ס"מ תמיד חלמתם על אי במטבח? אז מצאנו עבורכם את האי המושלם שיכול להתאים ללא מעט מטבחים, הוא לא מקובע לרצפה כף שניתן להזיז אותו בקלות ממקום למקום והוא מכיל לא מעט שטחי אחסון. מחיר סייל: 1,595 ₪ (במקום 1,995 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
TORNVIKEN אי עבודה למטבח, אוף-ווייט/אלון
(איקאה)

VOLFGANG כיסא בר, ציפוי כרום/Gunnared אפור, 67 ס"מ כדי להשלים את האי במטבח, הוסיפו כסאות בר גבוהים בעלי מושב רך ומרופד וכולל משענת לרגליים לישיבה נוחה. מחיר סייל: 195 ₪ (במקום 450 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
VOLFGANG כיסא בר, ציפוי כרום/Gunnared אפור
(איקאה)

NISSAFORS עגלת אחסון שחורה, ‎50.5x30x83 ס"מ‏ אם אתם מחפשים פתרון אחסון נייד שיכול לשרת אתכם גם בסלון או בחדר האוכל, זו העגלה המושלמת עבורכם. היא יכולה להתאים גם למקומות קטנים, ולסייע בהגשה כשמגיעים אורחים. מחיר סייל: 125 ₪ (במקום 195 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
NISSAFORS עגלת אחסון שחורה
(איקאה)

DANDERYD שולחן אוכל, לבן, ‎130X80 ס"מ‏‏ שולחן אוכל בעל מראה מודרני שיכול לשמש את המשפחה הגרעינית ביום-יום מחיר סייל: 595 ₪ (במקום 795 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
DANDERYD שולחן אוכל, לבן
(איקאה)

IKEA 365+ סט כלי בישול/6 חלקים, פלדת אל-חלד בית חדש? כלים חדשים! מעבר דירה זה הזמן הטוב ביותר לרענן את כלי המטבח וגם לאפשר לכם לבשל בימים העמוסים כשהבית עוד על ארגזים. מחיר סייל: 175 ₪ (במקום 245 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
IKEA 365+ סט כלי בישול/6 חלקים, פלדת אל-חלד
(איקאה)
טיפ לעיצוב המטבח: בחרו את הקו העיצובי שמתאים לכם, ושמרו עליו כדי ליצור מראה אחיד ונעים, אך אל תבלבלו בין טרנד לעיצוב. טרנדים נוטים להתחלף במהירות בזמן שסגנון יכול להחזיק שנים. אם אתם רוצים לשלב מגמות יותר עכשוויות בעיצוב המטבח, שלבו אקססוריז

חדר שינה

חדר שינה צריך לתת תחושה של אינטימיות נעימה, מרגיעה. בחרנו פריטים שמשרתים את בני הבית, בעיצובים נצחיים, לצד טיפ מנצח לעיצוב חדר השינה.

מיטה עם תא אחסון, לבן/Luröy, ‎140x200 ס"מ‏ מסגרת מיטה עם אחסון רב מוסתר מתחתיה. מושלם לחדרי שינה עם חלל מוגבל, לטובת אחסון של שמיכות, כריות ומצעים. מזרן ומצעים נמכרים בנפרד. מחיר סייל: 1,100 ₪ (במקום 1,495 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
BRIMNES מסגרת מיטה עם תא אחסון, לבן
(איקאה)

BRIMNES ארון 3 דלתות, לבן,117x190 ס"מ‏ ארון פשוט חכם! זו הדרך להפיק את המקסימום מחלל האחסון, כולל מתלה ודלת מראה שחוסכת לא מעט מקום בחדר. מחיר סייל : 795 ₪ (במקום 995 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
BRIMNES ארון 3 דלתות, לבן
(איקאה)

JUNIMAGNOLIA ציפה וציפית, לבן/כחול כהה, 150x200/50x60 ס"מ‏ דוגמה פרחונית מצד אחד, פסים מהצד שני – הדרך לגוון את העיצוב של החדר בהפיכת הכרית או השמיכה. מחיר סייל : 95 ₪ (במקום 125 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
JUNIMAGNOLIA ציפה וציפית, לבן/כחול כהה
(איקאה)

NISSEDAL מראה, גוון אגוז, 40x150 ס"מ‏ כל בית צריך מראה טובה. את המראה הקלאסית הזו תוכלו לתלות לאורך, כרגיל, וגם לרוחב כדי להעניק לחלל מראה מעוצב במיוחד. מחיר סייל : 150 ₪ (במקום 245 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
NISSEDAL מראה, גוון אגוז
(איקאה)
טיפ לעיצוב חדר השינה החדש: כדאי לבחור צבע בולט אחד או הדפס מעניין שיהוו עמוד תווך בחדר. אל תעמיסו דוגמאות ותבניות, והקפידו על צבעים שישרו אווירה ונעימה ונינוחה, בחדר שמיועד למנוחה ושינה.

חדר ילדים

בית חדש הוא לפעמים לא פשוט עבור הקטנים, לכן חשוב להעניק להם את הפינה החמה שתרגיש להם בנוח ותאפשר להם להיות עצמאיים, שם הם יוכלו ללמוד, לשחק ולדמיין.

SUNDVIK מיטה מתארכת אפורה ‎80x200 ס"מ מיטה בעיצוב קלאסי שתהפוך להיות המבצר החביב על ילדיכם, ותשמש אותם גם לקריאה ומשחק בזכות ראש המיטה הגבוה שלה. וגם, המיטה מתכווננת וניתן להאריך אותה כך שתשמש את הילדים למשך שנים רבות (מזרן ומצעים נמכרים בנפרד) מחיר סייל : 795 ₪ (במקום 995 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
SUNDVIK מסגרת מיטה עם בסיס לוחות
(איקאה)

SUNDVIK ארון בגדים אפור, ‎80x50x171 ס"מ‏ ארון בגדים מרווח בעל עיצוב קלאסי ומראה על-זמני, שיתאים בדיוק לחדר הילדים יחד עם המיטה שמגיעה מאותה סדרה. מחיר סייל: 195 ₪ (במקום 450 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
SUNDVIK ארון בגדים אפור
(איקאה)

BYGGLEK סט קוביות לגו LEGO®/עם 201 חלקים משחק שחוצה דורות וגילים הוא כמובן לגו. ערכת הלגו הזו מכילה 201 חלקים, והיא תעזור לכם להעסיק את הילדים עוד קצת בזמן שאתם מסיימים לפרוק את הארגזים מחיר סייל: 69 ₪ (במקום 89 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
BYGGLEK סט קוביות לגו LEGO®/עם 201 חלקים
(איקאה)

AFTONSPARV צעצוע רך, ספינת חלל/צבעוני לכבוד המעבר, מומלץ לקנות לילדים צעצוע או משחק חדש שיגרמו להם להרגיש יותר בבית. אנחנו התאהבנו בספינת החלל הזו, שתאפשר לילדים לפתח את הדמיון ולהתרגל בקלות יותר לחדר החדש. מחיר סייל: 69 ₪ (במקום 95 ₪)
17 צפייה בגלריה
איקאה
איקאה
AFTONSPARV צעצוע רך, ספינת חלל/צבעוני
(איקאה)
טיפ לעיצוב חדר הילדים: אחסון, אחסון ושוב אחסון. עיצוב מחדש של חדר ילדים הוא הזדמנות לעשות סדר ולדאוג שלכל משחק וצעצוע יש מקום מוגדר (ובהתאם לרכוש את פתרונות האחסון הנכונים). זו גם הזדמנות מעולה לתרום את הצעצועים שהילדים שלכם כבר גדולים מידי בשבילם.
סייל הקיץ המסורתי של איקאה מתקיים בתאריכים 3-29 ביולי ומציע מגוון פתרונות עיצוב במחירים מיוחדים, בכל סניפי הרשת: נתניה, ראשון לציון, אשתאול, באר שבע וקריית אתא.