איתור הזדמנויות בשלב מוקדם נחשב לאחת היכולות החשובות בעולם הנדל"ן הישראלי. על רקע מחירי הקרקעות מרקיעי שחקים, מי שמצליח להשכיל לקנות קרקע בשלבים מוקדמים, צפוי לעשות את עסקת חייו.
על פי הערכות של גורמים רבים בעולם הנדל"ן, ההזדמנות הגדולה הבאה בענף נמצאת במתחם 2000 בראשון לציון. מה הופך את המתחם הבלעדי לאחת מעתודות הקרקע האטרקטיביות ביותר בישראל, שמבטיחה תשואה גבוהה?

אחרי ההצלחה של מתחם 1000 - זה הזמן להתקדם לאלף הבא, ולהרוויח

מתחם 2000 העתידי במערב ראשון לציון הוא מתחם מתוכנן לעסקים, מגורים ופנאי הממוקם על חלקה פרטית מערבית למתחם ה-1000, בסמוך לחוף הים של העיר.
2 צפייה בגלריה
(צילום: כהן פליקס אחזקות ונדל״ן נדל״ן )
הקרבה של מתחם 2000 לחוף הים ולכחול העמוק של הים התיכון, בנוסף לנגישותו לצירי תנועה המרכזיים (נתיבי איילון, כביש 431 ותחנות רכבת) וסמיכותו לתוואי הרכבת הקלה העתידית, מקנים לו מאפיינים ייחודיים המשפיעים באופן ישיר על הפוטנציאל האדיר ועל הצפי בעליית שווי המקרקעין באזור.
משקיעים שבחרו להשקיע לפני מספר שנים בקרקעות במתחם ה-1000 כאשר היו במצב בו נמצאות כעת הקרקעות של מתחם 2000, גרפו כבר רווחים של מאות אחוזים. כאשר בוחנים את עתודות הקרקע המועטות שנותרו במיקומים אטרקטיביים שכאלו בישראל, המסקנה הברורה היא שמתחם 2000 צפוי להיות הזדמנות אמיתית ואחרונה לשחזר את ההצלחה של מתחם ה-1000.


לא צריך להיות כריש נדל"ן כדי להבין את הפוטנציאל, התשואה עומדת להיות מרשימה

הנתונים הבסיסיים של מתחם 2000 מדברים בעת עצמם: קרקע פרטית הסמוכה לקו הים במערב ראשון לציון, עם חוות דעת שמאית על פי תקן 22 המהווה אסמכתא מקצועית של אומדן שווי הקרקע. לא צריך להיות כריש נדל"ן כדי לזהות את ההשבחה העתידית הפוטנציאלית של הנכס, הכוללת רווח צפוי של מאות אחוזים כבר במעמד הרכישה ועליית שווי ניכרת עוד בשלב הראשוני.
מי שכבר זיהתה את הפוטנציאל ובחרה להוביל את קידום התכנון של המתחם היא לא אחרת מאשר עיריית ראשון לציון, שכ-50% משטחי המתחם נמצאים בבעלותה. הפשרת הקרקע במתחם מקודמת על ידי העירייה כחלק מחזונה להפוך את ראשון לציון לאחת הערים הגדולות והחשובות במדינת ישראל עם אוכלוסייה אשר תמנה בעתיד כ-350 אלף תושבים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: כהן פליקס אחזקות ונדל״ן נדל״ן )

איך בוחרים סוס מנצח בהחלטה על קניית עסקת נדל"ן שכזו?

1. חברת הנדל"ן - בדיקת הרקע של חברת הנדל"ן ממנה רוכשים היא הצעד הראשון. בטוח יותר לבצע עסקה מול חברת נדל"ן שיש לה ניסיון ותוצאות בשטח, יוזמות ופרויקטים שהסתיימו בהצלחה, כולל תהליכי הבנייה. מבחן התוצאה הוא שקובע.
2. זיהוי הזדמנות - כדאי לבדוק האם יש יזמים נוספים שרכשו קרקע באותו מקום. לחברות נדל"ן יזמיות יש ניסיון רב באיתור קרקעות וזיהוי הזדמנויות טובות להשקעה, כך שאם הן בחרו להשקיע באזור זה, משמעות הדבר שהקרקע נבחנה ונמצאה כבעלת פוטנציאל טוב להשקעה, לא רק על ידי החברה המציעה את הקרקע, אלא גם על ידי גורמים נוספים בעלי ניסיון בתחום.
3. הערכת שווי הקרקע - יש לוודא קבלת שומה מעודכנת, שערוכה לפי תקן 22 על קרקע שאינה מאושרת לבנייה, ממשווק הקרקע. תקן 22 הוא תקן שמאי, אשר אושר על ידי מועצת שמאי המקרקעין בשיתוף הרשות להגנת הצרכן.
4. מיקום - לצד בדיקת המידע התכנוני של הקרקע, אחד הנתונים המשמעותיים בבחירת השקעה חכמה הוא המיקום. השקעה בנדל"ן שנמצא ב"פריים לוקיישן" היא לרוב הבחירה המשתלמת ביותר מבחינת הפוטנציאל הכלכלי.

החברות המשווקות את מתחם 2000 - יותר מ-40 שנות ניסיון והצלחה

החברות המשיקות את שיווק הקרקעות במתחם 2000 הן כהן פליקס אחזקות ונדל"ן נדל"ן, חברות ותיקות עם ותק וניסיון של יותר מ-40 שנה. שתי החברות נהנות מאיתנות פיננסית ומוניטין מוכח, ומאחוריהן שורה ארוכה של פרויקטים הכוללים אלפי יחידות דיור, באזור המרכז ובראשון לציון בפרט, עיר הנחשבת ל'מגרש הביתי' שלהן, בין היתר ביזמות נדל"ן, בנייה ושינוי ייעוד קרקעות. הוותק של החברות מסייע לה בהתנהלות מול גופי התכנון, ומגלם בתוכו ניסיון בליווי בנקאי במסגרות ערבויות חוק מכר.
שתי החברות מובילות השקעות בנדל"ן בזכות הכלים והידע שלהן לזהות ולממש פוטנציאל השקעות, הן במישור היזמי-קבלני והן במישור ההשקעה האישית. הידע של החברות וההכרות שלהן עם התכניות הקיימות והעתידיות, מאפשר ללקוחות החברה לרכוש קרקעות בעיתוי מדויק ומשתלם במיוחד.
האיתנות, המצוינות והמקצוענות של החברות זיכו אותן להכרה מצד Dun’s 100 בתור חלק מרשימת החברות המובילות והמצליחות ביותר במשק הישראלי.

זה הזמן לנצל מחירי קרקע שלא יחזרו

רוכשים שיבחרו לרכוש קרקע במתחם 2000 בתקופה הקרובה ייהנו ממחירים חסרי תקדים, הנמוכים בעשרות אחוזים מהשווי השמאי, ובכך יבטיחו לעצמם חלק בחלקת הקרקע הפרטית הגדולה והיחידה המרכיבה את מתחם 2000. המתחם עצמו מחזיק בתכנון עתידי המשלב בין מגורים, מסחר ותעסוקה, והוא צפוי על פי כל ההערכות להשיג תשואה וצמיחה של מאות אחוזים.
אם מתחם ה-1000 הוכיח את עצמו כקלף המנצח של העשור שחלף, מתחם 2000 צפוי להיות הקלף החזק לעשור הקרוב, והופך כבר כעת לדבר הלוהט הבא. זהו הזמן להתחבר לאינסטינקטים שלכם בדרך למימוש הציפיות מהמתחם. משהו גדול עומד לקרות כאן וכדאי לכם להיות חלק ממנו.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה מיידית*