שטראוס מעלה מחירים בשיעור של עד 9%

שטראוס הודיעה הבוקר כי היא מצטרפת לתנובה, טרה, יוניליוור, מחלבות גד, סנו, קימברלי קלארק וחברות נוספות ותייקר את מוצריה בשיעור של עד 9% החל מ-19 בדצמבר. החברה טוענת כי הפירדה בין נזקי פרשת הסלמונלה לבין ההתייקרויות המתבקשת לטענתה כתוצאה מהאינפלציה. רק במרץ האחרון החברה חילקה החברה דיבידנד של 290 מיליון שקל לבעלי המניות, והיום לאחר הפרסום, הודיעה כי לא תחלק דיבידנד על 2022.
4 צפייה בגלריה
טבלת העלאת מחירים
טבלת העלאת מחירים
(טבלת העלאת מחירים)

4 צפייה בגלריה
טבלת העלאת מחירים
טבלת העלאת מחירים
(טבלת העלאת מחירים)
החברה מסרה כי "לאחר 12 שנים בהן לא העלתה את מחירי מוצריה בישראל, חברת שטראוס מעדכנת היום את מחירי המחירון לקמעונאים. ההתייקרות נובעת בין היתר מעליית מחירי חומרי הגלם והתשומות בישראל ובעולם ובראשם מחירי החלב, הסוכר, השמנים, הקקאו, האנרגיה והאריזות בשיעורים של יותר מעשרות אחוזים בשנתיים האחרונות".
ואם לא די בכך ובשאר עליות המחירים במשק, מועצת רשות המים הודיעה היום שאישרה עליית תעריפי המים לצריכה ביתית בכ-3.5% החל מינואר 2023, בין היתר בעקבות עלייה חדה במחירי החשמל והאינפלציה, לצד הגידול בהשקעות במשק המים בישראל. המשמעות היא התייקרות של כ-10 שקלים בחיוב התקופתי של משק בית ממוצע.

סיפורי היום

זו חלוקת התיקים המסתמנת בליכוד, ואלו הסיבות שלא קמה עדיין ממשלה, ולאור אלו הליכוד יבקש מהרצוג להאריך את המנדט.
נחשון הר צבי מהוד השרון, בן 78, ששירת בצבא שנים ארוכות, הוא האיש שנפטר אמש במהלך צנתור לב בשל תקלה במערכת הרנטגן בבילינסון.
ניסיון חיסול? מטען החבלה התפוצץ ברכב, הילדים לא נפגעו: "לא פחות מנס".
המפכ"ל קובי שבתאי, שכתבנו לירן לוי חשף כי התעמת עם השר בר-לב על רקע אישור מינויים במחלוקת לפני סיום התפקיד, ולא הגיע בצעד חריג לטקס שבו נכח השר בר-לב עקב "בדיקה רפואית". כבר יגיע הערב לבת מצווה בקריית ארבע של בתו של השר המיועד בן גביר.
ועסקת שבויים דרמטית: כוכבת הכדורסל האמריקנית שוחררה מהכלא הרוסי.

מה צפוי מחר

בסוף השבוע יתקיימו ארבעת משחקי רבע הגמר הגורליים במונדיאל. מחר ב-17:00 יתמודדו ברזיל מול קרואטיה וב-21:00 הולנד נגד ארגנטיינה. ואילו ביום שבת ב-17:00 יתמודדו מרוקו מול פורטוגל וב-21:00 אנגליה מול צרפת. המנצחות ייפגשו בחצי הגמר בימים שלישי וברביעי.

התחזית

בסוף השבוע הטמפרטורות יעלו ומזג האוויר יהיה נעים ונוח. ביום ראשון, ינשבו רוחות מזרחיות ויהיה יבש. כרגע, מסתמנת מערכת גשם חורפית שתחל ביום שלישי בשעות הלילה.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

בשבועות האחרונים חלה עלייה הדרגתית ומתמשכת במספר המאומתים לקורונה. אתמול אובחנו 1,709 חיוביים לנגיף. ביום שני אובחנו למעלה מ-2,000 חיוביים לנגיף, והשיא של התקופה האחרונה היה ביום שני בשבוע שעבר, אז אובחנו 2,042 ישראלים כחיוביים לקורונה.
בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 552 חולי קורונה, 134 מהם במצב קשה. מספר החולים הקשים עלה בשבועות האחרונים. 44 חולי קורונה שמצבם קשה מחוברים למכונות הנשמה.
מאז פרוץ המגפה נפטרו בישראל 11,905 חולי קורונה, 22 מהם מתחילת החודש. בחודש נובמבר נפטרו בישראל 97 חולי קורונה ובאוקטובר 73. ראש הממשלה לפיד כינס היום דיון על הקורונה. הפרויקטור: "ממליץ על מסכות במקומות סגורים".

מה חיפשו היום בגוגל?

סלין דיון. אחרי דחיות רבות ודיונים משפטיים על החזרי כספים לרוכשי כרטיסים, הזמרת הודיעה היום על ביטול ההופעה בישראל בשל בעיות בריאותיות שאיתן היא מתמודדת.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

הדוקו של הארי ומייגן עלה היום לאוויר - סיכמנו עבורכם את מה שתראו בו.
4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי
מייגן מרקל הנסיך הארי
(מתוך "הארי ומייגן", נטפליקס)
רונאלדו הכחיש את כוונתו לעזוב את נבחרת פורטוגל: "אנחנו מאוחדים".
בן 18 נבחר לראש עירייה בארה"ב: "למה לחכות לגיל 40?".
והתגלה ה-DNA הקדום ביותר מלפני 2 מיליון שנה.