סיפורי היום



תיעוד: כך נראה החור השחור שבמרכז שביל החלב.
2 צפייה בגלריה
החור השחור שבמרכז שביל החלב
החור השחור שבמרכז שביל החלב
החור השחור שבמרכז שביל החלב
(צילום: פרויקט הוריזון)
הגורם לזיהום בשטראוס? חשד לסלמונלה בקו לייצור אבקת חלב של תנובה.
ניסיון לינץ' בתושב עכו ובאחיו: "עשרות תקפו בסכינים ובמוטות ברזל".
מנהיגי פינלנד הכריעו: "להצטרף לנאט"ו ללא דיחוי".
ו"המונה הוא רק לעיר" | האזינו: כך נהגי גט מנסים לסחוט עוד כסף מהנוסעים.

בנט: "מצפה שהפלסטינים לא ישבשו ויזהמו את חקירת הירי בעיתונאית"

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר היום כי הפלסטינים מונעים כל אפשרות לחקירת מותה של כתבת אל-ג'זירה שירין אבו עאקלה, שנהרגה אתמול בג'נין לאחר שנפגעה בראשה מקליע בחילופי אש בין כוח צה"ל לבין חמושים פלסטינים. "הרשות הפלסטינית מונעת כל אפשרות לחקירה משותפת או אפילו גישה לממצאים הבסיסיים הנדרשים כדי להגיע לאמת", אמר בנט בדיון שקיים בנושא הקמת המשמר הלאומי-אזרחי. "אני מכאן חוזר על הציפייה שלי לשיתוף פעולה פתוח, שקוף ומלא בממצאים", הוסיף בנט, "וגם יש לי ציפייה מהרשות הפלסטינית לא לעשות שום צעד לשיבוש החקירה או לזיהום תהליך החקירה, בצורה שלא נוכל להגיע לחקר האמת".
הרשות הפלסטינית ערכה בצהריים (במוקטעה שברמאללה טקס אשכבה רשמי לכתבת. הטקס נערך בהשתתפות אלפי פלסטינים ובראשם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, בכירי ההנהגה הפלסטינית ואנשי דת בכירים מוסלמים ונוצריים. במהלך הטקס אמר אבו מאזן כי "שירין היא שהידית של ירושלים, של האמת. היא סמל לאישה פלסטינית ולאשת תקשורת לוחמת. שירין שילמה בחייה בשביל העם שלה והסוגיות החשובות לו. הפשע של ההרג של שירין הוא לא הפשע הראשון, עיתונאים ועיתונאיות פלסטינים רבים נהרגו. אנחנו מטילים על ישראל את האחריות המלאה על הרצח שלה. הפשע הזה לא יכול לעבור ללא השלכות. אנחנו מסרבים ונסרב לבצע חקירה משותפת עם רשויותיה של ישראל, שכן היא זו שביצעה את הפשע. נגיע במהרה לבית הדין בהאג כדי לחקור את הפושעים".

2 צפייה בגלריה
 טקס האשכבה לשירין אבו עאקלה
 טקס האשכבה לשירין אבו עאקלה
טקס האשכבה לשירין אבו עאקלה
(צילום: רויטרס )

הרשות הפלסטינית מסרבת להעביר לישראל את הקליע שהרג את העיתונאית
(צילום: משי בן עמי)
לקריאה נוספת

מה צפוי מחר

מחר יתקיים טקס הקבורה של שירין אבו עאקלה במזרח ירושלים. הדבר מעלה חשש ומתיחות רבה.
ביום שבת יתקיים בטורינו האירוויזיון כשכולנו תקווה שגם השיר הישראלי יתמודד בו לאחר חצי הגמר שמתקיים הערב.

התחזית

מחר יתחמם, ובשבת יתפתחו תנאי שרב אך יהיה מעונן חלקית. החל מאחרי הצהריים של שבת, הרוח הצפונית בחוף תתחזק, מה שיתרום להורדת תחושת החום באזור.
ביום ראשון יימשך מזג האוויר השרבי, כשבבוקר ינשבו רוחות מזרחיות חזקות בצפון ובהרים ואחר הצהריים השרב יישבר והרוח תתחזק. כמו כן ייתכנו סופות חול בדרום בתחילת השבוע.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

ב-20 בינואר אובחנו ברחבי העולם יותר מ-3.8 מיליון מאומתים לקורונה ביממה אחת. מאז ירד הנתון היומי באופן חד ולפי נתוני worldometers, אתמול אובחנו ברחבי העולם כ-576 אלף חיוביים לנגיף.
גרמניה הייתה המדינה שבה אובחנו אתמול הכי הרבה חיוביים (כ-93 אלף), ואחריה נמצאת ארצות הברית (כ-87,500), טייוואן (כ-57 אלף), אוסטרליה (כ-57 אלף), דרום קוריאה (כ-44 אלף), איטליה (כ-42 אלף) וצרפת (כ-40 אלף מאומתים אתמול).

מה חיפשו היום בגוגל?

אילנה ספורטה חניה. הותר לפרסום היום כי אילנה ספורטה חניה, פעילת ליכוד בת 65 אשקלון, היא האישה שחשודה באיומים על משפחת בנט.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

ספיידר-ווטר: כוח העל הסודי של העכביש הטרופי.
(צילום: משי בן עמי)
רשות המיסים טוענת כי זמר לא הוציא חשבוניות במשך עשור, והעלים הכנסות של 2 מיליון.
שירי הדר שלנו יצאה לטיול בטוסקנה עם בעלה, ילד קטן והרבה יין.
ואם תיבת ההודעות שלכם בסמארטפון התמלאה לאחרונה בלינקים שמעודדים אתכם לרכוש סמים, אתם לא לבד.