סיפורי היום



נשיא פולין השתתף במצעד מאושוויץ לבירקנאו: "זה ניצחון החיים".
אחרי גילת בנט: גם בנו של ראש הממשלה, יוני, קיבל מכתב איומים עם קליע.
פוטין מתחיל "כיבוש מזדחל" באוקראינה, בתוכנית: מעבר לרובל ו"הכרזות עצמאות".
הפרקליטות דרשה לעצור את הדיונים במשפט זדורוב, השופטים סירבו.
ואחרי ההוזלה בשל הפחתת המס: מחיר הדלק שוב עולה - 7.06 שקלים לליטר.

מנכ"ל שטראוס: "היו יונים במפעל. אחד הלקוחות הזהיר מבדיקות לא תקינות ולא הקשבנו"

לאחר הרחבת הריקול הענק, ועל רקע הכרזת משרד הבריאות כי מפעל השוקולד בנוף הגליל יפסיק פעילות למשך שלושה חודשים או עד שיתוקנו הליקויים, קבוצת שטראוס ערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות יו"ר הקבוצה עופרה שטראוס, מנכ"ל הקבוצה, גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס ישראל, אייל דרור, וחברי הנהלה נוספים.
עופרה שטראוס פנתה לראשונה לצרכנים וביקשה את סליחתם: "אני פה לומר בשם החברה, בקול ברור, אני מסתכלת בעיניים שלכם בעיני כל אזרחי המדינה וכל מי שנפגע - ואני מתנצלת שאכזבנו אתכם".
"כן, היו תקלות וכשלים בחלק מהתהליכים. אנחנו עדיין מחדדים אותם, עוד אין תשובות סופיות. אנשי משרד הבריאות מנסים לתת לנו את הידע שלהם ואנחנו משתפים אותם כדי להבין את הבעיה", אמר מנכ"ל החברה בר דעה.
אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, הוסיף ואמר כי "אנחנו עורכים כמה ימים תחקיר שיש לו קצב משלו. יש כמה ליקויים לא קלים ולא פשוטים, שכמובן חשפנו בפני משרד הבריאות. אני לא יודע אם הם קשורים לריקול. "עשינו שיפוץ במפעל. כחודש לפני האירוע היו יונים במפעל השוקולד הנוזלי. אנחנו עובדים עם חברות הדברה רציניות, אבל לא התקיימו נהלי עבודה תקינים. במשך כמה פעמים קיבלנו מאחד הלקוחות שלנו אינדיקציות שיש כמה חריגות במוצרים ולא הקשבנו. לא בדקנו את הדברים וזה לא בסדר. היינו צריכים להתנהל בצורה שונה.





1 צפייה בגלריה
עופרה שטראוס, גיורא בר דעה וישראל אייל דרור
עופרה שטראוס, גיורא בר דעה וישראל אייל דרור
עופרה שטראוס, גיורא בר דעה וישראל אייל דרור
(צילום: שאול גולן)



לקריאה נוספת

מה צפוי מחר

בסוף השבוע ערוץ החופש ינסה לברר איך הפכה סיני לגואה החדשה של הישראלים?

התחזית

מזג האוויר יהיה חם מהרגיל ובערב יתפתח שרב, שצפוי להישבר לקראת שבת בערב. במהלך השבת הרוח מדרום תתחזק ויהיה אובך. ביום ראשון תורגש ירידה ח בטמפרטורות ומזג האוויר יהיה קריר.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

אחוז החיוביים בבדיקות הקורונה ממשיך להיות נמוך והוא עמד אתמול על 4.19%. מדובר באחוז החיוביים היומי הנמוך ביותר מתחילת השנה.
בסך הכול פוענחו אתמול כ-68,500 בדיקות, כ-90% מהן בדיקות PCR והיתר אנטיגן מוסדי. ככל הנראה הירידה באחוז החיוביים נובעת מחלקם הגדול – בין הנדבקים - של המגיעים לארץ ועורכים בדיקות קורונה בנתב"ג. כמו שפורסם בעבר, שיעור החיוביים בין החוזרים לארץ הוא נמוך.

מה חיפשו היום בגוגל?

מינו ראיולה. למשך שעה קלה, בכלי התקשורת באירופה כבר נפרדו מסוכן העל מינו ראיולה, כאשר דיווחו כמעט פה אחד על מותו בגיל 54 בעקבות מחלת ריאות קשה. את הדיווח הראשוני על לכתו של ראיולה פרסם העיתונאי הנחשב מקורב אליו מאוד, טנקרדי פאלמרי, אך ככל שחלפו הדקות התברר כי מדובר בפייק ניוז נוראי.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

מנכ"ל תאגיד כאן אלדד קובלנץ הודח מתפקידו.
פורשה מציגה גרסת ספורט קלאסיק חדשה ל-911. רק 1,250 יחידות ירדו מפס הייצור, אחת מהן תגיע ארצה.
וציפי שמילוביץ כותבת על התרסקותן של קבוצות העל ב-NBA.