בכירים במשק וכל ראשי הבנקים בפגישה חריגה עם הנשיא: "תעצרו את הטירוף"

מספר חסר תקדים של 24 מבכירי המשק, בהם כל ראשי הבנקים הגדולים, ערכו פגישה חריגה עם נשיא המדינה והביעו תמיכה במתווה שלו - וזאת אפילו בטרם הוצג. "אי אפשר לעשות שינויים עם אקדח לרקה. תעצרו את הרכבת, תעצרו את הטירוף", הם קראו לקואליציה.
בפגישה היו בכירי המשק נחרצים בעמדתם שיש לעצור את תהליך החקיקה, והזהירו שאם המהפכה המשפטית תעבור כפי שהיא ייגרם נזק כבד לכלכלה הישראלית. הם אמרו כי כבר עתה אומרים להם כי עסקים יימנעו מלהגיע לישראל. "המסרים שלך הם תקווה מאוד גדולה", אמרו להרצוג. הם אמרו לנשיא כי אף שאינם יודעים מה תכלול הצעתו, הם כבר תומכים בה. "כל מה שתניח יעזור למדינה לשמור על הדמוקרטיה שלה", חזרו ואמרו.
1 צפייה בגלריה
מימין למעלה: ליאור רביב, דויד פתאל, איציק אברכהן, ליאורה עופר, לילך אשר טופילסקי, נטלי משען זכאי, חי גאליס, הראל ויזל, איתן בר זאב
מימין למעלה: ליאור רביב, דויד פתאל, איציק אברכהן, ליאורה עופר, לילך אשר טופילסקי, נטלי משען זכאי, חי גאליס, הראל ויזל, איתן בר זאב
מימין למעלה: ליאור רביב, דויד פתאל, איציק אברכהן, ליאורה עופר, לילך אשר טופילסקי, נטלי משען זכאי, חי גאליס, הראל ויזל, איתן בר זאב
(צילום: עמית שעל, אריאל בשור, רפי דלויה, סיון פרג', יח"צ, אוראל כהן, שלמי מזרחי)


לקריאה נוספת

סיפורי היום

משפחת הנרצח בפיגוע בחווארה, הלל יניב ז"ל, קיבלה תעודת הצטיינות בשמו מחיל הים: "אדם מיוחד".
עקב רוחות עזות, עגורן קרס בתחנת הכוח באשקלון. דייג ומפעיל העגורן שקרס נעדרים.
מדוח מבקר הדמנהי עולה כי רוב מוחלט מבתי הספר, הגשרים והמבנים בצפון שעלולים לקרוס ברעש - לא חוזקו.
המפכ"ל מול בן גביר: "בלי הלגיטימציה מהציבור, אין לנו זכות קיום בתור משטרה".
חשד להסתה לטרור: ייחקר ח"כ צביקה פוגל שאמר "חווארה שרופה, זה מה שאני רוצה לראות".
וכל שר מכניס רפורמה משלו - התוכנית החדשה של שר החינוך: יוחזרו הבגרויות החיצוניות במקצועות ההומניים.



מה צפוי מחר

מחר צפויות מחאות נגד המהפכה באזור נתב"ג, שם ינסו מפגינים לחסום כבישים החל מ-12:30 ולעכב את טיסתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו לברלין. גם בברלין צפויים בני הזוג להיתקל מפגינים.
מחר תתקיים הצבעה בוועדה המיוחדת בכנסת לקריאה ראשונה של "חוק דרעי 2" לפיה בית המשפט לא יוכל להביע ביקורת שיפוטית לעניין מינוי שרים וזהותם.

התחזית

מחר מזג האוויר יהיה חורפי וקר והטמפרטורות ירדו עוד. שלג צפוי לרדת בחרמון. בצפון ובמרכז הארץ ירד גשם לסירוגין. משעות אחר הצהריים ההפוגות יהיו ארוכות יותר. בימים חמישי ושישי לא צפוי גשם והטמפרטורות יעלו. בשבת ייתכן גשם מקומי ובראשון שוב ירד גשם.

מה חיפשו היום בגוגל?

יום המעשים הטובים. יום המעשים הטובים ה-17 יצא הבוקר לדרך עם כ-2 מיליון מתנדבים ברחבי הארץ - אנשים פרטיים, קבוצות ועובדים חברות שונות יצאו לעשות טוב במדינת ישראל.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

תיעוד: מטאוריט מתרסק על הירח במהירות של כ-50 אלף קמ"ש.
(צילום: טל אזולאי)
דעה מסתורית בפייסבוק שלחה את המונה טועם למתחם נידח ללימוד נהיגה בפתח תקווה, שם גילה בגט טרי עם שקשוקה מעולה ונקניקייה חריפה.
בטלוויזיה הספרדית טוענים כי לאו מסי שוקל את הצעת קבוצת אל הילאל, אך מצפה לשכר בגובה לא פחות מ-600 מיליון דולר.
ומפגינה חשופת חזה הפריעה לאבריל לאבין על הבמה, שחבטה בה בתגובה.

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?