גשם בירושלים, מבול בתל אביב

לכבוד הקיץ, באמצע חודש יוני, שוב ירד היום גשם מהנגב ועד למרכז. הטמפרטורות אמנם היו רגילות לעונה - אך משעות הבוקר המאוחרות ירד גשם מלווה בברקים ורעמים בנגב ובצפון הערבה - ובצהריים התפשט לגוש דן, בין היתר לתל אביב, רמת גן וראשון לציון, וגם ולירושלים.
באילת, כשבועיים לאחר שענן אדיר כיסה את העיר, שוב תועדה סופת חול. הסופה תועדה גם בעקבה, שבדרום-מערב ירדן, השוכנת לחופו של מפרץ אילת. לנוכח מזג האוויר, הופסקה תנועת כל האוניות והספינות בנמל עקבה, בשעה שיש תנועה יחסית גדולה לאזור של עולים לרגל ממצרים שעושים את דרכם למכה.
2 צפייה בגלריה
גשם בראשון לציון
גשם בראשון לציון
גשם בראשון לציון
(צילום: מאיר תורג'מן)

2 צפייה בגלריה
סופת חול באילת
סופת חול באילת
סופת חול באילת
(צילום: עופרה אביבי)

סיפורי היום

הלוחם ניב לובטון שם קץ לחייו - אבל הרכזים שגייסו אותו כמקור לא נשלחו לכלא.
פיגוע בשומרון: אזרח וארבעה חיילים נפצעו מירי, צה"ל פתח במצוד אחר המחבלים.
הקשיש הפלסטיני שננטש לאחר שנאזק ומת: החקירה נסגרה, ללא כתבי אישום.
העוקץ בדרום אמריקה: לאחר שפורסם ב-ynet כי שתי צעירות ישראליות מלוות כסף ממטיילים, עסקים מקומיים ובתי חב"ד ונעלמות מבלי להשיבו - הגיעו למערכת עדויות נוספות.
והשר אליהו אמר היום: "הקריאה של אהוד ברק למרי אזרחי - גרועה יותר מהאונס של קצב".
מה צפוי מחר
הכנסת תצביע מחר על בחירת נציגי הוועדה לבחירת שופטים כשנכון לשעה זו לא ידוע כמה נציגים יהיו לקואליציה וכמה לאופוזיציה. נציגת האופוזיציה תהיה קארין אלהרר. בבוקר ייפגשו נציגי הקואליציה להחליט על דרכם. מארגני ההפגנות כבר הודיעו כי יפעלו בהתאם להצבעה.

התחזית

הלילה מזג האוויר יתייצב ובימים הקרובים הטמפרטורות יהיו ללא שינוי, ולא צפוי גשם או שרב. ביום שבת תיתכן התחממות מחודשת.

מה חיפשו היום בגוגל?

טריט וויליאמס. השחקן האמריקאי, שזכור בעיקר כג'ורג' ברגר בסרט "שיער" וכדמות הראשית בסדרת הטלוויזיה "אוורווד", נהרג בתאונה לאחר שמכונית חתכה אותו בעת שרכב על אופנועו. "הוא היה כל כך מוכשר", ספד לו סוכנו מזה 15 שנה, "הוא היה הלב של הוליווד מאז סוף שנות ה-70". בן 71 היה במותו.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

המונה טועם הלך לתקן פנצ'ר במונית בקצרין וקיבל מהמקומיים המלצה על חומוסייה שמסתתרת בתחנת דלק.
(צילום: ירון ברנר)
רינו צרור אמר היום בתוכניתו על הקוד האתי החדש בגל"צ: "לא אשתף פעולה עם משתיקי הדעה".
אם רציתם להשיג כרטיסים להופעות של ברונו מארס בישראל, יש תקווה:כתבנו רן בוקר חשף כי שני גופים גדולים במשק רכשו כרטיסים מהפקת המופע בישראל, ויציעו אותם ללקוחותיהם בקרוב.
למה לחתול קוראים קרמר? האנשים האמיתיים מאחורי הדמויות בספרי הילדים של מאיר שלו.
ו-47 שנים חלפו מאז הצטרפה דנבר ל-NBA, ולפנות בוקר (שעון ישראל) הנאגטס חגגו אליפות ראשונה בתולדותיהם. החבורה של מייק מאלון ניצחה 89:94 את מיאמי והשלימה 1:4 מרשים בסדרת גמר, שהייתה ברובה חד-צדדית.

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?