חיילת ששירתה כסוהרת בכלא גלבוע חושפת: נאנסתי על ידי אסיר ביטחוני

חיילת צה"ל ששירתה כסוהרת בכלא גלבוע חשפה כי נאנסה על ידי אסיר ביטחוני - כך חשף כתבנו לענייני משטרה לירן לוי. "מאז האונס חיי הם גיהינום. מנסים להשתיק אותי! עזרו לי במאבקי לחשוף את האמת. חיילות צה"ל שלנו אינן הפקר", כתבה החיילת לשעבר בקמפיין מימון המונים. באתר כותבת החיילת, הילה (שם בדוי): "המפקדים שלי, חברי הסגל שלי, שחשבתי שהם אמורים לשמור עליי, מסרו אותי לידיו של אותו מחבל. הם דאגו שאשאר איתו לבד, בניגוד לנהלים הברורים, בכדי שהוא יוכל לפגוע בי באכזריות ולהתעלל בי מינית שוב ושוב, ולא רק בי, גם בעוד חיילות סוהרות רבות".
"הוא יכול היה לרצוח אותי, או לקחת אותי כבת ערובה, רק שנינו, לבד, בלי אזיקים ובלי סורגים, והוא רוצח מורשע! מחבל טרוריסט. מה הם חשבו לעצמם? שהוא 'רק' יתענג עלי? שזה בסדר? שמותר להקריב חיילת צה"ל בשביל מידע? שקט? כסף? אני אפילו לא מצליחה לדמיין איזו תמורה בכלל אפשר לקבל תמורת גופה של חיילת".
ועדת החוץ והביטחון והוועדה לביטחון הפנים יקיימו דיון דחוף בעקבות החשיפה על החיילת ששירתה כסוהרת והעידה שנאנסה בכלא גלבוע. לדיון יוזמנו נציגי שב"ס, שב"כ והפרקליטות, שיצטרכו לספק לחברי הכנסת תשובות על מה שאירע. משב"ס נמסר בתגובה: "מדובר בחשדות חמורים על אירוע שארע לפני מספר שנים. המידע נמצא תחת צו איסור פרסום ואנו נמתין לתוצאות החקירה המשטרתית ונפעל על פי הממצאים באפס סבלנות, בהתאם למדיניות הארגון".

1 צפייה בגלריה
(צילום: נדב אבס, EPA)


לקריאה נוספת

סיפורי היום

שבעה ישראלים נפצעו בתאונה בסיני, שניים במצב קשה.
אביו של מתן בן ה-6, שנהרג בהתנגשות חזיתית: "קטסטרופה, זו מציאות שחייבת להשתנות".
"תועבה ללא ערך היסטורי": שעון הזהב וכוס השמפניה של היטלר עומדים למכירה פומבית.
בהתאחדות לכדורגל קיבלו החלטה עקרונית: עומר אצילי ודור מיכה לא יזומנו לנבחרת בשל הגילויים החדשים בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". מיכה הגיב: הכתבה נועדה להכפיש, לא נגעתי בשום סם.
וכלכלת ארה"ב מתכווצת רבעון שני ברציפות.

התחזית

בסוף השבוע יהיה חם ויבש בפנים הארץ ולח מאוד לאורך החוף ובשפלה. לא מדובר בגל חום קיצוני או יוצא דופן, אלא בטמפרטורות רגילות לעונה. ביום ראשון הטמפרטורות צפויות לרדת, אך עדיין יהיה חם יחסית.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

בלילה שבין שבת לראשון צפוי להתרסק בכדור הארץ טיל סיני ענק, במקום שעדיין אינו ברור. הדבר מעלה שוב את עניין פסולת החלל.
מנתוני סוכנות החלל האירופית עולה כי מאז 1957 שוגרו 6,220 טילים לחלל, שעליהם 13,320 לוויינים, כ-6,000 מהם כבר אינם מתפקדים וחלקם נכנסו לאטמוספרה ונשרפו. מדענים עוקבים אחר 31,550 פריטים בחלל – חלקם נגרמו כתוצאה מהתנגשות. בסך הכול המסה של כל הפריטים המקיפים כעת את כדור הארץ מסתכמת ב-10,000 טונות.

מה חיפשו היום בגוגל?

הליכוד. העיתונאי בן כספית חשף בטוויטר כי יישום שזמין בעמוד הבחירות של הליכוד מאפשר להזין את שם האזרח שמבקשים לבצע בירור לגביו - ולבדוק בקלות אם הוא מופיע ברשימת מתפקדי המפלגה.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

הכירו את המבקרצ'יק. אדם סמוחה מודן (בן 12) יבחן ארוחות ילדים במסעדות, לצד מנה נוספת מהתפריט של ה"מבוגרים". והפעם, מה הוא חשב על האוכל בזוזוברה?
המבקרצ'יק
(צילום: מתן טורקיה)
היצור הימי המשונה - שהדהים את החוקרים.
לרגל חגי תשרי: המחירים הכי משתלמים לנופש בארץ והיעדים הכי מבוקשים.
מייסד פייסבוק מארק צוקרברג חשף: הפיד הולך להשתנות.
ואחרי תשע שנים: רינה מצליח עוזבת את "פגוש את העיתונות".