הפתעת ענק במונדיאל: ארגנטינה הפסידה 2:1 לסעודיה

רק הגענו ליום השלישי במונדיאל וכבר ב-12:00 נרשם אירוע מהכי גדולים שהיו במונדיאל אם לא הגדול מכולם - כשנבחרת סעודיה הפתיעה את ארגנטינה הגדולה 1:2 כנגד כל התחזיות. היו לא מעט שאמרו שזה יהיה המונדיאל של ליאו מסי. קפטן נבחרת ארגנטינה שכבר בן 35. הכוכב טרם זכה להניף גביע עולם ולא מעט צפו שיעשה זאת במונדיאל הפרישה שלו. כעת לא בטוח שנבחרת ארגנטינה תעפיל משלב הבתים עם משחקים נגד מקסיקו וופולין החזקות. מסי צפוי לעבור במשחק נגד פולין ביום רביעי הבא את מראדונה כארגנטינאי עם הכי הרבה משחקים במונדיאל. אם יגיע לפחות לחצי הגמר, גם יהפוך לשיאן ההופעות של כל הזמנים. לא רק בארגנטינה, בכלל.
ומה אירע במשחק היום? כבר לאחר עשר דקות כבש מסי בפנדל מפוקפק אחרי שפארדס נתפס ברחבה וה-VAR התערב ובכך הפך לשחקן החמישי בהיסטוריה שכבש בחמישה מונדיאלים שונים. ארגנטינה אמנם המשיכה לתקוף אבל ללא הצלחה. אל-שהרי (48) השווה לסעודים ואל-דאוורסי - הכוכב הגדול של סעודיה - קבע מהפך עם שער מרהיב (53). ארגנטינה התקשתה לאיים על השער גם בפיגור, והתוצאה המפתיעה נשמרה עד לסיום.
שליחנו בקטאר, רז שכניק, מדווח כי לא כולם הופתעו: הסעודים לגמרי האמינו בעצמם לפני המשחק. בחום הלוהט, 13:00 שעון קטאר, אנחנו פוגשים את אחמד, מוחמד ונאסר. הם באו מסעודיה, ואחמד, דובר האנגלית מביניהם, נשלח להבטיח לנו: סעודיה מנצחת. "מסי מסי מסי, כל הזמן מדברים על מסי", הוא אומר. "היום אנחנו נראה לעולם מי זה אל-שהרי".
את גודל הסנסציה הסביר פרשן הכדורגל שלנו, אורי קופר: "אחת משלוש ההפתעות הגדולות בהיסטוריה של הגביע העולמי. במונדיאל 50, כשארה"ב ניצחה את נבחרת הכוכבים של אנגליה 0:1, אף אחד לא האמין שזו התוצאה. העיתונים פרסמו שנגמר 1:10 אנגליה, היה נראה להם הגיוני יותר שנפלה טעות בדיווח המקורי. במונדיאל 66 פגשה איטליה את צפון קוריאה, עליה היה עוד פחות מידע מאשר היום. אף אחד לא ידע אפילו את שמות השחקנים הקוריאנים, או איך הם נראים ומה הם יודעים לעשות, לא היה איך לבדוק. איטליה הפסידה 1:0. ואז הגיעו ערב הסעודית וארגנטינה".
(צילום: עוז מועלם)


לקריאה נוספת

סיפורי היום

שלושה חודשים לאחר שסוכן הדוגמניות החשוד בעבירות מין שי אביטל נעצר באמסטרדם, החליט בית המשפט בהולנד להיענות לבקשת המשטרה ולהסגירו.
לאחר ההתקדמות במו"מ הקואליציוני וההסכמה, נכון לעכשיו, לתת את תיק האוצר לסמוטריץ' ותיקי הפנים והתחבורה לאריה דרעי, בכירים בליכוד יוצאים נגד נתניהו: "השאיר לנו פירורים". וגם, איתמר בן-גביר מאיים: "בלי המשרד לפיתוח הנגב והגליל - לא ניכנס לממשלה".
היועמ"שית מזהירה מפני פעילת ליכוד אורלי לב ש"הילכה אימים" על התובעת במשפט נתניהו.
ו"הבושה עוברת צד", בקמפיין חדש: "כתב אישום בפרשת 'הסרסור בסוהרות'".

מה צפוי מחר

גם מחר יימשך שלב ההוכחות בתיקי האלפים של בנימין נתניהו.
מליאת חברי רשות החשמל תתכנס מחר כדי לדון במחיר שיהיה צורך לגבות מצרכני החשמל החל ב-1 בינואר 2023.
במונדיאל: מחר יתקיימו ארבעה משחקים. ב-12:00 יתמודדו מרוקו נגד קרואטיה, ב-15:00 גרמניה נגד יפן, ב-18:00 ספרד נגד קוסטה ריקה וב-21:00 בלגיה נגד קנדה.

התחזית

מחר מזג האוויר יתבהר ותהיה עלייה קלה בטמפרטורות. השינוי הגדול צפוי ביום חמישי, בשעות הבוקר המאוחרות - הטמפרטורות ירדו, הרוח תתחזק מדרום מערב, וגשם ירד מדי פעם בצפון, במרכז ובנגב, מלווה ברעמים וברקים. ביום חמישי אחר הצהריים יהיו הפוגות ארוכות במרכז, ולקראת הערב או הלילה הגשם והרוחות יתחזקו.

מה חיפשו היום בגוגל?

יריב כהן. רק היום הותר לפרסום כי כהן, בן 52 מאבן יהודה הוא הפסיכותרפיסט החשוד באונס ותקיפה מינית של מטופלות שלו. עד כה, שלוש נשים הגישו נגדו תלונות על אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים. כהן מכחיש את המיוחס לו. מעצרו הוארך אתמול בבית משפט השלום בפתח תקווה בארבעה ימים.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

בנק ישראל הודיע אתמול על עליית הריבית בעוד 0.5%. מה זה אומר, ואיך אפשר לצמצם הפסדים או אפילו להרוויח? הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
בארצות הברית תאומים נולדו מעוברים שהוקפאו לפני 30 שנה.
שינויים דרמטיים לקראת אירוויזיון 2023: רק הצופים יקבעו מי עולה מחצאי הגמר.
ומטאוריט בן 4.6 מיליארד שנים, הפך לרמז למקור המים על כדור הארץ.