"בן גביר פוגע בנסיעות נתניהו לחו"ל"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מודר (שוב) מדיון ביטחוני רגיש, הפעם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו - שכינס את בכירי מערכת הביטחון, בהם שר הביטחון יואב גלנט, איתו התעמת יו"ר עוצמה יהודית לא אחת בדיונים שכאלה. בסביבת נתניהו תירצו את סיבת אי-הזמנת השר בין היתר בטענה ש"הוא פוגע בנסיעות רה"מ לחו"ל".
אך כאמור, זו ממש אינה הפעם הראשונה שבה בן גביר לא מוזמן לדיונים, חרף תפקידו הרלוונטי למדי. בסביבת בן גביר, מנגד, לא ממש מתרגשים. גורמים בלשכת השר הגיבו על מידורו ואמרו כי "השר ימשיך לומר את דעותיו ולחתור להגשמת המדיניות ימין מלא, גם אם לא יוזמן לישיבות כאלה ואחרות. עם כל ההערכה לראש הממשלה, השר נבחר לשרת את העם בישראל - ורק לעם הוא מחויב".
גורם בסביבתו של ראש הממשלה טען כי בן גביר נוטה להעלות הצעות שמסבכות את ישראל בעולם. לדבריו, "הוא מגיע לישיבות וכל הזמן חותר לסיכולים ממוקדים, איסור על הכנסת פועלים מעזה וסגרים משונים על כל מיני כפרים וערים בגדה. הוא לא מבין שעם מדיניות כזו ראש הממשלה לא יכול לטוס לשום מקום - ובטח לא לזכות בקבלות פנים ברחבי העולם".
1 צפייה בגלריה
יואב גלנט
יואב גלנט
יואב גלנט
(צילום: שלו שלום, ABIR SULTAN / POOL / AFP, אלכס קולומויסקי)

סיפורי היום

מאות עלו להר הבית, בעזה מאיימים להפר את הסיכומים: "חוזרים לעימותים בגדר".
חיל הים הצטרף לחיפושים אחר מהגרים יושבי סירת גומי מול חופי נתניה - בהם ככל הנראה ילדים - בצל האפשרות שטבעו למוות וגופותיהם ייפלטו אל החוף.
לוין יקבל ייצוג נפרד בבג"ץ הרוגלות. היועמ"שית תקפה: "טענות חסרות ביסוס".
ומשלחת בראשות השר קרעי תצא לכינוס דואר בינ"ל בסעודיה – בלי נציג מהדואר.

מה צפוי מחר

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו נופשים בנווה אטיב - הפגנות באזור.

התחזית

מחר תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות, וצפוי גשם מקומי קל בצפון ובמרכז הארץ. ביום שלישי לא צפוי שינוי במזג האוויר, וביום רביעי תחול עלייה קלה בטמפרטורות.

מה חיפשו היום בגוגל?

אבי אתגר. איש הרדיו והטלוויזיה הלך לעולמו והוא בן 76. אתגר, מוותיקי שדרני הרדיו בישראל, ושבעבר היה בין מגישי הערוץ הראשון, שידר בשנים האחרונות תוכנית מוזיקה שבועית בכאן רשת ב', כשתוכניתו האחרונה שודרה רק לפני שבוע.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

אדם לחץ על לחצן מצוקה ב"קומבה" בסופרלנד בראשון לציון. הרכבת נעצרה למשך דקות - והמשיכה בדרכה לאחר מכן.
אנשים נתקעו בסופרלנד על מתקן הקומבה

מתכוונים לקנות אייפון חדש - תתכוננו לשלם יותר. למה בעצם?
חנות למוצרי הארי פוטר נפתחה סוף סוף בישראל – בעזריאלי שרונה ומעריצי הספרים והסרטים גדשו אותה הבוקר.
מי נוהג בסקודה? מצלמת מהירות תיעדה כלב במושב הנהג.
ומהם הטרנדים המסוכנים שהילדים שלנו אוהבים ברשת?

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?