העבריין בני שלמה חוסל ביריות בתחנת דלק ליד היישוב אזור

העבריין בני שלמה (42) נרצח בצהריים ביריות בתחנת דלק בדרך השבעה ליד היישוב אזור. אדם נוסף שהיה עמו נפצע קשה. לפי המשטרה, שני המתנקשים יצאו מהמושב האחורי של הרכב - וצמצמו מרחק לעבר קורבנות הירי ופתחו לעבר באש מטווח קרוב. צוותים של מד"א פינו את הגברים שנורו לבית החולים וולפסון בחולון, שם נקבע מותו של שלמה. בכיר במשטרה אמר: "ברור שתהיה תגובה לחיסול, השאלה איפה ומתי".
הדרמה נמשכה גם אחרי החיסול: קצין משטרה שתדלק אופנוע בתחנת הדלק היה עד לירי. הקצין, שלא היה בתפקיד, דיווח למוקד ובמקביל פתח במרדף אחר רכב המתנקשים. באזור צומת חולון קצין המשטרה הצליח להתקרב לרכב וצעק לעבר היושבים בו "משטרה". המתנקשים ניגחו את קצין המשטרה שנפל מהאופנוע אך לא נפגע. מיד לאחר מכן הם נמלטו מהרכב, עברו לצד השני של הכביש, השתלטו על רכב של אזרח ובאיומי אקדח שלפו אותו החוצה. קצין המשטרה עוד ניסה לירות לעברם, אך לא פגע בהם וכך הצליחו המתנקשים להימלט ברכב הגנוב.


2 צפייה בגלריה
(צילום: מוטי קמחי )

סיפורי היום

הותר לפרסום: שי סלמי הוא החשוד ברצח אשתו יפית פוריאן.
בנק ישראל הקפיץ את הריבית שוב בשיעור חד של 0.75%.
לבנון תעביר תשובה סופית על ההסכם ביומיים הקרובים: "ישראל מודה שקיבלנו יותר".
אוקראינה מתקדמת גם בדרום: "פארסת הסיפוח תישכח". ברוסיה הודו: "חיילים בקושי ברחו בחיים".
49 שנים למלחמת יום הכיפורים: במסמכים שמפרסם ארכיון צה"ל מפורטות טענותיו של גורודיש, אלוף פיקוד הדרום שהודח.

מה צפוי מחר

מחר, ערב יום כיפור, תדירות התחבורה הציבורית תפחת לקראת הצהריים המאוחרים, וכך גם כל החנויות ובתי המסחר ייסגרו. מהם זמני הצום, וגם מה הן כל הלכות יום כיפור? מדריך ynet השלם ליום כיפור.

התחזית

ביום כיפור מזג האוויר לא יהיה חם מדי, ובצפון ובהרים יהיה נוח. שינוי מורגש יותר בטמפרטורות יהיה בסוף השבוע, כאשר בירושלים הטמפרטורות ירדו ל-23-22 במהלך היום ול-16-15 בלילה.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

ברחבי העולם יש קרוב ל-13.5 מיליון חולי קורונה פעילים, כ-39,500 מהם במצב קשה. כך עולה מנתונים שאוסף אתר worldometers.
מנתוני האתר, המרכז מידע מאתרים ממשלתיים ברחבי העולם, עולה כי בארה"ב יש כמעט 2 מיליון חולים פעילים, שמצבם של רובם הוא קל, ביפן מספר החולים הפעילים עומד על כ-900 אלף, בגרמניה כ-853 אלף ובצרפת על 750 אלף. ייתכן שבחלק מהמדינות ברשימה מחלימים עדיין נחשבים כחולים פעילים ולכן המספר גבוה מהמצב האמיתי.

מה חיפשו היום בגוגל?

יוסי דגן. ראש המועצה האזורית שומרון נקלע לאירוע ירי באזור שכם כשמחבלים פתחו באש לעבר לוחמים ואזרחים ליד איתמר, זמן קצר אחרי הפגנה שהתקיימה במקום נגד המצב הביטחוני בשומרון ודגן היה אחד מהם. הוא תועד באקדח שלוף מגן על סובביו.
2 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע
זירת הפיגוע
דגן ליד זירת הפיגוע
(צילום: עידו זאבי)

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

בדקנו את אייפון 14 פרו.
(צילום: ירון שרון)
ארבעה אבות תובעים את קופות החולים בטענה שהם לא זכאים להחזרים מהביטוח המשלים בגין טיפולים ושירותים הקשורים לתינוקות שלהם, בדומה לאימהות.
מטמון זהב שהחביא אדם לפני 1,400 שנה התגלה בבניאס.
והשיטפון הסיני בשוק הרכב אינו פוסק: עוד מותג סיני בדרך ארצה.