עוד ועוד ישראליות מודעות ועוצמתיות פונות בשנים האחרונות למרפאות של הגינקולוגית ד"ר פאני בר לוי בבקשה לעבור טיפולי "אסתטיקה וגינלית" – שהם שם כולל למגוון רחב של טיפולים, הן רפואיים והן אסתטיים בווגינה, השאובים מעולם טיפולי האסתטיקה לפנים.
הנשים, הפונות לטיפול בכל שלבי מעגל החיים, מתלוננות בין היתר על מראה הפות לאחר כמה לידות, מראה שפתיים דק או עבה מדי, התרחבות הנרתיק, דליפת שתן, כאבים בעת מגע מיני, אי נוחות נרתיקית, פיגמנטציה, צלקות שלא נתפרו כראוי ועוד תופעות, כאשר באמצעות קשת רחבה של טיפולים מתקדמים וחדשניים, הן מעוניינות להשיב לעצמן את הביטחון העצמי ולא פחות חשוב – את הביטחון האינטימי וה־Wellness הנשי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: Q Elite Beauty)
בימים אלה נרשמת פריצת דרך נוספת בתחום. ד"ר בר לוי – שהיא חלוצת טיפולי "הפנים האחרות" בישראל ומי שנחשבת לגורו של התחום בארץ - מזניקה אותו כמה צעדים קדימה ומשיקה לראשונה את Vived - סדרת תכשירי פרימיום לטיפול וטיפוח הווגינה גם במרחב הביתי. זו למעשה סדרה ראשונה מסוגה בישראל בתחום ה־VAGINAL CARE.
הסדרה, המונה שישה מוצרים, פותחה לאחר עבודת מחקר מעמיקה וממושכת, ותוך התייחסות למגוון התלונות שמשמיעות הנשים, במטרה לטפח ולשפר את תפקוד הווגינה במכלול ההיבטים.
ד"ר פאני בר לוי, מהי הבשורה בסדרת התכשירים החדשה שפיתחת?
"החזון שעמד בבסיס הפיתוח של התכשירים הוא השאיפה לספק מענה כולל ואופטימלי למגוון תלונות ומצבים אינטימיים שעימם נשים מתמודדות. המסר הוא: 'דאגי לפנים האחרות שלך!' עד היום שיפור ותחזוק כל מה שקשור לווגינה התקיים בקליניקה שלי, וזאת בעזרת טיפולים מעולם האסתטיקה לפנים, למשל הזרקה של חומצה היאלרונית או בוטוקס, שימוש בגלי רדיו, מיקרו נידלינג, קרני לייזר או טיפול PRP, שהוא שימוש בפלסמה של דם המטופלת עצמה. במידת הצורך מתקיימים גם ניתוחים. כעת אנחנו מתקדמים לשלב הבא בדאגה לווגינה, ולצד הטיפולים בקליניקה משלבים סדרת תכשירים ייחודית ומהפכנית, המעניקה מענה משולש לכל היבטי הווגינה – הבריאותי, התפקודי וגם המיני".
מה ייחודם של התכשירים החדשים?
"סדרת תכשירי Vived היא פרי פיתוח ולמידה של צורכי הנשים שבהן אני מטפלת לאורך יותר משנתיים. המחשבה המרכזית שלי הייתה להעניק להן מענה מותאם לאזור הווגינה, הן בשל רמת החומציות, הרגישות בריריות והשמירה על מאזן מיקרוביום תקין ובריא, מבלי לפגוע בפלורה הטבעית של הווגינה.
"התכשירים מכילים את מרכיבי הדגל של הסדרה: פרוביוטיקה טבעית, חומצה היאלרונית בריכוז גבוה, קמומיל, אלוורה ותמצית פרחי כותנה. לצד זאת פותחו תרכובות מיוחדות המעניקות מענה שלם לאזור האינטימי, ביניהן פרוביוטיקה ותמציות צמחים ייעודיות לשמירה על איזון הפלורה החיידקית ובריאותה. חשוב להדגיש, שהסדרה הינה 100% טבעונית ומאושרת על ידי משרד הבריאות".
2 צפייה בגלריה
ד"ר פאני בר לוי, גינקולוגית ומומחית לאסתטיקה וגינלית
ד"ר פאני בר לוי, גינקולוגית ומומחית לאסתטיקה וגינלית
ד"ר פאני בר לוי, גינקולוגית ומומחית לאסתטיקה וגינלית
(צילום: Q Elite Beauty)
אילו מוצרים כוללת הסדרה?
"ששת מוצרי הסדרה מיועדים לניקוי, איזון הלחות, הרגעה, סיכוך והבהרה של אזור הווגינה. Purify it לניקוי עדין – הוא מוס סבון ניקוי אינטימי, ששומר על המיקרוביום של העור ועל הפלורה הטבעית של האזור. תכשיר דגל נוסף הוא Calm It, קרם לאזור האינטימי, שנועד להרגיע עור מגורה, למשל לאחר הסרת שיער בלייזר או שעווה, טיפולי לייזר וגינליים אסתטיים ואפילו במקרה של צריבה או שריפה לאחר קיום יחסי מין. מוצר נוסף הוא Soft it – ג'ל סיכוך הווגינה, המותאם ליובש נרתיקי ולשימוש יומיומי. הג'ל החדשני פותח על בסיס מים (ולא סיליקון), הבריאים יותר לנרתיק ומותאמים יותר לאיבר המין הנשי. עוד מוצר הוא מיסט ריחני אינטימי – Sense It מדובר בשני תכשירים לשימוש יומיומי, בניחוחות המובילים את הסדרה, שנועדו לחזק ולאזן את הלחות הווגינלית.
החדשנות בתכשיר זה היא שילוב של מרכיבי לחות איכותיים בריכוז גבוה מאוד, שימנעו התייבשות וגינלית המתרחשת לעיתים בשל שינויים הורמונליים. המיסט פותח כך שיהיה בעל ניחוח נעים וטעים כדי להשתלב וללחח את האזור גם בזמן יחסי מין. מי שמבקשת להבהיר את אזור הווגינה, תיהנה משני התכשירים – מי הבהרה Bright it וקרם הבהרה - Light it. תפקיד מי ההבהרה הוא להכין את העור לקליטת החומרים הפעילים הנמצאים בקרם ההבהרה, שהוא למעשה תכשיר משלים לטיפול הבהרת הווגינה.
לאור הזינוק של כ־500% בתחום טיפולי האסתטיקה הווגינלית בשנים האחרונות, סדרת התכשירים המהפכנית, בפיתוחה ד"ר בר לוי, היא נדבך משמעותי נוסף בגל העולמי של ההעצמה הנשית ובמודעות הגוברת והולכת בקרב נשים לשיפור איכות חייהן.

לייעוץ ותיאום: מרפאות
ד"ר פאני בר לוי,
בטלפון: 077־8051320
לרכישה באתר: http://www.vived.co.il