צפייה בכדורגל היא חוויה. צפייה במסי נלחם על ההזדמנות אחרונה לזכות בגביע בגמר המונדיאל, היא חוויה בלתי נשכחת. הרבה מאיתנו חושבים לנצל את השילוב של הטורניר המתקרב עם מבצעי בלאק פריידי\נובמבר כדי לשדרג את הטלוויזיה. מה כדאי לקחת בחשבון כדי לבחור את המסך הנכון לצפייה במשחקי כדורגל, אשר ימשיך להיות המרכז של הבית גם במבט קדימה? אם לוקחים בחשבון עיצוב, נוחות ואיכות צפייה - כל הדרכים מובילות לדגמי ה-OLED של LG לשנת 2022, וגולת הכותרת - LG CS, המסך המיוחד שהושק לכבוד המונדיאל.
1. איכות הצפייה - לא מתפשרים על פחות מאליפות, ו-OLED היא האלופה הבלתי מנוצחת כבר יותר מעשור
כדי ליהנות מהירוק של הדשא ומהכתום של נבחרת האורנג', הלא היא הולנד, כדאי לבחור בדגם עם הטכנולוגיה המובילה בעולם הטלוויזיות: טכנולוגיית ה-OLED הידועה מבית ענקית הטכנולוגיה LG. גם היום, יותר מעשור מאז הושקה, אין עוד טכנולוגיה שמתקרבת אליה בעולם המסכים מבחינת איכות צפייה. אל תתנו לטכנולוגיות ש'נשמעות כמו OLED' לבלבל אתכם - בפועל מדובר בחוויה שהיא רחוקה מאוד.
הסיבה לאבק שה-OLED מבית LG מותירה למתחרים היא טכנולוגיה בלעדית וייחודית שמציגה את התמונה בעזרת פיקסלים מוארים באופן עצמאי, כל אחד בנפרד. התוצאה היא תצוגה אופטימלית של כל הצבעים וצבע שחור מוחלט. הניגודיות האינסופית מבליטה את ההבדלים הכי קטנים בין האור והצל כך שנוצרת תחושת עומק ותמונה שהיא כמעט תלת ממדית. כשמדובר על שידורי ספורט, אין ספק שמדובר על מאפיין שמשדרג את החוויה.
שידורי ספורט מתאפיינים בתנועות מהירות, ולכן הבחירה במסך צריכה לכלול גם שיקול של תנועה חלקה על גבי המסך. מאפיין OLED Motion Pro, הנכלל בכל דגמי ה-OLED החדשים של LG ל-2022, מאפשר לצפות בתזוזה מהירה על המסך באופן חד וברור, ללא מריחות. הטכנולוגיה המתקדמת תצליח לעקוב אפילו אחרי הדריבל של אמבפה ואחרי הנפילות של ניימאר על הדשא.
תכונת ה-Brightness Booster הנמצאת בדגמי 2022 משפרת את הבהירות ב-20% עד 30% נוספים לעומת הדגמים הקודמים, מה שמבטיח חוויה הרבה יותר חיה וברורה.
חובבי ספורט רבים יכולים להעיד: ברגע שצופים בטלוויזיית OLED, אין דרך חזרה. כל טלוויזיה אחרת לא תתקרב אליה מבחינת צבעים ועומק חוויית הצפייה.
2. אל תזניחו את הסאונד - כך תוכלו לקבל תחושה קרובה לחוויה במגרש
אמנם לא תזכו להגיע למגרשים בטורניר הקרוב, אבל כדי לקבל תחושה כמה שיותר קרובה לחוויה האותנטית, כדאי לוודא שהטלוויזיה שתקנו תספק חוויית סאונד אופטימלית. ממשק Bluetooth Surround Ready של דגמי ה-OLED של LG מאפשרים לקשר את הטלוויזיה למספר גדול של רמקולי Bluetooth, כדי להבטיח סאונד היקפי עוצמתי- הכל כדי שתרגישו (כמעט) כאילו אתם במגרש עצמו.




3. טלוויזיה היא השקעה למספר שנים - אל תשכחו עיצוב דק ואלגנטי
הטריגר לשדרוג הטלוויזיה יכול להיות המונדיאל הקרוב, אבל טלוויזיה איכותית היא קנייה למספר שנים, ולכן חשוב לבחור בדגם עם עיצוב דק ואלגנטי, עם איכות הרכבה מעולה. כל דגמי ה-OLED של LG ל-2022 מגיעים עם עיצוב יוקרתי ודק במיוחד, שישתלב בכל סלון ולא יתפוס מקום מיותר בחדר השינה.
4. חשוב להתאים את המסך לצרכים שלכם מבחינת גודל, זווית ומחיר
הבחירה במסך הנכון עבורכם מורכבת מהרבה מאוד פרמטרים שאמורים לשרת צרכים שהם רק שלכם. סדרות ה-OLED של LG ל-2022 מגיעות במבחר רחב של גדלים: החל מ-48 אינטש להצבה בסלון אינטימי או חדר שינה, ועד 97 אינטש לסלון רחב ממדים - רק צריך להתכונן לבקשות של החברים שירצו לבוא לראות את המשחק על המסך הגדול...
למרבה השמחה, גם אם תגיע כל החבורה לצפייה משותפת, אף אחד לא יקופח - טכנולוגיית ה-OLED מאפשרת תצוגה של תמונה חדה עם צבעוניות אותנטית גם בזווית צפייה רחבה במיוחד, כך שכולם יוכלו ליהנות.
הפרמטר האחרון ואחד המשמעותיים ביותר בבחירה הוא תקציב. בהקשר זה, חשוב לזכור כי רכישת טלוויזיה היא החלטה למספר שנים קדימה, ולכן אסור לוותר על טכנולוגיות מתקדמות שילוו אותנו לטווח הרחוק. דגמי ה-OLED של LG ל-2022 כוללים טווח רחב של מחירים, כך שכל אחד יכול למצוא את הדגם המתאים לו, מבלי להתפשר על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם.
5. נוחות שימוש - מערכת הפעלה נוחה ופקודות קוליות בעברית
מכשיר הטלוויזיה של היום הוא מרכז הבית. לכן, אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא נוחות השימוש ומערכת הפעלה עם כל האפליקציות החשובות. דגמי הטלוויזיה החדשים של LG ל-2022 כוללים מגוון פיצ'רים שהופכים את החיים להרבה יותר נוחים: מערכת הפעלה WebOS 22 היא שחקן הנשמה של הנבחרת שלכם, זה שנמצא בכל פינה במגרש. שלט ה-Magic מקל על הניווט וטכנולוגיה ייחודית ל-LG מאפשרת לטלוויזיה לקבל פקודות קוליות בשפה חופשית, ולא פחות חשוב מכך - בעברית.

הכירו את LG CS - המסך המיוחד לתקופת המונדיאל ולחובבי הספורט

לכבוד המונדיאל, LG השיקה מסך מיוחד בשם LG CS, הכולל עדכוני ספורט בהתאמה אישית, זווית צפייה רחבה במיוחד כדי שתוכלו לארח חברים בסלון מקצה לקצה ומנגנון החלקת תמונה לצפייה חלקה במשחקי ספורט.
הדגם המיוחד כולל טכנולוגיית OELD, כמובן, עם 8.3 מיליון פיקסלים המוארים באופן עצמאי ותדירות של 120 הרץ. 'מתחת למכסה המנוע' פועל מעבד התמונה המתקדם של LG, ה-9 α דור 5 ברזולוציית 4K, עם יכולות AI להצגת תמונה וסאונד יוצאים מן הכלל. תקן Dolby Vision IQ וסאונד היקפי מבית Dolby Atmos יגרמו לכם להרגיש במגרש.


גם אחרי שהטורניר יסתיים, תוכלו לנצח את גרמניה בעצמכם ב-FIFA, בעקבות חוויית גיימינג רספונסיבית הכוללת VRR, חיבור HDMI 2.1 וממשק ייעודי לגיימרים.
אז אם אתם שואפים לשדרג את הצפייה רגע לפני שהמונדיאל מתחיל, עם הטכנולוגיה הכי טובה על המגרש, העיצוב הכי אלגנטי בחדר ההלבשה והמחיר הכי משתלם בעונת המלפפונים - החילוף המנצח שלכם הוא דגמי ה-OLED החדשים של LG ל-2022, ובניהם דגם LG CS שהושק במיוחד לאליפות העולם הנוכחית. לא משנה אם פורטוגל תכדרר את דרכה לזכייה, או שקוסטה ריקה תפתיע את העולם כולו - את חוויית הצפייה שלכם תוכלו לקבל מה-LG החדשה שלכם.
מוכנים להתמכר לחוויית צפייה מושלמת? לפרטים נוספים ולאיתור דגם ה-OLED שמתאים בדיוק לכם לקראת המונדיאל, לחצו ממש כאן>>