כל רגע הוא רגע מתאים לקינוח. פסטיבל Sweeties, האירוע שמוקדש אך ורק למאכלים מתוקים ומושחתים, חוזר בפעם הרביעית למתחם שרונים, עם הפתעות חדשות, קונדיטורים ידועים ומנות בלעדיות.
רגע לפי שהפסטיבל מתחיל, יצאנו לביקור אצל הקונדיטורים הלוקחים חלק בפסטיבל, כדי לגלות מה אנחנו עומדים לטעום, ומה הסכימו לספר לנו אוריאן אבידן אלבוים (קונדיטורית ובעלים בולונז'רי 96), שרון כהן (קונדיטורית ראשית ברשת הפטיסרי הטרנדית 'מייזון קייזר') ושף שטפן מאחר (שטפן ג'לטו) אשר מציג שיתוף פעולה מרענן עם שף ישראל אהרוני.
פסטיבל סוויטיס שרונים
(צילום: אסף מגל)
בהחלט יש למה לחכות: מנות מיוחדות ובלעדיות, כמו קרואסון שוקולד עם מקלות שוקולד בפנים וקרואסון עם קרמו פיסטוק של בולנז'רי 96, לצד קינוחים עם פירות עונתיים כמו מקרון ורוד עם גנאש וניל ופטל ואקלר קסיס של 'מייזון קייזר'.

כל הקינוחים וכל הסגנונות – מהרשתות המובילות ועד כוכבי הרשת הלוהטים

עוד משתתפים בפסטיבל שאסור לכם לפספס: כוכבי הרשת הקונדיטורית עדן רווח שתציג קוקילידת אמסטרדם, מאפה שמרים מושחת וגלידת סנט הונרה עם שברי מילפיי והקונדיטור תומר אומנסקי, זוכה העונה השניה בתכנית בייקאוף, שיציג ברטון שוקוצ'יפס אוריאו, ג'מבו אלפחורס, שוק ברולה ואת הפונדנט הידוע שלו הכולל רוטב שוקולד לבן וקשיו מלוח. קונדיטוריית 'בלי קמח' תציע מגוון מאפים ללא גלוטן.
לצד המנות המיוחדות יופיעו מנות קלאסיות של מיטב הקונדיטוריות והגלידריות בישראל, ביניהן קרמרי דה אקלר, אגזיט, קווין פרצעל ועוד. תוכלו למלא את החשק למתוק עם מאפים ומתוקים בסגנון צרפתי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, מגה-קרואסונים, מגנומים בטעמים מיוחדים (נסו את טעם בייגלה מלוח!) ועוד.
3 צפייה בגלריה
(צילום: תומר לוי)

גלידה בטעמים מרעננים, בשיתוף פעולה עם השף ישראל אהרוני

אחד הדוכנים המסקרנים ביותר בפסטיבל עומד להיות הדוכן של שטפן ג'לטו, גלידת הגורמה העשויה מ-100% רכיבים טבעיים, המגיעה לפסטיבל ישירות מתל אביב. שף שטפן מאחר, מייסד הגלידריה, שיתף פעולה עם השף המוכר ישראל אהרוני, ויחד רקחו טעמים מיוחדים כמו קרמל מיסו.
בנוסף לטעמים שהוא עצמו הכין, אהרוני ממליץ לכם על גלידת הוניל הכחול, "גלידת הווניל הטובה ביותר שאכלתי כבר הרבה זמן", לדבריו. הסוד הכחול הוא אינפוזיה של פרח כחלחל שנותן את הצבע המהמם לגלידה.
זה הזמן להכין את החך לכל המתוק-מתוק הזה ולצלול לתוך חוויה מושחתת, בפסטיבל Sweeties בשרונים. בכל שנה מגיעים לפסטיבל עשרות אלפי אנשים שנהנים מהאוכל המהמם, האווירה הנעימה. בואו, תטעמו ותיהנו!
3 צפייה בגלריה
(צילום: תומר אומנסקי)

אפשר עוד פרטים על הטירוף המתוק הזה?

הפסטיבל מתקיים בתאריכים 13-16.7.21
ימים ג'-ה' 17:00-23:00, יום ו' 9:00-15:00.
מתחם שרונים, הרקון 2, הוד השרון.
נתראה ב-Sweeties, מתחם שרונים!