2 צפייה בגלריה
(צילום: RBCO)
בעולם טיפוח העור של העידן הנוכחי, המומחים כבר לא מדברים על מוצרים 'טבעיים', אלא על מוצרי Clean Beauty - מוצרים המבוססים על רכיבים טבעיים ככל האפשר, נקיים ובטוחים לגוף ולסביבה ומקורות טבעיים ככל האפשר.
באופן כללי, עולם המוצרים האורגניים והטבעיים הופך בשנים האחרונות לנחלת הכלל - היום כמעט כולנו מעדיפות ומעדיפים להשתמש במוצרים בריאים ונקיים יותר, לגוף ולסביבה.
את תחום ה-Clean Beauty בישראל מוביל ללא ספק המותג LAVIDO, שנוסד לפני קרוב לשני עשורים על ידי עידו מגל, מומחה לרפואת צמחים וארומתרפיה.
כל המוצרים של החברה מבוססים על מיצוי שמנים אורגניים פעילים בריכוז גבוה, גם תהליכי מיצוי השמנים דואגת החברה לבצע בשיטות אקולוגיות, ירוקות המתחשבות בסביבה. המוצרים השונים של LAVIDO נבדקו דרמטולוגית ומגובים בניסויים קליניים אשר בוצעו במעבדות מובילות באירופה, הכל על מנת להוכיח את היעילות הרבה של כל מוצר בתחומו: מיצוק, עלייה בלחות, הפחתה בקמטים, טיפול ביובש ועוד. מגל הצליח, לאחר שנות מחקר רבות וניסויים קליניים מתקדמים, לרקוח מוצרים בעלי יעילות קלינית מוכחת בתחום האנטי אייג'ינג, טיפול וריפוי.

רוצות לקבל טעימה ממוצרי ה-Clean Beauty של LAVIDO? אתן חייבות לעצמכן את ערכת ההתנסות

קהל הלקוחות של LAVIDO בישראל ובעולם לא מפסיק לגדול, בעקבות היעילות הגבוהה, התוצאות הנראות לעין, המרקמים הנעימים, הריח הממכר ולא פחות חשוב - המחיר ההוגן לכל כיס.


לאחרונה, על מנת לאפשר לעוד ועוד נשים בעולם להתנסות במוצרים, החברה השיקה ערכת התנסות מגוונת במחיר של 59.90 ₪ בלבד (במקום 135 ₪). הערכה כוללת טעימה ממגוון סדרות המוצרים של המותג וגם את מוצר הדגל - הסרום המשקם.
2 צפייה בגלריה
(צילום: ח"צ)

מה תוכלו למצוא בערכת ההתנסות?

סרום משקם המבוסס על 18 תמציות טהורות של שמנים אורגניים. מסייע במיצוק העור, הפחתה בעומק הקמטים, שיקום ואחידות העור.
קרם הזנה מבוסס שמן זרעי נר הלילה, קלנדולה ולבונה, המכילים חומצות שומן אומגה 6 ו-9, ויטמינים ומינרליים, להרגעת עור רגיש ולאיזון שומניות העור.
תחליב פנים המבוסס על נוסחה ייחודית של מיצוי רימון, ניצת התפוז וגדר, יחד עם מים הידורסליים עם ויטמין A, הפועלים כנוגדי חמצון המגנים על העור. מיועד לניקוי יסודי, הזנה והסרת איפור.
קרם ידיים ארומתרפי בניחוח פצ'ולי וניל בתוספת חומצה היאלרונית המסייעת בגמישות והזנה של עור כפות הידיים.
קרם רגליים טיפולי המבוסס על נוסחה ייחודית עשירה בשמנים אורגניים, ביניהם אכילאה, הדס ועץ התה, המיועד להקלה של עור יבש וסדוק.

גם גווינת' פאלטרו ומגזין ELLE התלהבו ממוצרי האנטי אייג'ינג של LAVIDO

הסרום המשקם של LAVIDO הפך עם השנים לאחד הנמכרים ביותר בקטגוריית ה- Clean beauty בישראל, ואף הצליח לכבוש את הנשים המוכרות בעולם, כמו מרתה סטיוארט וגם גווינת' פאלטרו שנחשבת לגורו בתחום ה-Well Being והבריאות. פאלטרו כל כך התאהבה במוצר עד שביקשה למכור אותו באתר היוקרתי שלה GOOP, בו היא ממליצה על מוצרים נבחרים בתחום מכל העולם.
מוצר פופולארי נוסף שזכה לתשואות בעולם הוא קרם העיניים של החברה, שהוכתר על ידי מגזין ELLE היוקרתי בתור 'אחד מ-5 מוצרי הטיפוח הטובים על פני כדור הארץ'.
עוד מוצרים בקטגוריית האנטי אייג'ינג של LAVIDO: קרם פנים משקם, קרם למניעת קמטים קרם לילה וקרם צוואר.
עדיין לא יצא לך לנסות את המוצרים של LAVIDO? הזמיני את ערכת ההתנסות - והתכונני להתאהב. לפרטים ולרכישה ב-59.90 ₪ בלבד לחצי כאן>>