המשוגעים לדבר כבר מכירים, ועכשיו הזמן שגם אתם תדעו – מחסני חשמל היא המקום לכל קנייה בעולם הסלולר, המחשבים והטכנולוגיה, החל מבית חכם ועד רחפנים, ממקלדות ואוזניות ועד כיסאות גיימינג. כל מה שטכנולוגי נמצא במחסני חשמל, עם כל היתרונות הידועים של הרשת הזולה והמשתלמת.
מהן הנקודות שחשוב לוודא לפני הרכישה? ומהם היתרונות שהופכים את הקנייה במחסני חשמל למשתלמת במיוחד?

1. מעל לכל- מחיר

הישראלים מומחים במציאת המבצעים הכי שווים והדילים הכי משתלמים שיש. קנייה של מכשיר סלולרי, קונסולת משחק, מחשבים או אביזרי גיימינג היא קנייה לטווח רחוק, ולכן חשוב מאוד למצוא את הדגם שאתם חולמים עליו, במחיר שאתם חולמים עליו. מחסני חשמל מתחייבת למחיר המשתלם ביותר בארץ, גם בסלולר, טכנולוגיה וגיימינג.
2 צפייה בגלריה
(צילום: אתר מחסני חשמל)

2. מותר להתחרט - תנאים נוחים להחזרת הרכישה

חלק בלתי נפרד מהזכויות של הצרכנים הוא הזכות להחזיר את הפריט שרכשו. במחלקות הסלולר, מחשבים ומקרני קול של מחסני חשמל, ישנה אפשרות להחזרת פריטים עד 90 יום ממועד הקנייה.

3. אספקה מיידית – למה לחכות במשך שבועות למשלוח?

מי שעושה קניות אונליין, באתרים ישראלים ובעיקר באתרים מחו"ל, יודע שהמחיר הוא המתנה של ימים ארוכים ולעתים שבועות עד להגעת המוצר המיוחל. בחלק מהמקרים, אפשר להגיע לחנות בארץ ולגלות שדווקא המוצר שחיפשתם לא נמצא במלאי באופן זמני ו"יגיע עוד שבוע-שבועיים".
גם בהיבט הזה, מחסני חשמל פותרת עבורכם את ההמתנה, ומציעה אספקה מיידית מהמלא ב-63 סניפים בפריסה ארצית. אין טעם לחכות ולחכות כשזה נוגע לטלפון החדש שלכם או לשעון החכם מהדגם הכי מתקדם - הדגמים המובילים והמבוקשים ביותר במגוון קטגוריות מחכים לכם בזמינות מלאה, 'שלם וקח'.

4. גם בסלולר ומוצרים טכנולוגיים - לפעמים צריך למדוד ולהתנסות לפני שקונים

ממש כמו בבגדים, כאשר מדובר במכשיר סלולרי שיהיה צמוד אליכם 24/7 או כיסא גיימינג שתשבו עליו אל תוך הלילה, חשוב לנסות ולהתנסות לפני שקונים. הגודל, הצבעים, סאונד, איכות החומרים - חשוב מאוד להרגיש ולבדוק את המוצרים מקרוב. היתרון של מחסני חשמל הוא סניפי הענק והתצוגות של כל המוצרים - כל מה שצריך זה לבוא ולהתנסות.

5. אפשרות להתקנת מוצרים בבית

קניתם טלוויזיה לקונסולה? צריכים התקנה של מומחה כי אתם לא בטוחים בעצמכם? למחסני חשמל יש אפשרות להתקנת מוצרים בבית הלקוח, כדי להבטיח שהכל עובד וישרת אתכם לטווח הרחוק.

6. יעוץ מקצועי - ערך מוסף אדיר

כאשר מדובר על מוצר טכנולוגיה שצריך להתאים לצרכים האישיים שלכם, חשוב מאוד לקבל ייעוץ מקצועי שיכוון אתכם לרכישה הכי משתלמת וכדאי. יועץ מומחה יכול לעזור לכם לא להוציא יותר מידי כסף שלא לצורך, ומצד שני לא לגלות מאוחר מידי שקניתם משהו שלא משרת את המטרה שלכם.
במחסני חשמל מצאו יועצים מומחים ומנוסים שיודעים להקשיב, להפנים ולספק את הייעוץ המקצועי שישתלם לכם מבחינת מחיר, חוויה והתאמה לטווח ארוך.
2 צפייה בגלריה
(צילום: FREEPIK)

7. אחרי הייעוץ - חשוב לקבל הדרכה על המוצר בסניף

להזמין מהאינטרנט זה נחמד, אבל אז כל מה שתקבלו זה קופסה- ומשם תצטרכו להסתדר לבד. בחלק מהמקרים אנחנו צריכים הדרכה על המוצרים, על השימוש, טיפים מנצחים שיכולים להפוך את השימוש לחוויה - במיוחד כשמדובר במוצרים כמו רחפנים, אביזרי גיימינג וכו'.
במחסני חשמל ישמחו לספק לכם הדרכה על המוצר הנרכש בסניף, כדי לוודא שאתם יוצאים מהחנות עם ידע על הרכישה הטריה שלכם.
אם עדיין לא ידעתם, עכשיו אתם יודעים – בסניפים של רשת מחסני חשמל מחלקות ענק של סלולר, מחשבים וגיימינג, שם תוכלו למצוא את כל החידושים האחרונים, הדגמים הלוהטים והמבצעים הכי שווים בשוק.
והעיקר - תתחדשו!